Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 6 december 2012 om 17:55
quote:wdr schreef op 06 december 2012 @ 14:07:
[...]
Hij was een échte man. En om zijn leven te vieren gaan we vanmiddag met wat vrienden van het werk een biertje pakken op hem.
Hoe is jullie dag?
Ik hielp vanmorgen nog een motorrijder overeind die slipte in de sneeuw. TAM rijd jij nog motor als het zo glad is?Nee, ik ben een mooi-weerrijder. (en niet gek) Mijn motor is heel erg ongeschikt voor dit weer.
[...]
Hij was een échte man. En om zijn leven te vieren gaan we vanmiddag met wat vrienden van het werk een biertje pakken op hem.
Hoe is jullie dag?
Ik hielp vanmorgen nog een motorrijder overeind die slipte in de sneeuw. TAM rijd jij nog motor als het zo glad is?Nee, ik ben een mooi-weerrijder. (en niet gek) Mijn motor is heel erg ongeschikt voor dit weer.
donderdag 6 december 2012 om 18:30
tering, heb me een hernia getild aan mn verjaardagboodschappen. Pff allemaal troep voor de familie vreetgraag die morgen komt en voor de 4 mensen die zaterdag komen. Oh well, gelukkig is de supermarkt schuin tegenover mn huis. En nou moet ik ook nog gaan schoonmaken
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 6 december 2012 om 18:31
quote:DeeDee86 schreef op 06 december 2012 @ 18:30:
tering, heb me een hernia getild aan mn verjaardagboodschappen. Pff allemaal troep voor de familie vreetgraag die morgen komt en voor de 4 mensen die zaterdag komen. Oh well, gelukkig is de supermarkt schuin tegenover mn huis. En nou moet ik ook nog gaan schoonmaken Life sucks and then you die
tering, heb me een hernia getild aan mn verjaardagboodschappen. Pff allemaal troep voor de familie vreetgraag die morgen komt en voor de 4 mensen die zaterdag komen. Oh well, gelukkig is de supermarkt schuin tegenover mn huis. En nou moet ik ook nog gaan schoonmaken Life sucks and then you die
donderdag 6 december 2012 om 18:34
quote:secondhandsuus schreef op 06 december 2012 @ 18:32:
Schoonmaken doe je na het feest.
Gewoon de blikvangers afstoffen en de plee, en klaar is kees.
T wordt toch weer vies...mn moeder komt he? en die heeft natuurlijk overal commentaar op...
Schoonmaken doe je na het feest.
Gewoon de blikvangers afstoffen en de plee, en klaar is kees.
T wordt toch weer vies...mn moeder komt he? en die heeft natuurlijk overal commentaar op...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 6 december 2012 om 18:39
quote:Amand schreef op 06 december 2012 @ 18:36:
[...]
Let op; zo heb ik dat aangepakt:
'Wanneer je je nog één keer met m'n huishouden bemoeit, zet ik je buiten'.
Nooit meer last gehad.
Waauw, ik wist dat er een reden was waarom ik me tot je aangetrokken voel
Een man met ballen...
*zucht ende kreun*
[...]
Let op; zo heb ik dat aangepakt:
'Wanneer je je nog één keer met m'n huishouden bemoeit, zet ik je buiten'.
Nooit meer last gehad.
Waauw, ik wist dat er een reden was waarom ik me tot je aangetrokken voel
Een man met ballen...
*zucht ende kreun*
donderdag 6 december 2012 om 18:40