Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 25 maart 2010 @ 23:55:

[...]

Dat je gaat googlen uit nieuwsgierigheid, soit.

Maar dat je vervolgens valse beschuldigingen uit, daar ligt een naar karakter en jaloezie aan ten grondslag.Dan zou TO zélf jaloers moeten zijn, dus............... ook niet echt heel logisch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Get bgb, doe toch niet zo begrijpend en zo "ja maar, van de andere kant gezien" ... zooo vervelend.

( Nee hoor , ik denk mede door jou soms wat meer over dingen na dan dat ik normaal doe. Of kom ik nu erg dom over ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:noahtb schreef op 25 maart 2010 @ 23:58:

Als er dan iemand besodemieterd dreigt te worden voelen ze zich collectief belazerd.Maar mijn punt is dat daar helemaal geen grond voor was. Er waren vrolijke foto's van een mooi, wat mager meisje. En op basis daarvan werd ze uitgemaakt voor bedriegster. Dat vind ik idioot.
quote:sarah2ndlife schreef op 25 maart 2010 @ 23:57:

o jeetje , er is weer heel wat aan de hand.

Ik kreeg vd week een mail dat iemand me op een ander forum had gezien , maar op dat andere forum schrijf ik niet onder deze nick, maar mijn privevoornaam , en dan krijg ik een mail op mijn vivamail, ik vraag hoe ze die link dan maakt dat ik dat volgens haar dan ben en krijg ik geen antwoord, dat is weird .

Ik weet het niet, maar iets is niet zo prive hier als dat het lijkt.

Of ik vertrouw forummers die ik niet vertrouwen kan en die geven info door, maar dat weet ik niet en dat is nou precies wat ik niet leuk vind.Want er zitten hele leuke mensen tussen.

Ik baal daar best van.Dat kan ik me goed voorstellen.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 maart 2010 @ 23:58:

[...]

Dan zou TO zélf jaloers moeten zijn, dus............... ook niet echt heel logisch.Nee, ik bedoel de andere googlende forummers, niet TO. Die was niet jaloers, maar teleurgesteld.
quote:delphicat schreef op 25 maart 2010 @ 23:59:

[...]

Maar mijn punt is dat daar helemaal geen grond voor was. Er waren vrolijke foto's van een mooi, wat mager meisje. En op basis daarvan werd ze uitgemaakt voor bedriegster. Dat vind ik idioot.Onderste gedeelte van de post was ook niet specifiek voor jou bedoeld. Wekte die indruk omdat ik jou gequote had.
quote:Mariannanas schreef op 25 maart 2010 @ 23:57:Ik kan me het gevoeletje (Robo: grijns) van TO op zich ook best voorstellen, maar dat je er dan voor kiest om dat het worldwideweb op te slingeren, met het risico dat je ernaast zit en dat je een labiel meisje een enorme trap verkoopt, daar kan ik dan met de beste wil van de wereld niet bij. Vervolgens komen de aasgieren overvliegen met hun pek en veren en gevoeletjes, en hoppeta: een jong, labiel meisje over de kling gejaagd.Ik ben blij dat Lil Star het zo goed opgevat heeft en dat ze vergevingsgezind is, ook naar Chatterly toe, want mijn god: wat heeft dat meiske een bak met stront over zich heen gekregen vandaag, zeg.

Had ik al gezegd dat ik er misselijk van ben?

Precies zo zie ik het ook.

Ik ben blij dat Zespri als schakel heeft willen fungeren; ik was echt bang dat als dit nog uren door was gegaan er niets meer goed te maken zou zijn.
Ik heb het topic toen gelezen op een tijd dat ik dacht "Ja, ik wil, ik moet en ik zal op vakantie want ik zit er helemaal doorheen!"

Op het moment dat ik las dat de reis aan iemand gegeven was die kon en het verdiend had ben ik gestopt met lezen want ik dacht "Het is goed zo"

Nu ik het weer steeds hoog zag staan ben ik terug gaan lezen en ja, beetje jammer dat er zo gereageerd wordt.

Gever heeft een goede daad gedaan, krijger heeft genoten, mooi toch?

Dat was de bedoeling van het topic toch?

Wat een gezeik en een ramptoerisme weer, bah!
quote:delphicat schreef op 26 maart 2010 @ 00:00:

[...]

niet TO. Die was niet jaloers, maar teleurgesteld.En dat snap ik ook echter waarom blijft onbegrip tussen twee personen niet bij die twee? En dan ook nog op zoek naar "bewijs"door derden?
Precies BAM het was een ontzettend lief aanbod van TO en iemand heeft ze daar blij mee gemaakt. En die persoon heeft genoten. Meer hoeft er ook niet te zijn, meer is er wat mij betreft ook niet.
quote:Jaschenca schreef op 25 maart 2010 @ 23:58:

[...]

Precies! Euhm, dito! Laziendan!
Enneaa: die derden gaan dan "bewijs" zitten leveren, omdat ze niets beters te doen hebben. Of omdat ze hopen op een lekkere rel. Of omdat ze weet-ik-veel-wat.

Waarom het onbegrip niet tussen die 2 bleef, DAT vind ik nog het meest kwalijke hieraan. Kennelijk had TO toch erg graag meer dankbaarheid gewild, en toen dat uitbleef kwam de achterdocht met als grande finale de "ontmaskering" op het forum. Bah, bah en nog eens bah.
.
quote:Mariannanas schreef op 25 maart 2010 @ 23:59:

[...]

Dat kan ik me goed voorstellen.

Kan zo snel even de post die hier gekwoot is niet terug vinden maar ik had laatst ook zo'n gevalletje.

Via hyves een berichtje van een mede-forummer (hier uit het dorp zei ze....) die me herkend had maar toen ik even doorvroeg geen reactie meer, ik word daar wantrouwend van ja.

Jammer dat het zo is maar toch.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2010 @ 00:06:

[...]

[afbeelding]Ik ken jou!!! Haai die Truuuuuus!!
quote:Jaschenca schreef op 26 maart 2010 @ 00:07:

[...]

Ik ken jou!!! Haai die Truuuuuus!! Das Truus niet, das Hannie van om de hoek!
Ik heb het gevolgd en ook wat gepost.

Mijn enige echte punt is dat ik begrip heb voor chatterly's teleurstelling in de radiostilte na thuiskomst.

En ja, dat is een kleine verwachting die het toch schept als je iets geeft.

Dat iemand een persoonlijke notie van dank daarvoor geeft.

Verder dat gebuitel over elkaar heen en het in twijfel trekken van het ziek zijn op basis van..eh, wat eigenlijk?

Zoeken naar hyves etc, dat was echt naar.
Ik ga slapen denk ik; geen reizen weggeven tot ik weer wakker ben.

Als iémand het verdient tenslotte....

Bonne nuit!
quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 00:06:

Enneaa: die derden gaan dan "bewijs" zitten leveren, omdat ze niets beters te doen hebben. Of omdat ze hopen op een lekkere rel. Of omdat ze weet-ik-veel-wat.

Waarom het onbegrip niet tussen die 2 bleef, DAT vind ik nog het meest kwalijke hieraan. Kennelijk had TO toch erg graag meer dankbaarheid gewild, en toen dat uitbleef kwam de achterdocht met als grande finale de "ontmaskering" op het forum. Bah, bah en nog eens bah.

Sja.... ieder mens wankelt tussen ego en weldoen denk ik.

Maar goed de eerste 40 pagina's heb ik van genoten en dat is ook wat waard.
quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 00:06:

Volgens mij is het niet zo verlopen. Ik dacht te hebben gelezen dat TO contact heeft proberen op te nemen met de gelukkige, maar dat ze niet reageerde maar wel weer op het forum. TO heeft toen dat meisje op het forum aangesproken.

Vind dit trouwens een hele harde uitspraak over TO..
Toch jammer dat mijn tattootiet weer op het forum gezet is.
quote:Enneaaa schreef op 26 maart 2010 @ 00:03:

[...]

En dat snap ik ook echter waarom blijft onbegrip tussen twee personen niet bij die twee? Omdat iedereen die zich miskend voelt graag bevestiging wil in het feit dat ze zich niet zonder reden lullig voelt, neem ik aan.
Het had allemaal veel weg van hoe ons "nemesis-forum" met mensen omgaat.
quote:Dushi74 schreef op 26 maart 2010 @ 00:09:

Toch jammer dat mijn tattootiet weer op het forum gezet is.Ja, je dacht toch niet dat ik mijn eigen herkenbare tiet ging laten zien?
Mamalief: dat zijn ook akelige dingen. Ik ben tijdenlang gestalked door een dorpsgenoot van wie ik nu weet dat ze van allerlei informatie over mij heeft verzameld via dit forum. Heel naar.
.
quote:robo schreef op 26 maart 2010 @ 00:08:

Ik ga slapen denk ik; geen reizen weggeven tot ik weer wakker ben.

Als iémand het verdient tenslotte....

Bonne nuit!Weltruste Robo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven