Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 5 december 2012 om 11:25
Negeert MamaK me nu overigens of hoe zit 't?
Heb al een keer of drie gereageerd op die video's van Little Rascals... Blijkbaar is MamaK nog steeds actief op het weggeeftopic maar ik krijg nooit een reactie.
Wat is het probleem nou, zeg maar?
Geeft niet als ze al weg zijn of als je ze niet aan mij wilt geven, maar zeg het dan tenminste gewoon, ofzo.
Heb al een keer of drie gereageerd op die video's van Little Rascals... Blijkbaar is MamaK nog steeds actief op het weggeeftopic maar ik krijg nooit een reactie.
Wat is het probleem nou, zeg maar?
Geeft niet als ze al weg zijn of als je ze niet aan mij wilt geven, maar zeg het dan tenminste gewoon, ofzo.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 5 december 2012 om 11:36
Ik heb nog steeds meisjespakje maatje 62 en broekje in 62 te geef.
En een jongenspakje maat 74.
Verder misschien nog wat ander klein spul, heb dingen die voor zowel jongens als meisjes kunnen, voornamelijk maat 62..
dochter is daar bijna uit, dus heb niet meer zoveel kleertjes in 62 nodig dus er kunnen er wel wat weg...
Heb ook nog VT wonen tijdschriften te geef.
En een jongenspakje maat 74.
Verder misschien nog wat ander klein spul, heb dingen die voor zowel jongens als meisjes kunnen, voornamelijk maat 62..
dochter is daar bijna uit, dus heb niet meer zoveel kleertjes in 62 nodig dus er kunnen er wel wat weg...
Heb ook nog VT wonen tijdschriften te geef.
woensdag 5 december 2012 om 12:27
woensdag 5 december 2012 om 16:09
quote:Italie_Meisje schreef op 30 november 2012 @ 17:21:
IBI, ik weet niet of je hier nog meeleest maar wilde even zeggen dat ik ben begonnen met langzaam voor kerst te versieren.
Heb de raamplaten al hangen. Heel leuk.
Ook voor je andere kerstspullen vind ik een plekje.
Ben er heel blij mee.Ow wat leuk zeg! Fijn om te lezen geniet ervan.
IBI, ik weet niet of je hier nog meeleest maar wilde even zeggen dat ik ben begonnen met langzaam voor kerst te versieren.
Heb de raamplaten al hangen. Heel leuk.
Ook voor je andere kerstspullen vind ik een plekje.
Ben er heel blij mee.Ow wat leuk zeg! Fijn om te lezen geniet ervan.
woensdag 5 december 2012 om 17:40
quote:Shenandoah schreef op 05 december 2012 @ 15:02:
jl
Ik heb wel interesse in het setje maatje 74.mail me maar op jessicavdbosse@hotmail.com
jl
Ik heb wel interesse in het setje maatje 74.mail me maar op jessicavdbosse@hotmail.com
woensdag 5 december 2012 om 18:18
Ik heb in de aanbieding:
2 doosjes met rode kaarsjes voor in de kerstboom
Handwerkboeken:
Borduren op papier (basisboek) van Erica Fortgens
Geborduurde wenskaarten (nieuwe patronen) van Ans Sileon
Het complete wenskaartenboek voor de feestdagen
Een 3D handwerkboek borduren-embroider-sticken
(een compleet boek inclusief alle hobbyvellen, voorbeeldkaarten en werkbeschrijvingen). Voor 26 kaarten.
Dan nog mini craft sticks (zeg maar mini ijsstokjes), een impossibles puzzel (750 + 5 stukjes) en een magic square puzzel (49 stukjes, allemaal lieveheerbeestjes)
2 doosjes met rode kaarsjes voor in de kerstboom
Handwerkboeken:
Borduren op papier (basisboek) van Erica Fortgens
Geborduurde wenskaarten (nieuwe patronen) van Ans Sileon
Het complete wenskaartenboek voor de feestdagen
Een 3D handwerkboek borduren-embroider-sticken
(een compleet boek inclusief alle hobbyvellen, voorbeeldkaarten en werkbeschrijvingen). Voor 26 kaarten.
Dan nog mini craft sticks (zeg maar mini ijsstokjes), een impossibles puzzel (750 + 5 stukjes) en een magic square puzzel (49 stukjes, allemaal lieveheerbeestjes)
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 5 december 2012 om 18:29
Snjo, als je niemand vindt voor die handwerkboeken, wordt mijn collega daar vast heel blij van!
Zij doet veel aan handwerk met onze bewoners en is altijd op zoek naar nieuwe inspiratie. Ik kan zelf niet handwerken, maar ik vind dat soort dingen wel super voor op het werk, dus.
Mijn collega doet vele aan handwerk, en ook kaarten maken enzo, dat kunnen onze bewoners goed ook.
Zij doet veel aan handwerk met onze bewoners en is altijd op zoek naar nieuwe inspiratie. Ik kan zelf niet handwerken, maar ik vind dat soort dingen wel super voor op het werk, dus.
Mijn collega doet vele aan handwerk, en ook kaarten maken enzo, dat kunnen onze bewoners goed ook.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 5 december 2012 om 18:37
donderdag 6 december 2012 om 10:22
Kan ik iemand blij maken met een gratis entree voor sauna?
Het is van de spa-actie, heb er zelf ook een aantal.
Misschien iemand die het goed kan gebruiken??
Het is voor deze sauna's: www.thermenbeautygroup.nl
Bon is weg!
Het is van de spa-actie, heb er zelf ook een aantal.
Misschien iemand die het goed kan gebruiken??
Het is voor deze sauna's: www.thermenbeautygroup.nl
Bon is weg!
donderdag 6 december 2012 om 11:16
quote:woepsie schreef op 04 december 2012 @ 17:07:
Ik heb nu nog.
Een blauw katten tuigje.
Heb je dat kattentuigje nog? Mijn kitten is inmiddels bijna uit zijn kittentuigje gegroeid. Mijn mailadres: lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]nl
In de aanbieding heb ik:
- een kittentuigje
- twee appelgroene kussenhoezen 50x50
Foto's op verzoek/ via mail
Ik heb nu nog.
Een blauw katten tuigje.
Heb je dat kattentuigje nog? Mijn kitten is inmiddels bijna uit zijn kittentuigje gegroeid. Mijn mailadres: lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]nl
In de aanbieding heb ik:
- een kittentuigje
- twee appelgroene kussenhoezen 50x50
Foto's op verzoek/ via mail
donderdag 6 december 2012 om 13:24
Ik heb:
* rompertjes in diverse maten t/m 68 in neutrale kleuren: wit, grijs. Dus ook geschikt voor jongetjes
* jas voor een jongetje maat 86 klik
* zomerslaapzakje van 80 of 90cm
Het jasje kan ik alleen versturen via pakketpost, de rest kan via de brievenbus.
Boeken:
* Monaldi & Sorti: Versluiering
* Geert Mak: Mijn land
* 52 zondagen wandelen en lunchen'
* Jan Siebelink: laatste schooldag (past niet door de brievenbus)
* Landelijk wandelprogramma 2013
Zwarte (stoffen) jas in maat 48.
* rompertjes in diverse maten t/m 68 in neutrale kleuren: wit, grijs. Dus ook geschikt voor jongetjes
* jas voor een jongetje maat 86 klik
* zomerslaapzakje van 80 of 90cm
Het jasje kan ik alleen versturen via pakketpost, de rest kan via de brievenbus.
Boeken:
* Monaldi & Sorti: Versluiering
* Geert Mak: Mijn land
* 52 zondagen wandelen en lunchen'
* Jan Siebelink: laatste schooldag (past niet door de brievenbus)
* Landelijk wandelprogramma 2013
Zwarte (stoffen) jas in maat 48.
donderdag 6 december 2012 om 15:33
Isa op marktplaats staan echt enorm veel bonnen voor Sauna Bussloo voor een tientje nu. Is een actie mee geweest via de Veronicagids. Ik heb de bon nooit gehad anders had je hem van me mogen hebben, maar misschien heb je er op deze manier nog wat aan. 10 euro is (vergeleken bij 31.50) ook niet veel.