Het grote slierten & sexpijlert reunie topic
zaterdag 11 oktober 2008 om 00:12
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.
Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....
Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.
Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!
Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:
Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.
De meeting zal worden gehouden op:
ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009
We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.
We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.
Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).
* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.
Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten
Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet
Niet de partners van de (oud)-forummers
Niet degenen die er op uit zijn om te rellen
*einde bericht*
Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....
Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.
Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!
Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:
Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.
De meeting zal worden gehouden op:
ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009
We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.
We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.
Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).
* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.
Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten
Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet
Niet de partners van de (oud)-forummers
Niet degenen die er op uit zijn om te rellen
*einde bericht*
Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
maandag 27 oktober 2008 om 19:18
Haaaaaaaaai,
it's me......ROSEETJE!!! (kgloof dat die naam al in gebruik was op dit forum vandaar de geweldige FLOWER1975 ahum)
Anniewee: van diverse kanten werd ik geattendeerd op dit forum! Ben gaan lezen en vind het helemaal leuk en gezellig.
Ik ga mezelf op de lijst zetten (zou ook graag op de Hyves willen, wat moet ik hier voor doen?) maar kan nog niet 100% zeggen of ik erbij kan zijn. Er zijn nogal grote veranderingen geweest in mijn privé leven en daardoor weet ik niet hoe ik de weekenden zit, maar ik ga mijn uiterste best doen om wat te regelen want dit is natuurlijk TE leuk!!!
Dus slierten van de eerste orde: TOP IDEE!!!!!
1. Doris
2. Faust
3. Greece
4. Laminaat
5. Dushi
6. Doornroosje
7. Danzig
8. Sofia
9. Donkeyshot
10. Maybi
11. Pebbles
12. Djoels
13. Giulia
14. Njoy
15. Tiggert
16. Kaateke
17. Tink
18. Vlammetje
19. Ted
20. Frank24
21. Houvanjezelf
22. Tums
23. Dusz
24. Mare
25. Gelaarsde Kater
26 AnneWil/ AWisback
27. Miss Innuendo
28. Mr Innuendo
29. Roseetje
it's me......ROSEETJE!!! (kgloof dat die naam al in gebruik was op dit forum vandaar de geweldige FLOWER1975 ahum)
Anniewee: van diverse kanten werd ik geattendeerd op dit forum! Ben gaan lezen en vind het helemaal leuk en gezellig.
Ik ga mezelf op de lijst zetten (zou ook graag op de Hyves willen, wat moet ik hier voor doen?) maar kan nog niet 100% zeggen of ik erbij kan zijn. Er zijn nogal grote veranderingen geweest in mijn privé leven en daardoor weet ik niet hoe ik de weekenden zit, maar ik ga mijn uiterste best doen om wat te regelen want dit is natuurlijk TE leuk!!!
Dus slierten van de eerste orde: TOP IDEE!!!!!
1. Doris
2. Faust
3. Greece
4. Laminaat
5. Dushi
6. Doornroosje
7. Danzig
8. Sofia
9. Donkeyshot
10. Maybi
11. Pebbles
12. Djoels
13. Giulia
14. Njoy
15. Tiggert
16. Kaateke
17. Tink
18. Vlammetje
19. Ted
20. Frank24
21. Houvanjezelf
22. Tums
23. Dusz
24. Mare
25. Gelaarsde Kater
26 AnneWil/ AWisback
27. Miss Innuendo
28. Mr Innuendo
29. Roseetje
maandag 27 oktober 2008 om 19:46
maandag 27 oktober 2008 om 20:10
maandag 27 oktober 2008 om 20:50
1. Doris
2. Faust
3. Greece
4. Laminaat
5. Dushi
6. Doornroosje
7. Danzig
8. Sofia
9. Donkeyshot
10. Maybi
11. Pebbles
12. Djoels
13. Giulia
14. Njoy
15. Tiggert
16. Kaateke
17. Tink
18. Vlammetje
19. Ted
20. Frank24
21. Houvanjezelf
22. Tums
23. Dusz
24. Mare
25. Gelaarsde Kater
26 AnneWil/ AWisback
27. Miss Innuendo
28. Mr Innuendo
29. Roseetje[/quote]
30. Jasmijn
Zo lieve mensen, wat een mijlpaal! We hebben inmiddels de 30 bereikt.
Geen verstand van zeemeeuwen hier... wel weer van andere dingen, maar da´s voor een andere pijlert.
Ik moet van oudste mee kijken naar King Arthur. Zin in ook...
Fijne avond allen.
maandag 27 oktober 2008 om 21:04
Sooooh 30!!! ..... da's best al veel! Leuk hoor.
Moet wel even zeggen dat die hyves echt kaa uu tee is hoor. Zo sloom en doet het niet naar behoren. Maar dat komt vast wel goed! Mijn andere hyves werkt overigens wel prima.
Roseeeeetje leuk je hier weet zien! Weet je dat ik een heerlijk drankje heb ondekt: Martini Rosato ... oeiiiii ... voor mij nu al het drankje van 2009. Ben vast begonnen met indrinken zullen we maar zeggen.
Ik snap natuurlijk ook niks van die zeemeeuw, maar da's geen nieuws.
Moet wel even zeggen dat die hyves echt kaa uu tee is hoor. Zo sloom en doet het niet naar behoren. Maar dat komt vast wel goed! Mijn andere hyves werkt overigens wel prima.
Roseeeeetje leuk je hier weet zien! Weet je dat ik een heerlijk drankje heb ondekt: Martini Rosato ... oeiiiii ... voor mij nu al het drankje van 2009. Ben vast begonnen met indrinken zullen we maar zeggen.
Ik snap natuurlijk ook niks van die zeemeeuw, maar da's geen nieuws.
dinsdag 28 oktober 2008 om 08:22
1. Doris
2. Faust
3. Greece
4. Laminaat
5. Dushi
6. Doornroosje
7. Danzig
8. Sofia
9. Donkeyshot
10. Maybi
11. Pebbles
12. Djoels
13. Giulia
14. Njoy
15. Tiggert
16. Kaateke
17. Tink
18. Vlammetje
19. Ted
20. Frank24
21. Houvanjezelf
22. Tums
23. Dusz
24. Mare
25. Gelaarsde Kater
26 AnneWil/ AWisback
27. Miss Innuendo
28. Mr Innuendo
29. Roseetje
30. Jasmijn
31. Not4Bree
Nu nog even van Doris horen hoe ik dat Hyves-gedoe moet doen
Lijkt me super leuk diverse mensen opnieuw en ook velen voor het eerst te ontmoeten. Dushi
2. Faust
3. Greece
4. Laminaat
5. Dushi
6. Doornroosje
7. Danzig
8. Sofia
9. Donkeyshot
10. Maybi
11. Pebbles
12. Djoels
13. Giulia
14. Njoy
15. Tiggert
16. Kaateke
17. Tink
18. Vlammetje
19. Ted
20. Frank24
21. Houvanjezelf
22. Tums
23. Dusz
24. Mare
25. Gelaarsde Kater
26 AnneWil/ AWisback
27. Miss Innuendo
28. Mr Innuendo
29. Roseetje
30. Jasmijn
31. Not4Bree

Lijkt me super leuk diverse mensen opnieuw en ook velen voor het eerst te ontmoeten. Dushi
dinsdag 28 oktober 2008 om 11:25
Heel gezellig allemaal, de lijst wordt langer. Tot nu toe staan er allemaal nicks op die ik ook ken. Niet alle gezichten ken ik achter de nicks. Maar dat komt omdat sliertjes al extra meetings hebben gehad en ik als niet sliertje daar niet bij was. Maar dat gaat helemaal goed komen de 17e!!!
Bree gaat gezellig worden, zeker omdat jij komt
Bree gaat gezellig worden, zeker omdat jij komt
dinsdag 28 oktober 2008 om 13:02
quote:Not4Bree schreef op 28 oktober 2008 @ 08:22:
Was ik maar zo handig Breetje.
Het enige dat ik kan adviseren is een viva hyves aanmaken, daarna mij (doris-viva) of iemand anders zoeken en zo kom je bij de groep. Nou, daar kan je wel wat mee toch?
Door gaat weer verder met haar dinsdagbezigheden. Houdoe.

Was ik maar zo handig Breetje.
Het enige dat ik kan adviseren is een viva hyves aanmaken, daarna mij (doris-viva) of iemand anders zoeken en zo kom je bij de groep. Nou, daar kan je wel wat mee toch?
Door gaat weer verder met haar dinsdagbezigheden. Houdoe.