Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
Volgens mij wil je gewoon heeeeeeeel graag over de knie of niet Faust? Komt goed uit want ik ben er goed in *steekt tong uit naar Faust*
Dus als ik hier foto's ga posten, ga ik over de knie ?

Ik zeg, das geen dilemma, das een uitdaging !

* duikt ff in de archieven *
quote:NJoy schreef op 01 november 2008 @ 18:42:

Was jij er de vorige keer ook YY, kan me niet herinneren dat wij elkaar de hand hebben geschud...Wat gek. We hebben toch wel samen gefototopict... ???Jij ging samen met Laminaat weg Njoy en ik dacht dat je Danzig was. of was het nu andersom .
1. Doris

2. Faust

3. Greece

4. Laminaat

5. Dushi

6. Doornroosje

7. Danzig

8. Sofia

9. Donkeyshot

10. Maybi

11. Pebbles

12. Djoels

13. Giulia

14. Njoy

15. Tiggert

16. Kaateke

17. Tink

18. Vlammetje

19. Ted

20. Frank24

21. Houvanjezelf

22. Tums

23. Dusz

24. Mare

25. Gelaarsde Kater

26 AnneWil/ AWisback

27. Miss Innuendo

28. Mr Innuendo

29. Roseetje

30. Jasmijn

31. Not4Bree

32. Cyberwitch

33. Sammy Jo

34. YinYang

Ik heb je er zelf maar ff bijgezet YY, ik dacht...weer een man erbij, die laat ik niet gaan
Het lijkt de doorgeefvraag wel....was weer eens mosterd
quote:fausty8 schreef op 01 november 2008 @ 22:51:

Dus als ik hier foto's ga posten, ga ik over de knie ?

Ik zeg, das geen dilemma, das een uitdaging !

* duikt ff in de archieven *Zolang ik niet op de foto sta heb ik er geen moeite mee. *bedenkt alvast een manier om hard en striemend te spanken mocht het nodig zijn. Corrigerende tik is bij Faust alleen maar lekker*
Gezellig YY dat je er bij gaat zijn.

*houdt Fausty goed in de gaten *
*bedenkt alvast een manier om hard en striemend te spanken mocht het nodig zijn. Corrigerende tik is bij Faust alleen maar lekker*

Schat, je maakt het steeds aantrekkelijker...kijk nou uit !
Pas jij maar op, je weet nog niet wat ik van plan ben hahaha.
* bibber *
quote:YinYang schreef op 01 november 2008 @ 23:02:

[...]

Jij ging samen met Laminaat weg Njoy en ik dacht dat je Danzig was. of was het nu andersom .Ik ben niet met Njoy of Danzig weggeweest die avond (I wish...), maar heb YY wel op foto. Ik vraag me ineens af of Njoy er de tweede keer wel bij was?
Jeej, Miss en Mr I ook erbij, gezellig!!!

Wat wordt die lijst lang zeg, ik vind het zo leuk dat iedereen meegaat!!

Ik kwam laatst ook foto's tegen, Dushi, ook nog van andere meetings, een in Arnhem en eentje op het strand remember... ?? God wat hebben we gelachen en wat een gedoe achteraf...

En in lust was het ook super, helemaal die barjongen van Doris en Djoels... die ogen van alle gasten vielen uit hun kassen toen er ook nog dames aan het zoenen gingen... whahahaha
quote:Laminaat schreef op 02 november 2008 @ 09:17:

[...] Ik vraag me ineens af of Njoy er de tweede keer wel bij was?Ben een keer met haar meegereden, maar of dat ou de eerste of de tweede keer was durf ik niet meer te zeggen.. (dacht de tweede)
Zo dan! Waar heeft iedereen uitgehangen afgelopen weekend?!??!

Ik heb zitten studeren vanochtend, heb zoonlief bezig gehouden, ben naar de open dag van de nier-dialyse-afdeling geweest, had daarna een kinderverjaardag en heb panne(n)koeken gegeten bij mijn broer. We zijn net thuis, zoon ligt weer in bed en ik ga maar weer studeren...

Kortom: damn, wat bén ik toch een hot mama (NOT!).
Ja bent druk geweest Lami. Ik heb een rustig dagje gehouden. Lekker op de bank, dvdtjes erbij en gewoon zijn.

Tums hahaha ja die op het strand was hilarisch.
druk weekendje gehad, dus weinig hier geweest

Leuk dat de lijst groeit

Ben net terug van vakantiefilm kijken, was erg leuk haha, alle herinneringen kwamen weer boven.. ik wil teruhug!
Jeetje.. heb hier niet eens een avatar meer...

Maar wat leuk..., als die namen ' van toen' ...

Dash gaat proberen er ook op de 17e bij te zijn...
quote:dash schreef op 02 november 2008 @ 22:06:

Dash gaat proberen er ook op de 17e bij te zijn... Kunnen we die mooie billen eindelijk irl bewonderen!
quote:sofia75 schreef op 03 november 2008 @ 16:07:

[...]

Kunnen we die mooie billen eindelijk irl bewonderen! Goed idee!!!!
Ah...Dash! Wees welkom!
Hoi! Hier ook een druk weekend achter de rug met weinig beschikbare forumtijd. Gelukkig hoef ik nog maar één dagje te werken en dan...weekend! haha, erg he? Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! En trouwens Miss I: Arnhem? Dus er is ooit iets georganiseerd waarvoor ik niet het hele land voor door hoef te crossen????
...
Lami heeft gelijk! Ik was er niet de 2e meeting, en ben al zeker niet met Lami mee naar huis gegaan. Dan had ik het vast nog wel geweten .

Nou ja, YY, dan zien we elkaar in 2009.

Dat klinkt zo lekker dichtbij..
Kortom: damn, wat bén ik toch een hot mama (NOT!).

Je imago keldert..
Ook hier een druk, gezellig maar veel te kort weekend achter de rug en damn, wat ben ik druk op m'n werk momenteel...quote:vlammetje schreef op 03 november 2008 @ 20:05:

Hoi! Hier ook een druk weekend achter de rug met weinig beschikbare forumtijd. Gelukkig hoef ik nog maar één dagje te werken en dan...weekend! haha, erg he? Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! En trouwens Miss I: Arnhem? Dus er is ooit iets georganiseerd waarvoor ik niet het hele land voor door hoef te crossen????Ik heb niets gezegd over Arnhem hoor? Denk dat je in de war bent?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven