Het Hol - the roadtrip

16-05-2007 21:25 1879 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
.
Volgens mij heb je je een oor laten aannaaien hoor, dat is een nep-Nijntje!

Goh zeg, dat boksen . Interessant dat dat zoveel kan losmaken, met zo'n trainer.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
.
quote:Demoiselle schreef op 24 oktober 2008 @ 17:01:

Goh zeg, dat boksen . Interessant dat dat zoveel kan losmaken, met zo'n trainer.

Nou idd!

Vanavond gezellig gegeten bij vrienden in Den Haag. Leuk dat iedereen weer zo "dichtbij" woont. Joepie!

Wat vinden jullie van mijn ballonnenNijntje?
Mogge al te zaam!

Nijn, vind je avatar leuk! Alleen oppassen dat je niet te hard blaast, he? Straks ploft z'n buikie uit elkaar!
Ja grappig he, Bloesie?

We zijn lekker aan het lummelen, op zn zaterdags. Met een stroopwafel erbij.

Kroketten heb ik trouwens ook al afgevinkt. Heeeeerlijk.

Prettig weekend allemaal, Holdames!
.
Hmmmpf!

Niks niet lummelen vandaag!

Heb gewerkt, moet boodschappen doen en probeer contact te krijgen met iemand die ik zou helpen verhuizen......

Ga volgende week zaterdag dan maar lummelen.....
.
Kroketten

En Bloesie, meegeholpen met verhuizen, of heerlijk gelummeld?

Hier een leuk weekend gehad, maar vermoeiend... (waar is dat "bijna 40" topic...). Avond 1: concert. Avond 2: verjaardag. En vanmiddag, weer een verjaardag

Morgen maar weer uitrusten op kantoor.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ha,ha, ik merk het al Demoiselle! Een saaaaaaii leven heb jij, zeg! Blègh!

Nee, geen verhuizing, wel boodschappen doen. Retedruk, tuulk!

En ook wij hadden een verjaarspartij vandaag. Mijn 3 oudste kids vierden respectievelijk de 12e, 17e en 19e verjaardag. Dochter van 12 was in aug. jarig, maar was inde vakantie. die van 19 was 11 okt. jarig en die van 17 is eigenlijk as dinsdag. Nah, gewoon op èen hoop gegooid, heb ik ook maar èèn keer de shit!
Gefeliciteerd Bloes (en had je dat nou niet een beetje beter kunnen verspreiden, al die kinderen zo vlak bij elkaar jarig. Alhoewel, eigenlijk juist heel goed gedaan, gewoon alles in 1 klap kunnen vieren!)

Meestal heb ik een heel saai leven hoor, alleen kwam dit weekend gewoon alles weer tegelijk
Well thanks, Demoiselle!

Ben nog niet echt van de zooi af, oudste dochter wil nog een vriendinnenfilmavondzondermamsenbroersenzus.

Maw: Wij moeten er gewoon voor zorgen dat we een avond wieberen.

Wou dat ik het een beetje saaier had dan nu, maar schijnt bij het èchte leven te horen.....
.
Mogge.

Tjonge, Qwertu, ik dacht ik een druk leven had.

En Ikea op zondag? Mmmmm, lijkt me dat je dat wonderwel overleefd hebt, knap hoor!

Was afgelopen donderdag met 3 van de 4 kids daar. Ging goedgehummed naar binnen en kwam er strontchaga eruit......
Hoe oud is jouw jongste, Bloesie?

Ikea op zondag; wij hebben elkaar een contract laten ondertekenen dat we daar nooit heen hoeven in Nederland *cheerleader*

Borrels bij vrienden daarentegen mag elke zondagmiddag, de zogeheten zomibo.

Ja, je moet een beetje regelmaat en zekerheid brengen in je leven nietwaar?

PP en ik zijn weer goed bezig en morgen gaan we een school bekijken in V. Drie van de 5 zijn zowiezo al niet beschikbaar ivm vol en wachtlijst. Nou, dat vind ik wel even wennen hoor!

*katsjing*
Nijn , ik heb nog een staaltje onvervalst Holland op zijn smalst voor je. Ik trek net een brief open van de zorgverzekeraar en ik blijk teveel no-claimteruggaaf te hebben ontvangen. Ik ga daarvoor nog een accept-girokaart van ze krijgen. Op deze manier gaan ze het bedrag van 1,58 van(op?) mij terugvorderen.....

Jee Loom, das even een fikse financiele aderlating. Misschien moet je ertegen in protest gaan, middels een schrijven per post a razon de 0,60 euro per postzegel...

Ik kreeg in CR afschriften van de bank, waar dan bijv. alleen een paar stuivers rente bij of afgeschreven waren... Ook een beetje met hetzelfde laken een pak. Ach ja, de enveloppen deden het goed in de open haard.
Wat zouden ze doen als je niet betaald? Deurwaarder op je af sturen ?

Dit weekend was kennelijk het weekend van de verjaardagen. Vrijdag kinderfeestje (met 12 kinderen waarvan zéker 7 kinderen tussen de 2 en 3, o hell), zaterdag verjaardag, zondag verjaardag en vandaag weer één. En hé: ik ben toch zwanger en wordtóch dik. Dus flink genoten van alle taart

Succes met scholen bekijken Nijn! (Ben nog steeds benieuwd waar je nou terecht gaat komen )
Ja, lekker eten Rokkes, nu kan het! Heerlijk. Je moet toch al zo afzien dat je geen rauwmelkse kaas mag en rood vlees. Ter compensatie zou ik er nog lekker een stuk chocola in proppen.

Nee echt, serieus. Vooral bij mijn laatste zwangerschap ben ik helemaal los gegaan. Je leeft maar 1 x!
.
Mogge al te zaam!

Nijn, mijn jongste is 4,5 jaartjes. Gaat naar school en zwemles, is een heerlijke dondersteen. Verder: Mijn oudste zoon is 19, mijn oudste dochter is vandaag 17 lentes jong geworden, mijn jongste dochter is 12. Is druk, maar leuk en gezellig. Soms niet, de meiden mogen nog wel eens elkaar het leven zuur maken.

Tjonge, Loomii, net wat de rest zegt, een hele rib uit je lijf zeg!

Mierenneukers, hier in Nederland, echt, wordt er soms tureluurs van, maar 9 van de 10 keer laat ik het lekker van me afglijden, hoor!

Leuk, he Roque, die kinderfeestjes? Is maar goed dat er taart wa, he, heb je iig er wàt aan gehad!

Nijn, Succes vandaag, kost een hoop tijd en geleuter, maar uiteindelijk loont het zich wel.
quote:qwertu schreef op 27 oktober 2008 @ 22:47:

Pas maar op, Loomii!

Heb je iets in huis, wat E 1,58 waard is?

Mini2's punnikapparaat.

Een emmer turkse yoghurt

Een sleutelhanger met LED lampje

Ze mogen kiezen, is dat niet aardig van me?

Of zal ik het ze allemaal geven, als bijdrage in het bestrijden van de kredietcrisis?
En bij wijze van deurwaarderskosten. Die mensen moeten óók iets verdienen natuurlijk

En qua kinderfeestje: de snoet van mijn zoon maakt alles goed hoor, die springt er zo intens gelukkig tussendoor (O, en hij heeft verkering. Met een óuder meisje. Wel negen maanden ouder. IK betrapte ze halverwege de trap terwijl ze naar zoon's kamer aan het klimmen waren. En ze geven elkaar constant knuffels en kusjes
Bloesie, gefeliciteered met je dochter!

Jee Loomii wat een idioterie. Alhoewel je natuurlijk vooral blij mag zijn dat het geen heel groot bedrag is. Van de positieve kant bekijken.

Roque, je vroeg volgens mij een paar pagina's geleden hoe het met de studie is.

Goed!

Ik heb gisteren weer 2 examens gehad, waarvan 1 waarschijnlijk niet zo goed gegaan is, maar ach.

De stage is erg leuk. Heb al een intelligentieonderzoek mogen doen bij een jongen en heb al heel veel meegekeken bij andere psychologische onderzoeken. Volgende week mag ik er weer 1 zelf doen.

Nijn, succes met huizenjacht en school kiezen. Tja, die wachtlijsten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven