Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Helaas, Tila, geen grote kledingkasten in de aanbieding, want die nemen we nou toevallig mee :-). Ik heb wél 4 eetkamerstoelen in de aanbieding (o.a.) maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die lulluke stoelen van ons wil hebben, grijns.

Handiger wellicht: ik voorzie een redelijke stapel meisjeskleding maat 116-128 (Bloes?) en een stapel jongenskleding maat 92-104 (Tila?). En een enorme stapel dameskleding maat 34 - 36, daar zitten heeeeeeel erg mooie dingen bij maar ik pas er niet meer in en heb ook geen ambitie er ooit nog eens in te passen, dus als iemand iemand weet, dan geeft u maar een gil.

Bloes: je bent een lieverd, weet je dat? Is MM al uit de struiken trouwens?

Suup: aha, zo'n minaar.... Hmmm, verstandig van je dan, dat je niet op de uitnodiging ingegaan bent. Goefanjoe!
.
Volgens mij past Lil in 34-36, en Jom opteert voor maatje 92 Ja graag! (Als je meisjeskleding 116 niet kwijt kan, wil MK ze wel.

Ruilen voor op een feessie? 16 mei in UberVinex?
Ik maak een gepast zakkie voor je, Tila! Ik heb sowieso nog een aantal echt mooie shirts van Hilfiger en Ralph Lauren in maatje 92. En feessie in UberVinex klinkt ook zaalderig, dus ik kom.

Lil: geen idee of onze kledingsmaak overeen komt, maar als je interesse hebt in petiterige kleding, dan maak ik een zakkie voor je - er zitten echt mooie stukken tussen.
.
Ooooh, leukleukleuk! Gaan we tussen het feestgedruis kindjes en Lil modeshowtje laten spelen
Jajajajaja, en die zak kan IK wel meenemen, denk ik zo want ik kan op de Kasteeldate ook! En ik ga donderdag mijn schilderkunsten vertonen bij de Ananasjes dus kan koerieren.

Maat 116-128 past (net) niet meer op Jongste maar ik weet wel dat Pimpel daar ergggg blij mee zou zijn, met haar drie prachtdochters. Of ben ik nu té voortvarend?

En de kledingsmaak van jou en Lil komen overeen, dat weet ik best heel zeker, denk ik. En haar zie ik volgende week maandag dus de kasten kunnen leeg donderdag.

MM is uit de struiken inmiddels en gaat nu richting bed met Gooise Vrouwen onder zijn arm, dus ik moet er nu écht achter aan voor hij liever een Gooise Vrouw in bed heeft dan mij. Wij vinden vooral Claire om te gillen..... Oh wat een heerlijk wijf is dat! Heeft iemand van jullie deel 3 en of hoger of praat ik nu Poep?
Claire is ook om te gillen

Bloes, je hoeft niet te koerieren als je de 16e gewoon naar UberVinex komt
Claire is geweldig.

Jullie nu dus ook Gooische vrouwen verslaafd Bloes?

En hier geen hogere serie dan 2, maar verhuurt jouw biliotheek ook dvd's? Bij die van mij heb ik deel 3 en 4 gehuurd.

Hier ligt trouwens Westwing seizoen 1 klaar om mee te beginnen, geleend van broer. 6 dvd's coming up...

Oftewel goedemorgen Iemand koffie?

Bloes leuk dat je kan op kasteeldate!! Dan zien we elkaar ineens veel de 16de en dan vlak daarna weer.
Jaaaaa! Koffie! Hier heel erg drukke kinderen. Heel erg druk liefdruk maar ook moordendoodslagdruk. Poeh. Zo maar even een kind in het zwembad dumpen.

Bloes, wat leuk dat je kan! Kom je ook naar UberVinex de 16e?
De 16de kan ik niet; dan viert Dochter van VL haar verjaardag.

Succes met drukke kindersssss.....

~zet de koffie op tafel en schenkt een vers sapje in~
Kind in zwembad gooien doet wonderen voor de herrie in je oren

**neemt koffie en sapje**

**en zet mandarijntjes neer**

Heb net bij de Ap een zwikkie efteling versiersels opgehaald. MK is helemaal blij en gelukkig Dat gaan we zo maar eens ophangen!
Oooooh Suup, wat ben je toch een lieverd! Ik had hier net twee stuiterende kindjes toen ik vertelde dat de envelop voor hen was en nu zitten ze heel zoet tv te kijken. En straks liedjes luisteren

Dat is goed om te horen. (was opruiming op mijn werk).
Zo weer thuis na dagje werk. Met name overleg en nog even buiten de deur voor een overdag dodenherdenking erg indrukwekkend. Nu overweeg ik naar een monument hier in de buurt te gaan of thuis te bijven. Had ook nog even dam in mijn hoofd, maar vind de afstand iets te groot en het zal daar wel heel erg druk worden vanavond.

Nou ja ik heb nog even, ben op de fiets in 7 minuten bij monument dus kan last minute beslissen.
Mogge! Koffie?
Ja lekker
He waar is iedereen, een leven naast het forum?

Lekkere luie vrije dag hier, straks asperges eten bij een vriendinnetje. Gezellig en lekker
Sorry hoor, moest even mijn zoon koekjes voeren Net naar CB geweest, Jom is weer goedgekeurd. In gewicht heel goed gegroeid, in lengte wat minder, maar hij pakte ze helemaal in met spraak en zindelijkheidspogingen

Ik had geen vrije dag. En moest heel hard werken, eigenlijk. Maar dat lukte n iet echt,. aangezien het bevrijdingsfestival op het plain naast mijn werk was neergestreken en we werden getrakteerd op hele harde optredens van de plaatselijke muziekschool.

Maar goed.

Eens even bedenken wat Jom en ik gaan eten. Raar hoor, m'n meisje alweer weg!
Waar is het meisje dan nu? Druk met haar eigen sociale leven?

Ik heb via marktplaats voor weinig een nespresso gescoord. nu even naar bijenkorf voor cupjes.

Hoe gaat het met jouw spullen op mp tila?
Het meisje zit nu tot en met vrijdag bij mijn ouders, volledig verwend te worden

Ik heb m'n traphekjes verkocht, de rest nog lange niet. Ga ze maar weer een beetje 'hoger' zetten, want zo wordt het niks!

Ik heb begrepen dat juist de cupjes de nespresso zo duur maken, maar het is wel heel erg lekkere koffie Of is dit ter vervanging van je senseo? Mijnes moet binnenkort ter reparatie. Isniehandig, want dan zit ik op m'n verjaardag zonder senseo. Moeten we gaan lopen kliederen met het esppresso apparaat
Hallo, hallo! Wat wordt er weer lekker veel gepost hier

Suup: VEEEEL dank voor je mooie pakket! Er is al veel gelezen in het boek en veel gekeken naar de filmpjes en veel getekend met de potloden ook, blije kindjes, u is lief!

Ik ben inderdaad 34-36 geloof ik en hou van mooie stukken en vertrouw op Bloes waar het inschatten van de smaak en overeenkomsten daarbij betreft dus leukleukleuk, kom maar door!!! En alvast veel dank, vind het altijd erg leuk om zo onverwacht te kunnen verheugen op garderobe-uitbreiding . U is ook lief! Alleen is ook hier het stiefmeiske jarig in de weekend van het Tilafeestje, dus daar kan ik helaas niet zijn.

Mijn man gaat in zijn hok, ik moet nog wat werken, nog niet veel zin, maar ja, wat moet, dat moet. Later!
O! Ik vind Claire ook helemaal leuk! Zou als tiep zo in Kasteel passen volgens mij
werkStress hier, leg het straks in de kelder wel even uit.
Laatste dag van de vakantie...bleeegh! Net wel lekker getrained, nu nog even Gordon Ramsay kijken en dan mn bedje in. Morgen er weer keihard tegenaan :-S

Ik ga even in de Kelder kijken :-)
Sterkte morgen Darly.

Uitleg in de kelder bij mijn nieuwstopic.
*zet koffie neer*

Vanwege ding in de kelder niet naar andere werkplek vandaag. Ik zit nu nog thuis te wachten op het telefoontje.

Pfff spannend hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven