Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Lil is werken nog gelukt gisteren? Ik vind het zo grappig klinken, man in zijn hok .

Fijn dat pakket bij de kindjes in de smaak viel.

Tila de cupjes zijn inderdaad nogal duur, maar zoveel koffie drink ik niet thuis.Dan mag het best ect lekkere koffie zijn.

En als er grote koffiezuipers komen, dan heb ik nog altijd mijn senseo.

Qua verjaarddagsfeest? Voor een tientje een goedkoop gewoon koffiezetapparaat kopen? Vragen of iemand hun koffiezetapparaat meeneemt Ik kom van anemoon vandaan dus mij lukt het niet.
Hoe gaat het met werk-bla? Spannend hoor!

Ik ga op feestje mensen den k ik gewoon maar drank aansmeren ipv koffie dat werkt ook

Mims heeft trouwens geen forum. Wel internet, maar geen forum. Maar ze houdt toch veel van ons

**neemt koffie**

**kiest een mooi klein cupje uit en hoopt sdat George Clooney nog even langskomt**
Wat draagt ie dat cupje op een bijzondere manier!

vlinders in mijn buik brrrrr geen leuke vlinders in dit geval......
Fijn dat Mims toch van ons houdt.

Geheel wederzijds....
Je kan het, Suup! om de vlinders in bedwang te houden!
Het ging goed
Knappe Suup!
zit nog helemaal te stuiteren
*neuriet zachtjes de melodie van 'ik zou je het liefste in een doosje willen doen' *

Och wat had ik een fijne vakantie, zo lekker uitgerust en leuke dingen gedaan. En och wat mis ik het, nu ik hier weer zit Ik ga maar es mijn vierde kop koffie pakken

*stuitert Suup voorbij richting het koffiezetapparaat en geeft haar een kushandje*
Alle Dames druk aan het werk geweest vandaag?

Net terug van een etentje bij mijn oude ' baas' thuis. Was erg leuk, met hem heb ik nog steeds een ' klik' iets wat ik bij mijn huidige werk nog niet heb. Een ' klik' is fijn. Niet dat ik ooit weer bij hem zou gaan werken, ik sta nog steeds achter mijn vertrek maar toch...een ' klik' is fijn. En dat is het :-)
Suup, gaat het al beter met stuiteren? Het wordt aardig opgepikt, geloof ik!

Hai Darly! Vandaag weer werken, dus? Zin in? Klikken zijn inderdaad leuk.

**zet de senseo op scherp**

geniet ervan, want ik geloof dat ik em morgen moet gaan inleveren!

Even ontbijt aar binnen werken, haar fohnen en Jom naar de creche brengen. Waarom doe ik dat toch telkens, haar netjes in model fohnen als ik weet dat ik daarna toch volledig verwaai op de fiets?

Heb trouwens gister nog een kerst-relatiegeschenkje van Liefswerk kunnen verzilveren (was van duit bedrijf, dus was wat lastig): een douglasbon van 50 euro! Heb nu dus weer een flesje femme van Hugo boss en een giftset NOa. Wat zal ik lekker ruiken!
~Mmmm, wie ruikt hier zo heerlijk?~

Goedemorgen!!!

N 12 keer refreshen ben ik toch het Kasteel ingeschreden. At een geklooi, maar het lukt. Thank Godess.

HIer een beetje moe.. Pimpel heeft vannacht 4 kittens gekregen (haar kat althans, niet Pimpel zelf) en eentje daarvan wordt door Mops en mij geadopteerd. Malley wordt namelijk een " beetje" vals, en dat komt hoogstwaarschijnlijk door de verveling. Tja, een vriendje dus, zo spannend en zo leuk!!!

Zo'n klik is inderdaad fijn, Darly.

Leuk dat jullie nog contact hebben.

Mopsey gaat vandaag naar de schoolfotograaf. Met een bruin koppie, een stralende glimlach, twee vrolijke vlechtjes...en een gruwelijk rood oog. Ontstoken traanbuisje, zal door de aanstelleritis komen die ze de laatste dagen heeft ontwikkeld. Drama's hier, een dochter die haar oren heeft losgekoppeld en bij iedere waarschuwing de waterlanders uit haar ogen perst (Bloes, nogsteeds zin in opaassen, ?).

Nou... 'ns kijken of ik kan posten...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mogguh,

suup is stuiterend door de wekker heengeslapen, dus nu haast haast in de tram op weg naar werk. Om 10uur eerste overleg.

Het wordt inderdaad aardig opgepikt, maar zoals jij tila al in de kelder constateerde onze rol niet en das balen. Ach tis geen halszaak.

Mims wat leuk een tweede kat. Weer een rode? Over katten gesproken, had exlief van de week aan telefoon en zijn kat lag op sterven, heel sneu.

Darly wel leuk dat je nog contact hebt met de oude baas. Maar ook daar duurde klik toch even?

Tram schiet lekker op. Das fijn.

Fijne dag meiden
Ja klopt Suup, de echte klik kwam pas na 2 maanden samen in Zuid-Afrika te hebben getourd. Dat schept sowieso wel een band :-)

Jeeeee baby-poesjes! Wat leuk!!! Foto's pliese :-) En uiteraard ben ik erg benieuwd naar de fotogenieke Mops op de schoolfoto!

Nu maar aan de slag...oh nee...eerst nog maar es een bak koffie!
Grmbl, exgedoe en nou geen Zoon mee op Kasteeldate. Nadere uitleg komt wel in Kelder. Overleef het wel maar vind het zo jammer!!
voor Lil
He gat Lil!
voor Lil.

Hard gewerkt vandaag, en lang ook. Kan zowaar, nu MK logeert, en was nodig ook. Heb gelukkig wel allemaal dingen af kunnen krijgen. Ik ben een groot voorstander van 3 hele dagen gaan werken, ik hoop dat ze me dat aanbieden

En daarna naar de ikea geweest. Want die vaatwasser is wel leuk, maar kost en een kastje en een la. En al dat bestek moet toch ergens heen. Lang leve ikea. Kleine ladekastjes gekocht, die ga ik schilderen, en die komen dan op het aanrecht te staan. In de hoop dat we daar dan ook al onze kleine zooitjes in gaan stoppen die nou overal zwerven

Iemand een wijntje?
Ja lekker.

Lange telefoonsessie achter de rug en nu bijna klaar voor het bed. Nog 1 borreltje nog en dan is het slaaptijd

Rare dag vandaag (wederom).Wel productief uiteindelijk. Zitten met start van een actie na hemelvaart en het loopt niet zo, maar bazin zette mij erg aan het denken, met nogal at kritische opmerkingn, die als aanjager bedoeld waren en niet als kritiek (el even confronterend), maar wel met postief resultaat. En de dag eindigde met een gigantische slappelach aanval met een vrouwelijke collega toen we mogelijke internetdates aan het bespreken waren. Ik deed het bijna in mijn broek en uit alle hoeken kwamen er collega's checken waarom wij zo hard aan het lachen waren. Dat maakte het niet beter

Lachen is gezond, ech wel.

Zijn er signalen Tila dat ze je dat gaan aanbieden?

Lekker zo knutselen in huis.

M'anas en Bloes lekker geschilderd in huis vanavond?

Schiet het op M'anas?

Bedtijd, truste!
Ik ben zo blij dat je zo lekker op je plek bent op je werk, Suup Is een goeie club voor jou.

Een paar weken terug, na pasen, was Lief bij de kinders en kon ik ook doorwqerken, meldde ik daarna (terloops, je kent het wel) dat het toch wel fijn is om iets af te kunnen maken, omdat het eigenlijk meer werk is dan ik in die 16 uur kan klaren. Vroeg baas "Wil je meer werken dan?" ik 'Altijd!' Baas:"Verkoop eerst deze voorstelling maar, en dan zien we verder". Kreeg vandaag ook de indruk dat ik heel goed de toon aanvoel van wat de theatertoko wil, zelfs meer dan de (net zo lang als ik in dienst) dramaturg. Dus ik hoop dat ik na de zomer een aanbod krijg voor meer werk. Liefst zou ik 3 hele dagen werken, ik hoop alleen wel dat ze daar geld voor vrij kunnen maken...

Maar goed. Laatste wijntje en dan naar bed. Stellingkast, ook vanavond gescoord, zit al in elkaar dus ik voorzie zeeen van ruimte in de trapkast
Mogge! Wie wil er koffie?

Laatste dagje voor het weekend, jip=jip-jahoe!
Graag Tila.

En hoe loopt de verkoop van de tentoonstelling? Ik kan me voorstellen dat als jij meer werkt, je die uren ook wel weer terugverdient.

Jaaaa bijna weekend Komende weekenden zitten al zo vol dat ik blij ben dat ik nu nog even niets gepland heb staan. Maar eerst nog even werken.
Kaartverkoop is pas net gestart, dus schiet nog helemaal niet op. Het leek even heel hard te gaan, maar dat was een softwarematig foutje

De weekenden hier zijn ook heel druk. Maar wel allemaal leuke dingen Ergens tussendoor maar zien uit te rusten...
Ach als de verkoop minder gaat heb je als argument dat je meer uren nodig hebt

Werkse.

(oh ik ben zo blij met de nespresso is echt veel lekkerder dan koffiepads)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven