Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
He bah Lil dat is niet fijn

Sterkte met drukte en het goedmaken.

Ja ik voel me wel wat beter. Nog steeds vaatdoek, maar wel wat beter.

En ook wel schuldig naar mijn werk toe want collega krijgt het nu allemaal voor zijn kiezen en het is druk, en hij zit er ook redelijk doorheen heb ik het gevoel (had hem net aan de telefoon). Maar ik zie mezelf deze week nog niet echt werken eigenlijk.

En nu operatiedatum is vastgesteld betekent het dat de optie van in juli nog weg toch reeel is en dat heb ik liever dan half oktober weg wat de andere optie zou zijn..Ik heb net al even zitten kijken op vliegsites en er is nog ruimte zat om bv 19 juli weg te vliegen en 2 augustus weer terug. Dan vlieg ik heen naar mooiste stad ter wereld en terug vanuit minder mooie stad, maar wel bij papahuis in de buurt. Dat zou fijn zijn
Oh wat spannend Bloes.

*duimduim* en wat een lieverd die MM
Jeee, Lil, wat vervelend, echtelijke ruzie op een Hoogtijdag! Bah. Vanavond maar een fikse pot goedmaakseks dan.

Ik heb een HEL van een dag achter de rug met 300 vergaderingen en conference calls en ben nu MOE. Zo.
.
voor marie.

En een glas wijn

Echtgenoot verleiden voor een welverdiende rugmassage?
~giet Marie een enorm glas wijn in~

Want zij heeft uiteindelijk de Post Zaak opgelost! *schouderklop*

Liefslimlekkerwijf!
Levensgevaarlijk koken in mijn huis. Ik heb sinds begin dit jaar een rookmelder, maar had die niet zo dicht bij de keuken moeten (laten) plaatsen. Stond een tartaartje te bakken vanavond en toen ging de rookmelder af, tartaar was niet verbrand.
Lil, alles uitgepraat en weggesext? ruzie isnieleuk...

Fijn dat de papieren terecht zijn

Samen met Lief de Ikea leeggetrokken voor de grote kinderkamerveranderdinges. Want Jom moet een bed waar ie zelf uit moet kunnen klimmen. Dus gaan we op basis van het bedje van MK een grote stoere jongens junglekamer maken, en krijgt MK de natte droom van elk kleutermeisje: roze, met als het lukt een halfhoogbed met prinsessetent eronder... en wij een beetje meer kastruimte door het inpikken van een deel van MK's kamer

en nu ben ik gaar

Iemand een slaapmutsje?
Ik zit eens rond te snuffelen op de datingsite, wat staan er een bedroevende mannen op zeg. Verwachtingen van een ralatie: dat het soepel loopt, niet stroef etc etc
Ja ben wel even toe aan een borrel.

Klinkt goed trouwens die kamervanderingen. Meisjes van bijna vijf met een natte droom van een kamer als dat maar goed gaat

**geeft borrel aan Suup ter verdrijving van foute mannen**

**en gaat zelf naar bed**
Hier juist weer eens date binnenkort.. spannend!

Kus voor jullie!

~giet haar borrel naar binnen en wankelt naar bed~
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ook een date binnenkort, volgende week vrijdag. Maar ik geloof dat hij de enige leuke vent is op die hele site.

Truste
He, er hoeft er maar 1 leuk genoeg te zijn...

Ik duim voor je volgende week, lieve Suup!

Nu echt naar bed, ik zie dubbel van vermoeidheid

Nu echt naar bed, ik zie dubbel van vermoeidheid
Wat wilde ik nou toch typen?
Wijze woorden ondanks je vermoeidheid Mims.

Wanneer heb jij je date?
2 datende kasteelvrouwen!@ Spannend!

**zet koffie neer**
*pakt koffie*
Spannend, al dat gedate. Leuk!

Ook leuk begin van de dag: de postzaak is opgelost en bevestiging is zelfs al binnen. Joehoe. Ander leuk begin van de dag is dat een vriendin belde dat ze na maanden assessments etc. vanochtend te horen had gekregen dat ze de meest vet coole kick ass baan heeft gekregen die er maar is. En dat met 3 kleine kindjes, wauw. Ik ben ongelooflijk trots op haar.

En verder ben ik nog steeds moe, gisterenavond weer eens veel te laat naar bed na oeverloos forummen over dode hamsters en daarna nog echtelijke activiteiten.
.
*pakt gelijk maar de hele kan koffie*
.
Koekje erbij? Of een feestelijk stuk taart.

Met al die goede nieuwsberichten aan het begin van de dag verdient het wel iets feestelijks, vind je niet?
Alweer taart Suup? Jij blíjft maar bakken he!?

~neemt gretig een stukje~

[img]http://tbn1.google.com/images?q=tbn:cs7 ... rt.jpg[img]

Virtueel kan het, vind ik. Sinds maandag (al ) doe ik 's avonds buikspieroefeningen met MM (mijn Coach), drink ik s avonds alleen nog spa en eet niets meer na het avondeten. Ik schep niet nog een keer op en hou het bij 3 maaltijden per dag. Ik werd zo godvergeven vét! Blegh, echt niet leuk meer..... Het heeft nu de jojo-kilo's al wel doen verdwijnen (en ik heb vaak honger, zielug he!?) maar ik wil een paar kilo kwijt van mijn basisgewicht zodat ik in elk geval nog in mijn kleren pas. *schaam*

Kamerplannen van MK en Jom klinken goed, Tila! Heel goed zelfs, ik ben benieuwd!
Het zijn toch ook taartwaardige zaken.

En virtueel moet het zeker kunnen.

Fijn dat je al resultaat ziet.

Mijn dieet van appelsap en waterijsjes werpt ook al vruchten af. Gisteren was vriendin hier even en haar viel het ook al op, ben wat centimeters kwijt. (ik heb nog niet op de weegschaal gestaan dus qua kilo's weet ik het niet)
Allemaal leuke dingen in het Kasteel Goed zo!

Wat goehoed, Bloes, wat jij doet ga ik ook doen. Jom is nu een jaar van de borst af, ik heb een jaar lang alles gedaan wat Sonja Bakker verboden heeft en nu kan ik het geestelijk aan om met m'n tengels uit de koelkast te blijven (Daar waar de witte wijn en de chips staan, welteverstaan )

Goed gesprek gehad op werk. Eigenlijk hetzelfde gesprek als 2 weken geleden, maar nu met mijn inbreng er wel in. Ik geloof dat ze begrijpen wat ik bedoel, ik geloof dat ik nu begrijp wat zij bedoelen en dit gesprek had zo'n andere insteek qua toon dat ik denk dat we er wel uitkomen.

En grote kans dat als ik naar toneelvoorstellingen wil, ter verdieping van mijn functie, ik mijn kaartje vergoed ga krijgen

Zo. Even wat drinken en dan kasten naar boven sleuren en in elkaar zetten
Wat een goeie dingen allemaal hier

~schenkt nog eens wat spa en appelsap in hier & daar, en voor zichzelf een koel wit wijntje ~

Ik kwam net thuis van een presentatieronde in oostelijk Nederland, stond er opeens een ontzettende tas met allemaal mooie kleren bij de achterdeur! Wauwie!!! Nu wil ik meteen alles aanpassen (niet tegelijk) , maar eerst even dikke SMAKkus voor M'nas (en Bloes en MM voor de overdracht!!). Leuk zeg, soort onverwacht extra jarig gevoel met allemaal fijne kledingcadeautjes
Weten we nou wanneer die dates plaatsvinden? Of is daar schielijk omheen gepost?
Suup heeft volgende week vrijdag een date, Mimsey hult zich in zwijgen :-).

Fijn dat The Stuff is overgedragen, Lil! Zoals al eerder gezegd: niet alles zal je bevallen en dat moet je dan gewoon maar weggeven/weggooien/gebruiken als poetsdoek. Ook zag ik, toen ik de tas aan Bloes gaf, dat er op een mooi donkerrood wollen rokje van Vanilia een vlek op de kont zit, dus je moet nog wassen ook :-). Have fun met passen!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven