Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
**geeft soep**

Ik voer geen ruk uit en ik heb nog zoveel Nuttige Dingen te doen!
Alle reacties Link kopieren
Moest effe melden van me zus dat heur internet stom doet waardoor ze nauwelijks kan inloggen en al helemaal geen mail meer kon beantwoorden ofzo. Dat is niet alleen onhandig en vervelend voor ons maar vooral niet stress-reducerend als je op de eerste werkdag een presentatie moet gaan geven maar je met geen mogelijkheid kan inloggen op de werkserver én daarnaast een ab-surd logistiek obstakel in je stad wordt opgeworpen waardoor je de presentatiestad niet eens kan bereiken. Dit probleem is wel opgelost inmiddels maar als jullie Lil missen, dan is het om internet-gedoe.

Ik moets heur dus effe verexcuseren.

~duikt weer achter bureau~
Kan ze dan niet een blauwe bes scoren, net als Suup?

Gaat het wel goed met je zus en haar presentatie?
Yessss vakantie (oftwel ik vertrek nu van mijn werk.)
Goed zo Suup!
Jeeeeee Suup heeft vakantie! *salsa-danst richting de sportschool*
:-).

*zet wijn neer*
~Gooit de Kasteeldeuren open, rent hijgend naar de chaisse longue en schelt de butler om wijn. Véél wijn~

En voordat ik er weer uitgegooid word door online (ha ha: online! Hij is goed he jongens, echt héél geestig), wil ik nog even melden dat de enige reden dat ik geen totale overspannen instorting heb bereikt, komt omdat La Bloesem die onmogelijke werkklus van me overneemt morgen. Dat is niet zomaar collegiaal, dat is mensenreddend goed bezig zijn.

Dit even posten want dan staat het er tenminste, en dan hopelijk meer.
Ja, posten is gelukt! Het is een Wonder.

De vakantie was geweldig. Geweldig. Geweldig. Ik ga foto's op de vriendjessite zetten zodra alles het weer normaal doet / blijft doen. Dot is volgens mij een kop groter en een kilo lichter (of het is beter over de totale Dotta verspreid), praat nog weer veel meer en beter dan vorige maand. We zijn allemaal poepbruin. De plek was nog weer mooier leuker dan ik me herinnerde. Zaligheid.

De thuiskomst daarentegen kende wat hobbels. Niet het thuiskomen als zodanig, maar het feit dat ik morgen (en met mij een paar duizend andere inwoners van Lilstad) volledig ingesloten ben in deze wijk vanwege eoa evenement, maakte dat ik gisteren de hele dag heb gestressed en gebeld om geregeld te krijgen dat de kindjes niet alleen op beide scholen terecht kunnen komen, maar daar ook voor fucking 8 uur morgenavond (want dan pas is alles weer toegankelijk) weer weg kunnen. En toen waren er nog wat kleine dingen als onverzettelijke werkafspraken waar ik niet meer kan komen en onderhandelen met de oppas die het goed moest vinden dat ze hier om 7 uur komt, en voor 8en niet meer weg kan komen. Wat een stresshel zeg, en nogmaals: de enige reden dat ik hier nog zit te ademen is de volledig onvolprezen Bloesem. De beste en de liefste: ik zeg het nog maar even.

Daar bovenop is onze internetverbinding dus op sterven na dood, en doet online een rondje Kafka bij het 'oplossen' daarvan. Erg, erg vervelend. Niet alleen voor werk, maar ook omdat er van alles is rondgemaild over die bruiloft (nog 2,5 week, WAHHHH) waar ik veel mee moet. En GG is er niet logistiek-emotionele steun te geven, want zwerft nog op Grieks eiland (nieuwe mantra: het is hem vna harte gegund, het is hem vna harte gegund). O ja, en hij had de autostoelen uit de auto gehaald (niet de kinderstoeltjes he: de echte stoelen zelve) en in de schuur gezet en de schuur op slot gedaan en de sleutel begraven. Of nou, niet daadwerkelijk onder de grond gestopt, maar wel dusdanig goed opgeborgen dat ik 3 uur bezig ben geweest voordat ik met meer dan mezelf weer in de auto kon rijden. En we hebben 3 kinderen. En die moesten toch echt allemaal mee. Ik hou van de man, maar soms snap ik hem echt heel erg niet.
O ja, en hoe is het met jullie

Suup: fijne vakantie!!!!
Mims!!! Dat bloemen bij De Dood-verhaal. B r i l j a n t (en damn girl, echt; ga nou bloggen. Doen. Echt. Zulke goede verhalen, mooi geschreven door een heerlijk echt superwijf!).

*zoekt een heerlijk zachte sofa en vleit zich neer voor de nacht*
Hee! Lekker Lil-wijf! wat ben je bruin!
Ha Lil! Welcome back! De hobbels zijn inderdaad behoorlijk gruwelijk (autostoelen in de schuur? Wrom dan?). Maar goed dat je er weer bent.

Suup: fijn dat je nu vurkansie hebt!

Ik zit hier ook nog steeds te genotteren van de vakantierust. Men, wat kom ik tot rust. Ik had mezelf beloofd deze vakantie ook te benutten voor bezinning op balans enzo, maar dat is nog niet erg gelukt. Nou ja.

Morgen op tienertour naar mijn alleroudste vriendin, met wie ik al sinds de brugklas bevriend ben (da's dan dus -2 erbij optrekken en 3 bewaren- DERTIG jaar, jeumig!) en die in een moeilijke situatie zit. Haar kennende wordt dat dus lachen gieren brullen want ik ken weinig mensen met zo'n zwart gevoel voor humor :-).

Prosecco, anyone?
.
Prosecco sla ik nooit af

Tienertour... zat daar niet een uiterster houdbaarheidsdatum op?
Mogge! Iemand koffie?

Veeeeel te laat naar bed gegaan, en MK was weer vroeg wakker. Ben nog niet topfit, la-we maar zeggen.

En het regent ook nog! En ik moet op de fiets! Bleh!
En volgens de buienradar krijgen we de volle laag
De buienradar had gelijk... dat was voor de tweede keer vandaag afdrogen, aankleden, haar fohnen...

**zet op lijstje**

Nieuw regenpak
Das niet fijn Tila. Hoe is het met het gareel?

Marie veel plezier met je tienertour vandaag.

Hier moet het vakantiegevoel nog een beetje komen. Anticlimax na de bizarre drukte denk ik. En wat wel geinig is, deze week is officieel nog geen vakantie maar compensatie voor de extra gewerkte uren.

Lil ook hier welkom terug. Klinkt als een heerlijke vakantie. Jammer van de terugkeerstress. Wat geweldig lief van bloes.

Ok ik moet wat gaan doen.

Meld me nog wel even voor ik naar amsterdam vertrek
pakket is aangekomen, lief gek mens.
Jippie! Netjes op tijd!
krijg het alleen niet meer bij kjong voor vertrek.
meisjes, ik ga op weg naar amsterdam. Misschien meld ik me vanuit papa-huis nog, anders vanuit oesterstad.

*zwaai*
Heb het fijn, lieve Suup. Heb het heel fijn!
Wat wilde ik nou toch typen?
Geniet er van lieve Suup! Je hebt het heel erg verdiend!
Dag lieve schat! Geniet!

Waarom is er alleen maar stomme regekleding te koop voor een normaal bedrag? waarom is de enige leuke regenkleding gelijk een godsvermogen? Ik wil gewoon een flatteuze regenjas, bijappessende broek & zuidweste, maar ik wil daar geen 150 euro voor betalen!

(En grumpfmopper enzo, natregenen op de vroege ochtend is best frustrerend...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven