Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Fuck, ik kan maandag helemaal niet naar Amsterdam, heb een dubbele afspraak gemaakt. Stom. Dagje voor mezelluf alleen en dus ook de koffiedate moet dus uitgesteld worden, Tila. Maar het komt er volgende week wél van want ik heb ernstig behoefte aan een dagje me myself and I.
.
Bij dat gevloek sluit ik me gaarne aan trouwens. Ik snap er geen reet van, wat is er nou in godesnaam gebeurd? Maar belangrijker is dat het voor de betrokkenen allemaal zo vreselijk kut is. Bah, bah, en nog eens bah. En toch geloof ik nog steeds in Sinterklaas.
.
Ja zég, straks komt ie pas op 5/12, dat wil ik even niet weten!

Wat een kater zeg...
*heeft even niks meer te zeggen*
Arme Kjong! Ik vind niet snel iemand zielig, maar nu wel...

Jammer M'anas! Mailen we even over een andere dag?

(Er valt in UberVinex ook te shoppen hoor!)

Hmmm... volgens mij zeg ik dat tegen iedereen. Komt waarschijnlijk omdat ik daar zelf zo blij verrast over was, dat al die leuke winkels hier zomaar in de buurt zitten

Ik ben moe. Hard gewerkt, drukke kinders en een strak schema na school: MK mag morgen het weekend inluiden door koekjes uit te delen, en het meiske ging natuurlijk weer niet voor winkelkoeekjes, nee, die bliefden Zelluf Gebakken Te Worden...

Productiewerk! Want ze moesten ook nog eens versierd worden. Is gelukt, in anderhalf uur tijds, maar ik heb me een versuffing geglazuurd!

(Wanneer kunnen ze dat zelf? )
Volgende week. Je moet alleen niet raar opkijken als ze de keukenkastjes meeglazuren.

Ik bedacht heel vrolijk, toen ik met mijn Meneer op de mountainbike een rondje om Provinciedorp fietste, dat het een perfecte avond was om naar de stad te gaan. MM ging tennissen, ik moest nog een wit jurkje oid hebben voor een feest (waar we in het wit naar toe moeten, wie bedenkt zoiets??) en even een rosé op een terras, kom vast wel iemand leuks tegen. BVV gebeld, die kon niet maar ik had er zin in en liep dus even later door de stad.

Word ik overvallen door Accuut Ernstig Kindergemis. Pffffffffff.....

Overal meisjes die op hen lijken, aan de hand van hun mama, een meisje met een zelfde t-shirt. *slik*

En witte jurkjes passen in een V&D-pashok met zo'n steen op je maag daar wordt je niet eh.... positiever van over jezelf. Blegh wat ben ik dik geworden! Overal zit vlees. Putjes, een droevige plooi in mijn buik, van mijn navel naar beneden. Oh joy, dit is de blues, hier heb ik hélemaal geen zin in.

Want ik ben Gelukkig, mijn leven is fijn, ik ben weer verliefd op mijn vent, ik ben gezond en ik heb nagenoeg iedereen die me dierbaar is bij me.

Nou ja, ik ga dus naar bed met een boek. En morgen zie ik het allemaal een stuk positistischer. Truste!
Waaaat heb ik gemist? Nee he is die er niet? *gaat gelijk even richting cheers*

Sorry meiden wilde even een joepie verhaal houden dat het hierzo leuk is en dat ik verbrand ben en zo, maar doe dat maar even niet.
Ach, Bloes, wat balen, dat meisjesgemis. Wanneer komen ze thuis? Hopelijk ziet de dag er morgen wat zonniger uit. Sleep tight!
.
Slaap lekker, Bloezepoezesnoes!

Ik heb een belavondje! allemaal mensen die bellen en verhalen vertellen en afspraken maken en lekker kletsen.

Terwijl ik met mijn voetjes in een bakkie water zat, eeltrasp in de aanslag, mooie verse nagellakjes paraat. Dus ik ben en bijgekletst en ik heb weer glimmende nageltjes en poezelige voetjes
Hai Suup! Hoe smaken de oesters? Fijn dat het fijn is!
Haai en Zwaai, Suup!

Genieten hoor; de Sint heeft alleen wat vertraging dit keer.

Bloesjes komen pas op de Mariannanashouswarming thuis. Denk ik want Aso weigert mede te delen wanneer hij hen thuisbrengt. Grmbl.

* trekt dekens over het hoofd*
Mogge!

Iemand koffie?
Lunchje dan?
Mmm kan je iets beters bieden dan oetsers, mosselen, en inktvis? Nee, laat dan maar .

Zooo had maar een kwartiertje internet ingekocht gisteren dus moest even snel.

Het is leuk en megawarm. Alleen eten is niet zo erg. Raakte gisteren in gesprek met een amerikaanse filosofenprof, die hier voor een congres is. In zijn wereld best een grote naam geloof ik. Maar ik had nog nooit van hem gehoord, gek he?

Nou mijn tegoed is alweer bijna op. Tot laters
Haaaai Suup! Ik heb niks beters dan oesters, mosselen en inktvis in de aanbieding. Sorry Mag ik bij jou komen eten?

Leuk, zo'n filosoof Noem eens een naam? Dan kunnen we kijken of ie niet jokte om indruk te maken
*wandelt langs op weg naar stamkroeg*

Geniet er maar lekker van, Suup :-) En blijven inkopen he, dat beltegoed, want ik wil wel mee kunnen leven met al je grote en kleine avonturen!
Heeeee, leuk Suup, dat we zo toch een beetje mee kunnen genieteren van je vakantie!

Ik heb zoooooooooooooooooo 'n leuke (en doodvermoeiende) dag gehad! Met de Freule een dagje uit. Eerst lunchen, daarna een shopexpeditie want de Freule vond dat haar garderobe aangevuld diende te worden (Bloes, misschien kan MM even komen keuren, dat beviel de vorige keer zo goed want toen stal hij haar én mijn hart). Heul Veul mooie kleren voor haar gekocht, stoere sneakers en schitterende zwarte leren laarzen. Ze kocht een nieuwe Huis Anubis schooltas voor zichzelf, en van mij kreeg ze de bijpassende broodtrommel plus beker. Daarna samen gegeten in een supercool restaurant (dat vindt ze eeeeeeeeeeenig, eten in een Echt Restaurant, geen kindermenu maar een VolwassenMenu) en daarna naar Harry Potter.

En nou ben ik KAPOT! Voor mezelf trouwens een schitterend paar rode (!!!!) laarzen gekocht van heel erg mooi leer.

Het was een dag met een gouden randje, wat is het toch een feest om haar moeder te zijn.

Todom, tada, het leven is mooi.
.
Ik kwam even spieken of Suup al dronken van het leven was.

Ja dus.

Fijn.

(Suup, er is hier geen reet an, niks rose in de tuin, het is regen en donder. Past er wel bij. GENIET!)

Maar hoe zit dat?

Bloes heeft ineens ... ... Menéér !?!?!?!

Dat gaat zomaar niet!

Eerst IK, dan door voor de partnerruil met Bam, en dan alleen als je het heel lief vraagt.
Rode laarsjes,

voor de regen,

met een gou

den randje

~mmdikketiedap... lalalatrap...~
Maar ze benne niet voor de regen, Kjong, want dan worre ze nat en daar benne ze te mooi voor.

Gouden randje aan laarzen hoeft niet trouwens, want ik heb mezelf gisteren getrakteerd op de zo felbegeerde gouden leren laarzen van Otazu. Daar loerde ik al een maand of 6 naar maar vond ze a) te duur en b) wat moet je in godsnaam met gouden leren laarzen? Gisteren heb ik ze besteld, you only live once en dikke piep drie bier enzo.

O.

Ik ben trouwens ook nog gaan kijken naar die Birkenstocks die de podotherapeut mij opdroeg te kopen. No. Way. In. Hell. Dan maar doorgezakte voeten en zere pootjes, maar daar ga ik niet mee lopen.
.
Ben ik trouwens erg dom als ik zeg dat ik van Harry Potter geen flikker begreep? Nee? Nou, ik begreep er geen flikker van.

Misschien toch eens de voorgaande delen bekijken.
.
Jij, dom?

Euh...

Nope.

Harry, stom?

Euh...

Yep.
Dat ik je aan mijn boezem druk, Kjong! Eindelijk iemand die er ook geen reet aan vindt. Ik heb destijds deel 1 gezien en toen was ik er al klaar mee. Ik vind die knul die HP speelt echt de slechtste acteur ever (continu dat quasi-verbaasde gezicht en amechtig gezucht), de special effects zijn heus heel spectaculair, maar toch: ik vind het niet zo leuk, Harry Potter. Ik heb dus lekker 2 uur in de bioscoop mijn gedachten over allerhande zaken des levens kunnen laten gaan, ook een luxe.
.
Ik vind de Harrypotterboeken wel heel erg leuk. De films steeds minder: de eerste 2 volgenden qua script het boek nog wel, maar die daarna niet meer zo.

Gisteravond tot laat zitten kletsen met buren/schoolpleinouders, terwijl hun meisje boven lag te pitten. Toen we ze eindelijk in slaap hadden: tot laat gefluister van MK en Vriendinnetje leukleuk! Ik kan bijna niet wachten tt ze echte logeerpartijtjes krijgt met vriendinnetjes, dat ze op 1 kamer liggen

Verder Bondag in de planning. Als gansch gezin naar de stad, om daar fruit, groente, en schoenen voor MK te scoren (Lil: Jom loopt nu op die lieve sandaaltjes waar Zoon zo snel uitgegroeid was. Liehief!) en vanavond komt er een lief middelbareschoolvriendinnetje eten. Zin in
Wat is een Bondag?

En heb je niet een plaatje van Grootdingbijsuupthuis? Ben zo nieuwsgierig.

Met jou 16 miljoen anderen Til, die HP zo leuk vinden

Marie, niks van antrekken. Je ook niet tot een tweede deel laten verleiden. Ruk is ruk.

Ik durf ook hardop te zeggen, dat die Davinsjie koode ook echt Flut was. Halverwege gapend weggelegd.

En bij die zg Goede Recensies gewoon je brein in de meditatiestand inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven