Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ik zal foto's maken, Lil

ik voel een blogje opkomen.

Het jochie ligt nu te pitten. Is ondanks vrolijkheid wel een zielig hoopje hoor... niet eten, niet drinken, heeft nog niet eens om een snoepje gevraagd, zieligzieligzielig.

Zo. En nu ga ik iets nuttigs doen, ipv de hele tijd forummen.

(schoenen poetsen of zoiets ufs? Ik heb de buggy al gerepareerd, daar was een boutje weg. Zit nu met een iets te lang boutje en een hoop moertjes vast
Ja ga jij es wat ufs doen joh!
Ik heb iets ufs gedaan En ontdekt waarom ik die zwarte nagellak van een verkleedfeestje (van 10 jaar geleden ) nog niet had weggedaan; daar kan je heel erg goed beschadigingen op je hakken mee weglakken

Ik heb weer glimmende schoentjes en zomerschoenen uit mijn mand gehaald, waardoor er nu opeens zoveel meer ruimte is voor nieuwe schoenen!

(Ik 'mag' van Lief geen schoenen kopen als mijn mand vol is. Hij vind een halve kuub schoenen genoeg. Rare man. )
Tila, ik heb n vrijkaart voor je weggelegd voor mijn eerstkomende werkbezoek in UberVinex!
Oh wat lief! Dank je wel!
Agossie die arme Jom Tila. Sterkte straks op het griepspreekuur. Ik hoop dat het meevalt.

Lil wat zielig een dot met pijnlijke mond, hier geen aftenervaring. Maar klinkt als niet leuk.

Marie hoe is het met u?

Mims je bent lief.

Ik zit nog wel enigszins in een naglow moment. Los van het censuurdeel ben ik in ieder geval blij wel wat dingen bij hem te hebben neergelegd ook voor mijn eigen bescherming. Ook wel fijn dat ik zijn radiostilte goed beoordeelde. Het komt wel goed dnek ik allemaal, kost alleen wat tijd. Is niet erg.
voor Suup komt goed.

Mondkapjes komen in one size fits all, en Jom was not amused. oordeel van dokter: virale luchtweginfectie. Kan MG zijn, kan het ook niet zijn. In de gaten houden, laten drinken, en als het ook maar iets erger wordt, meteen aan de bel hangen, ook al is het midden in de nacht. en aantal puffen verhogen. en vaccinatie halen. Enzo.

En nou zit ik vreselijk te dubben of we dat weekendje weg nou wel moeten doen. Maar even overleggen met mijn ouders, die dat weekend dan hier zijn...
quote:tilalia2 schreef op 12 november 2009 @ 11:53:

I

ik voel een blogje opkomen.

Dáár zouden ze (een aanzienlijk deel van) Nld eens tegen moeten inenten (jou niet Tila!). Als iets toch epidemsche vormen aanneemt dan is het wel al dat geblog, het is niet bij te houden. En in een fiks deel van de gevallen ook niet om aan te lezen. Ik zou haast zeggen ik voel een blogje opkomen , maar laat ik me maar aan mijn betoog houden en het bij een forumposting houden

Afijn, Dot met lage weerstand en een deel van de creche én en kwart van Zoon's school thuis met griep: volgens mij heeft dat kind die hele prik straks allang niet meer nodig... Ze beginnen eind november met de 0-2 jaar groep, dus tegen dat Dotta mag heeft ze volgens mij allang grie (gehad).
He, ik heb allerhande postings gemist, wat uf!

Gadver Tila, dat is niet fijn. Maar ben je ver weg? Bij twijfel/onrust bereikbaar en snel weer thuis?
en dan maar hopen dat we zelf geen grie op voelen komen, zeg.... Wie moet er dan de boodschappen doen enzo... (ik krijg een prik volgende week, nog even volhouden, nog even dan)
Ik voel geen grierp opkomen. Echt Niet. En als ik em wel voel, smoor ik em in de kiem met grote hoeveelheden ibu, par5acetamol, hoestdrank en neusspray. Ik ga een Romantisch Weekend Tegemoet!

Mijn ouders vinden het geen probleem om op ziekige Jom te passen. Willen wel een volledige handleiding en beschrijving van alle symptomen, zoidat ze dat braaf kunnen oplepelen indien nodig

We zijn op een uur afstand. Da's te doen. Zelfs al zitten we te teutebellen in een restaurant, kunnen we alsnog een taxi pakken en zijn we met een uur thuis. Dat durf ik wel aan.
Zouden ze dat bijhouden? Dat kindjes die al MG hebben gehad niet meer opgeroepen worden?
Fijn Tila dat je ouders een zieke Jom zien zitten. Genieten van Romantiek dus.

Ik ga zo naar het theater met mijn moeder, broer, schoonzus, vader, stiefmam en een vriendin van stiefmam. Als dat maar goed gaat
Hier ook geen griepverschijnselen vooralsnog wel nog steeds snotterig. Maar geen griepprik en ook geen plannen daarvoor.
quote:lilian02 schreef op 12 november 2009 @ 11:51:

Kindermondkapjes... Ik heb u beeld van Jom wiens hele hoofd in een volwassen mondkap is verdwenen .

Zie mijn blog
Agos, arme jom.

Gan ze nou nog onderzoeken of het Mexicaans is?

Hopelijk een beetje rustige nacht.

Net thuis na lekker theateravondje,

Heerlijk vrij morgen, rijles en door naar mijn mama om daar te eten en dan met broer en mogelijk ook met schoonzus nar een feestje. Leuk Leuk
Alleen als ie in het ziekenhuis wordt opgenomen. En zo graag wil ik het nou ook weer niet weten

Jom nog steeds gloeiend van de koorts maar heel vrolijk. Snap er niks van, als ik zo warm zou zijn, zou ik alleen maar mopperen. Als ik m'n ogen al open zou kunnen krijgen.

Beetje thuiswerken vandaag, en vanmiddag de hort op! Mijn ouders hadden helemaal 'zin' iin een weekendje kwakkelzorg, en ik ben er helemaal klaar mee, dus dat komt goed uit.

(Klinkt dat heel ontaard? Ben nu 36 uur fulltime aan een stuk aan het snotvegen, monitoren temperaturen en slokjes water naar binnen aan het kletsen, en de hele tijd alert zijn (en dus heel licht slapem) en ik heb het helemaal gehad, hoe zielig en lief Jom ook is...)

Iemand koffie?
Nee dat snap ik.

En wederom ne je klinkt niet ontaard. Je weet dat de kids bij je ouders in goede handen zijn. Heerlijk toch om even weg te zijn.

Het gaat vast goed allemaal.

Veel plezier gewenst!

Hoe is het met de andere dames en zieke kind(jes)?

Ik geniet van een heerlijk tuttelochtend. Straks rijles, even wat bodschappen doen. Daarna eten bij de moeder en met broer naar feestje. Morgen intocht sinterklaas. Allemaal leuk dus.
Tila, dat lijkt me niet meer dan normáál! Geniet mens, thats an order

~galmt het uit~

Thank God its Friiiiiiidayayayayay!

Dot net: "Ik hou al hele lange van jou!"
Sluit zich aan bij Lil: GE-NIET-EN!

Jippie weekend!!!! Vanavond lekker zappen vanaf de bank, morgen een High Tea bij een vriendinnetje thuis en 's avonds naar EDDIE IZZARD (giebelt als een 16-jarige puber) :-)

Is het de eerste Klaas voor neef, Suup?
Pfffffff, ik hoop dat de Tila's inderdaad weg zijn/gaan en veeeel plezier hebben. Lief en fijn om zulke ouders te hebben.

Eddie wie?

~googlet~

Ehmmmmm? Ga jij daarvan giebelen, Dar?

Jongste is weer ziek. Koorts, hoofdpijn, hoesten, keelpijn, buikpijn. The works. Morgen komt mijn Neefje naar Opa (met zijn ouders hoor, hij kan nog niet alleen met de trein want dan zit die maxi-cosi op zijn rug in de weg bij het in- en uitstappen ) en we durven hem nu niet op te halen omdat we hem niet willen besmetten. Gedoe. En jammer....

Nu borrelen bij de Onmisbare Buren, da's ook leuk!

Suup, wat superfijn dat je avond gisteren leuk was! Geen rare sfeer om vader en moeder weer bij elkaar te hebben?
Ieks, daar ga ik ook van giebelen, hoor. Gatver.

Tila: als je dit nog leest: genietse, veel plezier en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.

Inderdaad: thank God it's Friday! Ik keek vandaag in mijn werkagenda en kwam tot de conclusie dat ik nog zo'n 3 werkjaren moet werken tot Kerst, met andere woorden: geeeeeeeeeeen idee hoe ik dat allemaal voor elkaar moet krijgen, met bergen werk, 2 weken achter elkaar op en neer naar een Buitenland voor introductiegesprekken voor nieuwe functie, recepties en feestjes tussendoor, kerstdiners en kinderverjaardagen en sinterklazen enz. Een slimmerik zou roepen: neem een PA, maar die heb ik al. Zou ik in haar taakomschrijving laten zetten dat ze ook thuis wat werkzaamheden verricht als luizenkammerij, waswerkzaamheden en nachtelijke romantische encounters met een inmiddels enigszins verwaarloosde echtgenoot? Nee zeker, he?

Is het al januari?
.
Mmmm, dat is dus Eddy Izzard. Oke. Ta....

Nou ja, hoop dat het leuk is, Darly,

Agossie, de zieke kindjes toch.

Marie, mag ik jouw PA lenen? Of jouw broer, dat mag ook,
Wat wilde ik nou toch typen?
Grinnik...don't judge the book by it's cover...maar jep hij is een travo (hoewel de laatste jaren vaker weer in boy-mode). En ik heb nog nooit zo om een cabaretier of standup-comedian gelachen als om hem, er zijn sowieso heel weinig mensen die mij zo hard laten lachen :-) Dus ik kan niet wachten tot het morgenavond is :-)

Het is bijna vanavond Darly!

Leuk hoor, veel plezier.

Mims ik las in de kroeg van de bruiloft, wat bizar lijkt me dat.

Weet Mops het al?

Hopleijk is Tila lekker aan het genieten van Man en romantiek.

Marie dat klinkt inderdaad erg druk zeg. Hang in there!

Bloes arme jongste. Hopelijk knapt ze snel op en steekt ze.jou niet aan

Lil, schatige Dot, eet ze weer?

Tring wat is het vroeg.

Leuk feestje met broer. Kwam een paar oude bekenden tegen en dat was leuk. Taxi naar huis want er reed geen ov meer (suupstad is zo duf).

Zo naar suupstad haven te gaan voor intocht sint.

En Bloes, ze kunnen redelijk in één ruimte met elkaar. Papa suup is er waarschijnlijk straks ook. Kleinkind verbindt .

*Zet koffie neer en gaat in de kleren*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven