Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Is inderdaad heel bizar, Suup. Nogmaals, ik ben blij dat mijn ex gelukkig is, dat gun ik hem met heel mijn hart, maar toch... toch voelt het stom.

Mmmm, Tila is nu hopelijk heerlijk aan het genieten. Lekker!

En hopelijk kom je thuis bij een volledig opgeknapte Jom.

En agossie, Jongste Bloesje ook al ziek. Meisje toch. Hopelijk is zij ook snel weer beter.

Al die zieke kindjes hier, zo sneu!

Deze Eddy ziet er veel prettiger uit, Darly.

Die andere foto deed me twijfelen of Boy George truttig was geworden of dat Eddy eigenlijk een hele lelijke Edwina was.

Zegt niets over het grappigheidsgehalte van de goede man natuurlijk, maar het combineerde wat bijzonder met jouw giebeligheid.

Hoe dan ook, ik hoop dat je een fantastische avond hebt.

Ik ga maar eens in actie komen; douchen, snel schoenkadootjes kopen, en dan naar een evrjaardag.

Vanavond wilde ik naar Katinka Polderman, maar krijg helaas niemand mee (wegens andere verplichtingen, andere humor of geen oppas). Jammer.
Wat wilde ik nou toch typen?
*smelt*

Neef net toen hij begreep dat oma en tante niet meegaan naar amsterdam. Maar dan mis ik jullie.

Snik
Maar de intocht was geslaagd dus.

Neef kreeg nog handje van de sint. Hij was helemaal onder de indruk.

Nu is het gezelschap naar papasuup en is de rust weer teruggekeerd.

En ik word zo opgehaald door vriendin voor avondje alles is liefde en chcoladepepernoten en oh ja ook gewoon eten geloof ik

Mims snap dat het stom voelt. Hoe vindt mops het? En gaan ze al snel trouwen?

Fijne avond allemaal.
Heb in Kroeg al gemopperd over de Mims-exbruiloft (of niet over de bruiloft an sich, maar dat van dat niet willen ontmoeten).

Zou Darly nu dubbelgevouwen liggen met lachtranen over wangen biggelend?

Wij ook ge-intocht, was erg leuk. Het hield op met regenen, zelfs brak de zon door pre-cies toen Sint kwam aangestoomd, dat was wel zo randvoorwaardelijk fijn. Zoon & Dochter waren helemaal blij (Dochter gelooft niet meer, maar ging er voor de gelegenheid toch lekker in mee), Dot vond het op het randje van té spannend. Ze wilde heel lang niet opgetild worden om te kijken, maar boog dubbel om tussen de benen van mensen door te gluren . Uiteindelijk heeft ze wel het paard geaaid en kan ze nu gelukkig weer eten zodat ze ook maar meteen een pond kruidnootjes verorberd heeft. Vanavond hebben ze geschoenzet, wat tot enige opwinding leidde ook in angstige zin, omdat Dot zich opeens bedacht dat er vannacht dus Vreemden zomaar in ons huis gaan komen, en dat wil ze pertinent niet. Zoon & Dochter hebben zo overtuigend mogelijk gewezen op de positieve kant van die deal, maar ze liet zich eigenlijk niet ompraten, ik hoop niet dat ze nou vannacht heel angstig word. "Straks hoor ik wat-iets!". Nahja, we zullen wel zien.

Ben beetje moe maar erg voldaan van korte nacht met erg veel bloemetjes heel erg buiten gezet: concert in Paradiso en aansluitend café-bezoek, kort A'dams logeernachtje en 's ochtend vroeg meteen toonladders zingend door naar de zangmeester van het zangweekend, want moest bijtijds ook weer naar huis voor Intocht. Nu op de bank terwijl mijn geliefde naar voetbal kijkt. Is ook een soort van samen
quote:mimsey schreef op 13 november 2009 @ 22:53:

Mmmm, dat is dus Eddy Izzard. Oke. Ta....

Nou ja, hoop dat het leuk is, Darly,

Agossie, de zieke kindjes toch.

Marie, mag ik jouw PA lenen? Of jouw broer, dat mag ook, Mijn PA niet, maar mijn broer wel . We hebben het vandaag nog over je gehad trouwens. Hij is weer vrijgezel........
.
Tssssk, ik ga gewoon over de tong in huize Ananas,

Darly, was het leuk? Volgens verwachting? Hope so.

Lil, wat lees-klink je heerlijk, meid, Ik wordt er gewoon blij van. En Dotta is zo leuk, wat een heerlijk eigenzinnig grietje is eht toch. Blij dat ze weer beter is.

En Neef ook zo'n schatje. Een avondje "Alles is liefde" klinkt mij behoorlijk als zelfkastijding in de oren nu, maar de pepernoten en chocolade maakte vast veel goed,

Bruiloft is binnen een half jaar. Ben benieuwd of ik op haar vrijgezellenfeestje wordt uitgenodigd.
Goh, je kunt het ook overdrijven, -gewijs
Lekker toch Mims veel .

Wat snel zeg die bruiloft, is het een moetje?

Raar hoor dat je nog niet eens behoorlijk kennis met haar hebt gemaakt.

En ik denk dat jij jij Mims gewoon snel een keer naar de ananasresidentie toe moet op een goed gekozen moment.

Darly hoe was het? Genoten?

Aonndje was film was erg fijn en zelfkastijding... tja meer door het vele snoepgoed. Verder is de film gewoon heel erg grappig en lief leuk. "dag sinterklaas, zeg maar Jan . Ik word heel blij van dit soort films.
Leuk, Suup, die film! Althans, ik vind het wel een lekkere feel-good. Wisten jullie dat er nog een glimp op te vangen is van een zeer gewaardeerde forumster in die film? Jahaaaaaaa!

Hier lekker aangeklungeld; de Freule heeft een logeetje en die hebben gisterenavond genoten van Grease en veel popcorn enzo, terwijl ik heerlijk mijn boek uitgelezen heb. Vanmiddag gaan de dames samen naar This is It! terwijl Man in de foyer wat gaat zitten studeren (de meiskes wilden samenhelemaalalleen naar de film maar dat vind ik niet zo'n heel goed idee, dit is dus een goed compromis). Jongste wilde niet weg vandaag (ik wilde met hem naar de Sinterklaasfilm in de bioscoop, maar dat wilde-ie echt niet; ik heb dus een blauwtje gelopen), Oudste Zoon is naar een skate-evenement en Oudste Dochter zit te blokken voor de schoolexamens die morgen beginnen (nou ja, tentamens dan, maar dat heet tegenwoordig kennelijk allemaal examens) en dus ren ik af en aan naar haar kamer met kopjes thee, kopjes koffie en aanmoedigende woorden. Heerlijk, ik was toe aan zo'n aanlummelweekend.
.
Eddie was geweldig! Ok toegegeven, het was niet zijn beste show ooit maar evengoed blauw gelegen van het lachen en gewoon het feit dat ik m live kon zijn staan op dat podium! Jaja: ik heb gegild toen ie opkwam :-)

Fijn dat de Sint ook in het Kasteel weer warm onthaald is. Ik ga in ieder geval mijn schoentje bij de openhaard zetten vanavond. Ben benieuwd of er morgen wat in zit :-)

Hoe was de film Marie? Ik hoor er hele goede verhalen over!

Ik ga koffie drinken met een stel vriendinnetjes in de stad, doei!
Een forumster in die film? Nee dat wist ik niet. Ik heb hem in de bios toendertijd drie keer gezien geloof ik. Komt natuurlijk door de soundtrack

Jammer trouwens dat broer weer vrijgezel is. Maar leuk voor Mims .

Darly fijn dat het leuk was. Veel plezier in de stad met vriendinnen.

Ik zit lekker aan te rommelen in de casa.
Ben er weer!

Het was zooo fijn! Schattig liefklein hotelletje, lief durpje met leuke restaurantjes en een heel gezellige kroeg, ons gister een slag in de rondte geshopt (Lief heeft nieuwe hippe kleren! Lief! in het Hip!)

(en ik heb nieuwe schoenen ) en vandaag naar de zwarte markt Bazaar in Beverwijk geweest. Dat laatste is niet geheel ons ding, maar dat weten we nu ook weer

Wat was het ontzettend lekker, zo veel tijd voor elkaar te hebben

Jom knapte vrijdag al wel op, en s nog heel moe (en dus Heul Huilerig) maar was blij ons te zien. En Mk was naar een kinderfeestje toen we thuiskwamen, die had ons helemaal niet gemist, zei ze

Ik wist niet dat er een forumster in die film zat!

Hebben natuurlijk wel een heel klein beetje sint gekeken i de hotelkamer. Heel klein beetje maar hoor

Bloes, is JB weer beter?

Lil op stap geweest een angstig kind achterlatend! Foei toch! Goed zo!

Een handje van de SInt voor Suupneef! Wow! Alles is liefde is een lieve film

M'anas, hoe vonden ze de film? Ik hoor er alleen maar hele goeie dingen over!

Mims, ik zou gaan weddingcrashen. Je moet de familie toch ook leren kennen, toch?

D had plezier dus. Gillen Dat kàn toch niet?

Iemand een bakkie leut?
*pakt leut en kijkt, aangestoken door Suup, ook Alles is Liefde*

Tila welkom teruhuuug! Wat leuk dat het leuk was!!!!! Foto's? In de Kelder?
Welke forumster dan? Ben heel niet nieuwsgierig hoor

Heb vandaag een babyolifantje gezien! En dat was echt véél liever dan ik van tevoren bedacht had, ik vond het gewoon echt ontzettend aandoenlijk lief
Baby-olifantjes zijn onztettend lief. Baby-neushoorntjes trouwens ook. Nooit verwacht dat dat zo schattig zou zijn

D., ik heb eigenlijk niet echt foto's gemaakt **schaam**... behalve dan van Lief's lopje thee, dat ie bestelde in de kroeg, waar ik heel hard om moest lachen want de Vroegere Lief zou nooit thee bestellen in een kroeg, dus dronk ie z'n thee op, terwijl ie em fotografisch afschermde en bestelde daarna maar weer eenbiertje
Dat was inderdaad een foto-moment :-)!

Kan iemand de details van de bekende forumster uit Alles is Liefde posten in de Kelder? Ben erg nieuwsgierig :-)
Als ik het zou weten zou ik het doen, darly, maar ik weet het niet.

Alles is liefde al klaar?

Ik word zo blij van die film. En na sint wordt het weer tijd voor love actually. Ik vind december best wel een leuke maand. Had ik al verteld dat ik mogelijk weer in in broerstad zit met oud en nieuw? Dit keer zijn zij er ook en mama suup mogelijk ook. Morgen even met collega overleggen.

Lil wat leuk babyfantjes. Heel schattig. Lekkere zodnag dus gehad?

Tila klinkt als fijn en welkom terug. Fijn dat Jom weer wat beter lijkt.

Ok tijd voor bed.

Truste
JB is weer beter gelukkig, hoest alleen nog lelijk. En wij hebben een lekker weekend gehad met 3 verjaardagsfeestjes en afgesloten met een filmpje in de bios (UP, leuk!) Geen Neefje dus helaas maar wel gevuld met andere lieve en dierbare mensen dus fijn.

Good vibes hier in het Kasteel dus. Ik ben benieuwd hoe hip TilaLief dan nu is. En gelukkig voelt Jom zich ook beter.

Mims, snap dat het een gek idee is, dat Ex gaat trouwen. En met een Lama, sja.... Raar mens, vind ik. Heeft Ex er nog geprobeerd om het tot een ontmoeting laten komen tussen jullie?
MK is nu aan het gruwelhoesten... oh joy, ik maak me op voor weer 2 a 3 dagen fulltime zorgen... Nou ja, eerst maar morgen afwachten.

Ik heb veel leuke dingen gehoord over up! Wil er ook heen! Fijn dat JB beter is!

Wat leuk, Suup, Oud en Nieuw in Broerstad!

(wij zitten dan gewooon in Ubervinex, nichtje komt ook, misschien nog wat mensen uit de buurt. Suf & burgerlijk dus )
Koffie!

Heeft het bij Mk doorgezet vannacht, Tila, of valt het mee?

Gelukkig Bloes dat jongste beter is. Jammer dat jullie daardoor neef hebben gemist.

Lekker oud en nieuw thuis is ook fijn hoor Tila. Moet zeggen dat ik daar dit jaar ook nog wel zin in had. Maar bij broer is ook leuk, al ga ik niet weer uren blauwbekken bij hét feest in die stad. Bij hun om de hoek is een wat kleiner feest, veel beter.
Viel mee met Mk. Is nu naar school, want haar vriendinnetje deelt vandaag uit

**neemt dankbaar koffie aan**
Stoere Mk. Is school goed gegaan?

Erste dag van de week weer doorgekomen0 kop eraf zullen we maar zeggen. Het was vandaag echt praatdag en zo ziet de agenda er de rest vd week ook uit. *zucht*

Wat schaft de pot vanavond?
Hier: boerenkool (met een beetje honingmosterd en oude kaas door de aardappelstamp) - spekkies of ander beest mag iedereen zelf toevoegen :-)

Bleegh...vertrok om half 6 uit werkstad en was pas om kwart over 7 thuis...en dat op een stukkie van 25/30 minuten

Maar de kop is er inderdaad af...nu genieten van een kostbare avond vrij want premiereweek dus gigadruk!

*gaat snel kijken of er iets in haar schoen zit die ze gisteren bij de Kasteel openhaard had achtergelaten*
School is goed gegaan. Er hangt alleen herrie in de lucht: alle kinderen luisteren niet/slecht/half en hebben driftbuien. Ik dacht dat Jom uniek was, vandaag, maar MK kreeg een serieuze driftbui (vlak voor zwemles, lekker handig) en stond in de gang te gillen en te stampen, bij zwemles, al wachtend voor de kleedkamers zag je allemaal kwaaie koppen van ouders bij stoute kindertjes...

Maakt Sinterklaas geen indruk meer tegenwoordig? Ik kreeg echt de neiging om heel hard te roepen dat stoute kindertjes geen cadeautjes krijgen van die beste Sint, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.

En daarna MG-prik gehald voor Jom. Afrikaanse (Lil, ik luister heus wel hoor) toestanden met 500 wachtende mensen, als het er niet meer waren, en ik denk van wel, en buiten irritant was dat ook louterend: er zijn heel veel mensen op de wereld die voor zorg in zo'n rij moeten staan.

Dus geheel gelouterd en berustend was ik alsnog heel blij dat kindjes een aparte rij hadden en dus niet 2 uur hoefden te wachten.

De pot schaftte witte-bonenhap. (spekjes, ui, knof, paprika, champ, blik gepelde tomaten, grote pot witte bonen, bouillonblokje en heel veel verse peterselie) en dat was lekker

Iemand een bakkie leut?
Jeeee! Er zat een grote zak chocoladekruidnoten in mijn schoen! DankuSinterklaasje! Iemand een pepernoot?

Toen ik in Zuid-Afrika was heb ik al die mensen zien staan. Bejaarden, ouders met baby's en kleine kinderen verstopt onder lagen dikke kleding. Dagen hadden ze gelopen, de hele nacht hadden ze in de vrieskou voor de kliniek gekampeerd om vervolgens, papieren nummertjes stevig in de hand, nog uren in de rij voor hun Aids-medicijnen te staan. Ik maakte daar filmopnames dus de verpleegkundige kondigde dat door een megafoon aan. Beleefd als ze was begon ze haar verhaal met: Hello, how are you. Waarop er een oude meneer heel gevat antwoordde: dying. En de hele rij barstte in lachen uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven