Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:natbloempje schreef op 07 september 2012 @ 17:25:

Ik heb ooit het geluk gehad om een nacht in bed te belanden met een enorme hunk, groot, gespierd en kaalgeschoren kop. Normaal totaal niet het type waar ik op val, maar goed.



Uiteindelijk wilde nacht gehad bij een vriendin thuis. Heerlijk verwend, beffen etc.



Uiteindelijk klaar, hij ging ff naar de wc en deed de lampen op de hal en wc niet aan om vriendin niet wakker te maken. Ik had inmiddels een lampje aangedaan in de kamer. Komt ie terug... Zit hij werkelijk HELEMAAL onder het bloed, zijn hele gezicht, met vegen op zijn kale hoofd en zijn piemel en de gehele omgeving daar. Dus ik kijk hem nogal gechockeerd aan. Vraagt ie wat er is... Ik heb maar gezegd dat zijn uitzonderlijk grote geslacht een wondje had gemaakt, want ik ging liever dood, dan dat ik ging zeggen dat ik ongesteld was geworden. Hij terug naar de badkamer, deze keer maar wel met het licht aan..



Is uiteindelijk ook niks geworden :D



Ow...my...God !!!



Hahahahahahaha !!! wat verschrikkelijk zeg !

Vreemd ook dat die niet gevoeld heeft dat je ongesteld werd tijdens de seks. Misschien had je beter gezegd: Zullen we nog even lekker samen douchen in het donker ?
Alle reacties Link kopieren
quote:missesl schreef op 06 september 2012 @ 21:27:

Toen ik net verkering had met mijn man gingen we gezellig naar Scheveningen. Samen lekker over de boulevard, totdat die enorme meeuw zo boven op mijn hoofd en gezicht scheet.

Mijn brilglazen zaten onder en mijn man kwam aanzetten met zijn zakdoek om me te helpen maar toen schaamde ik me wel even....Oh wat een rotbeest ! De omstaanders barstten vast in lachen uit, nee ?
Alle reacties Link kopieren
quote:PartlyCloudy schreef op 09 september 2012 @ 10:58:

[...]





Ow...my...God !!!



Hahahahahahaha !!! wat verschrikkelijk zeg !

Vreemd ook dat die niet gevoeld heeft dat je ongesteld werd tijdens de seks. Misschien had je beter gezegd: Zullen we nog even lekker samen douchen in het donker ?Als je maar genoeg op hebt, dan merk je niet zoveel meer ;) misschien dacht ie wel dat ik heeeel erg opgewonden was haha
Those who mind do not matter, those who matter do not mind
Alle reacties Link kopieren
We wonen niet in Nederland en hoewel we hier alles wat je normaal zou missen kan kopen is er toch 1 ding wat hier niet te krijgen is.........zo'n lekkere vette Hemaworst.



Dus bij ons laatste bezoek in Nederland, je raad het al, wilde mijn vrouw even shoppen in de Hema. Ik kon geen weerstand bieden aan het idee te bijten in zo' n lekkere vette warme worst. Na even in de rij te hebben gestaan was ik de trotse bezitter van een halve dampende worst.



Ik zoek mijn vrouw weer op en bijt vol overgave in dat ding............spuit er een enorme straal vet op de dame ( niet mijn

eigen vrouw ) die voor mij staat......precies op haar lichte suède jas........



Mijn vrouw weet nog steeds niet waarom we zo snel de Hema moesten verlaten
Alle reacties Link kopieren
Haha geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat hier niet meer geschreven wordt!
Komt wel goed, schatje!
Een hele gore van mij.



Ik zat met mijn partner te lunchen in een sushi-bar. Ik nam een grote hap ( hoe kan het anders ) sushi, en de zeewier bleef hangen. Tussen mijn huig en keel. Ik kreeg het niet weggeslikt, of discreet teruggehoest oid.



Welnee, na ongeveer 20 seconden bijna stikken kots ik dat hele verdomde sushi ding uit. Wel heel netjes precies op mijn bordje. Maar toch .... ik wilde het bordje gewikkeld in servetjes ( Terwijl partner echt onder de tafel lag van het lachen, hij is nogal van de poep pies en kots....) in de wc 'schoonmaken' ( Kots weggooien, bordje omspoelen... klaar ) , word ik onderschept door een ober die de 'prop' servetten van me overneemt. Ik stammel nog iets van : NIet doen, dit is echt heel vies, ik stikte bijna in je sushi.. maar hij nam het aan en mee naar de keuken....





we hebben snel om de rekening gevraagd en zijn gevlucht. ( Ik dan, Vrind had nog steeds de slappe lach. De etter. )
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk om al die genante momenten te lezen!

Dus ik deel er ook maar 1



Net een jaar geleden had ik een evenement waarbij ik achter de kassa moest staan. Doordat het ontzettend druk was (en de wc tegenover de kassa ontzettend stonk) had ik zoiets nou, ik hoef vanavond niet te plassen. Zo gezegd zo gedaan, totdat ik 's avonds in de bus naar huis zat. Ik had net de ene bus gemist waardoor ik al wat langer moest wachten en een langzamere bus had. Maar ik dacht, het gaat me wel lukken tot thuis. Zo halverwege snel naar de buschauffeur gelopen om te vragen of ik, bij aankomst, ergens kon plassen, want ik moest toch wel erg nodig. Dat was geen probleem, dus ik weer zitten en vol proberen te houden, gaan we net een paar hobbels over, dus ik weer naar voren naar de buschauffeur en gevraagd of dat de bus stil gezet kon worden, ik moest zo nodig plassen!



Gelukkig een ontzettend lieve buschaffeur die dat ook nog deed, dus voor de bus stilstond, stond ik al buiten en snel ergens in de bosjes gaan zitten, maar omdat ik zo nodig moest heb ik geloof ik wel 5 minuten gehurkt in de bosjes gezeten.
Dat verhaal van misselijk in de bus doet me hier aan denken: Ik ging naar een vergadering/dag met presentaties aan de andere kant van het land, met het OV. Daarginds zag ik ook mijn baas. Goed, dag daar geweest, werd afgesloten met wat een borrel met wat hapjes/kleine broodjes. En toen stelde mijn baas me nog even voor aan mijn nieuwe collega-to-be die daar nog was via zijn vorige werk. "Oh trouwens, kunnen jullie gezellig samen reizen, hij moet ook die kant op". Ongeveer op het moment dat ik de nieuwe collega een hand geeft ontdek ik dat er tussen alle frutseltjes die op het rijk versierde broodje zaten iets zat waar ik super allergisch voor ben. Ik heb het voor elkaar gekregen onopvallend het grootste deel in een servetje te spugen en weg te moffelen (dat was al een hele toer) maarja, een paar flintertjes had ik toch wel binnen gekregen. Affijn, het werd tijd om te vertrekken. Bijna-collega en ik nemen voor het gebouw de bus naar het station en dan begint het: . Dus ik vertel hem maar dat ik iets heb gegeten waar ik niet tegen kan en probeer in de bochten niet de boel er uit te gooien. Aangekomen op het station gaat de busdeur open, collega loopt tegen me te praten, ik zie een putje in de straat en grijp mijn kans om daar een groot deel kwijt te raken "sorry hoor, momentje". Daarna doorlopen richting treinen, ik geef nog een keer over, collega blijft stug doorpraten en vragen over het bedrijf. De trein in en hij maar praten en praten en ik proberen met mijn groene gezicht af en toe ja of nee te knikken, ondertussen in de gaten houdend welk prullebakje niemand bij zit zodat ik daar kan als het nodig is...Oh wat wilde ik graag alleen in die trein zitten op dat moment, of liever: direct thuis zijn. 't Is wel goedgekomen met die collega, die is gewoon nogal onverstoord van karakter .
Even een up, omdat ik vreselijk heb gelachen om de verhalen hier!



En gelijk mijn bijdrage...

Zomeravond, hastekke warm, zweet liep van m'n rug af zo heet. Uit eten met vriend, bomvol terras, en ik wist dat ik (bijna) ongesteld moest worden. Omdat het zo heet was, voelde ik dat het zweet zo m'n naad in liep, haha

Maar.... eenmaal op de wc aangekomen, merkte ik dat ik ongesteld was geworden! En dat het al door m'n broek gelekt had. Dus ik doe netjes een tampon in, en probeer nog wat schoon te krijgen. Sta op van de wc, draai me om om door te trekken, hele pot rood... door mij! Mijn god, ik schrok me de tering! Zo goed en kwaad als het lukte, nog geprobeerd om iets schoon te maken, maar dat lukte niet zo best. Toen ik terug liep naar mijn vriend, hebben we snel afgerekend en zijn we gegaan. Hoorde bij een ander tafeltje nog iemand zeggen: gadverdamme, de plee zat helemaal onder het bloed! Leek wel of er iemand bevallen was!

Dus ik met een nog rodere kop snel naar de auto... Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld als toen! Is ook eigenlijk niemand, behalve mijn vriend, die ervan weet!
Oh, ik heb er nog een.

Op mijn werk, jaaaaaaren geleden, kregen we te horen dat er een nieuwe manager was aangenomen. Die man zou zich komen voorstellen op een maandag. Toevallig kregen we die dag ook nieuwe bedrijfskleding. De afdeling waar ik stond (versafdeling in een winkel) kreeg toen nieuwe schorten. Een soort van keukenschort, en dat ding was rood. Dus, wij lollig doen met die schorten, ik was de grootste lolbroek. Ik bind dat ding om als een cape, en ga keihard op en neer rennen, terwijl ik vanalles over superkrachten roep. Iedereen lachen, en toen ineens was het stil. Ik draai me om, en daar staat.... de nieuwe manager... "Zo," zegt hij, "jij bent zeker de clown van het stel. Ik ben je nieuwe manager, aangenaam." Oh echt, ik dacht ik mag gelijk op kantoor komen... Maar het viel mee gelukkig! Hij kon er om lachen, en ik ben nog jaren daar gebleven!
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook een genant verhaal vind ik...



ik en een hele goede vriend van mij die spraken een keer af, we hadden het al de hele week over sexuele dingen...

hij wilde dus eigelijk wel seks met me en ik eerst ook maar toen ik dus bij hem was haakte ik af...

de laatste 10 minuten heeft hij me over kunnen halen om hem te pijpen, ik was al de hele dag bang dat zijn moeder dan binnen zou komen ofzo.

dus ik pijp hem eindelijk komt zijn moeder ineens binnen... o.O

wij dus snel naar zijn laptop kijken (er stond een film op) maar die stond op pauze....

blijkbaar had ik ook een wondje gemaakt op zijn eikel met mijn beugel :$



ikzelf schaam me er nu best voor en niemand mag het weten uit mijn klas



(het ergste is dat hij ook nog de lelijkste uit de klas is)
Alle reacties Link kopieren
Had tijdens bevalling va 4 cn persweeen ivm sterrekijkertje. De uren daarna weeen storm ik moest zolang wachten op ruggeprik. Ik had al 9 a 10 cm ontsluiting toen ik de prik kreeg doen ze normaal niet meer maar ik moest nog een uur wegpuffen op mn zij zodat ze ging draaien. Dat ging zonder prik niet meer lukken omdat mn lichaam al persten en ik niet meer kon puffen. Afijn ik kom aan op de verkoever kamer waar mensen dus bijkomen uit de operatie.



Ik heb geschreeuwd! Ik MOET POEPEN! Ik pers al ik PERSSS!!!! De assistent van de verlos was meegegaan en zei achteraf dat ze echt dacht dat ik daar te plekken zou bevallen haha.



Tijdens de prik hing ik in de armen te puffen van een ontzettend knappe anesthesist assistent. Ik kijk hem verwilderd in zn ogen aan zeg: tis dat ik al getrouwd ben anders!!!! Het moet er hilarisch uit gezien hebben, ik was helemaal bezweet en rood aangelopen en maar puffen!
Alle reacties Link kopieren
Dit is er één van mijn man;

Man heeft een werktas die sluit met klittenband. Ding stond op de tafel waar ook een schoon stel kleding voor een van de dochters lag, waaronder een onderbroek. In de haast pakt mijn man zijn spullen om naar het werk te gaan en in de trein kwam hij erachter dat er een onderbroek aan de tas was blijven hangen! Had hij al een hele reis naar het station en de plaats van bestemming erop zitten! Gelukkig was het een schone;)
Alle reacties Link kopieren
quote:livetti schreef op 15 maart 2013 @ 10:41:

Had tijdens bevalling va 4 cn persweeen ivm sterrekijkertje. De uren daarna weeen storm ik moest zolang wachten op ruggeprik. Ik had al 9 a 10 cm ontsluiting toen ik de prik kreeg doen ze normaal niet meer maar ik moest nog een uur wegpuffen op mn zij zodat ze ging draaien. Dat ging zonder prik niet meer lukken omdat mn lichaam al persten en ik niet meer kon puffen. Afijn ik kom aan op de verkoever kamer waar mensen dus bijkomen uit de operatie.



Ik heb geschreeuwd! Ik MOET POEPEN! Ik pers al ik PERSSS!!!! De assistent van de verlos was meegegaan en zei achteraf dat ze echt dacht dat ik daar te plekken zou bevallen haha.



Tijdens de prik hing ik in de armen te puffen van een ontzettend knappe anesthesist assistent. Ik kijk hem verwilderd in zn ogen aan zeg: tis dat ik al getrouwd ben anders!!!! Het moet er hilarisch uit gezien hebben, ik was helemaal bezweet en rood aangelopen en maar puffen!Wat vond je man daarvan? Of was die even niet in de buurt? Haha, wat je er al niet uitflapt tijdens een bevalling hè?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een paar weken geleden op een bruiloft een

beetje veel gezopen en was aardig misselijk ...

In de trein was het zo erg dat ik me niet meer

in kon houden... Op dat moment was ik aardig

toet dus boeide het me niet ondanks dat er mensen

gilden dat het stonk, hihihi.

Echter kon mijn lieftallige vriend zn mond niet

houden tegen mn zusje en weet nu bruid + fam.

waarschijnlijk waarom ik niet lekker geworden was ,

Oeps....
Alle reacties Link kopieren
Man was er niet bij tijdens de prik, heb het later verteld en hij moest er om lachen, ach ja in baringsnood flap je er wel wat uit! Verder was mijn bevalling nou ook geen lachtertje ivm complicaties waardoor ik later ook nog geopereerd moest worden. Dus waren blij dat er achteraf nog iets te lachen viel ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een genante. Ik had een nieuwe baan en was mijn eerste dag. Ik werd aan iedereen voorgesteld. Een collega had zo'n bizar grappige naam. Ik kan 'm natuurlijk niet noemen maar het is te vergelijken als iemand bijvoorbeeld Geer-Gerard Gerardsen heet.



Dus ik stel mij voor, geef een hand en hij zegt zijn naam. Ik was al een beetje nerveus voor mijn eerste dag en ik hield het niet ik barste echt keihard in lachen uit en kon ook niet meer stoppen! Elke keer als hij iets wilde zeggen schoot ik weer in de lach.



Hij vond het niet erg, maar man wat heb ik me lullig gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh gelukkig ik ben dus niet de enige ikzie veel plas verhalen. Mijn ex en ik zaten een keer in de auto en ik moest zo nodig plassen dus hij stoppen bij een mac Donalds maar nee was dicht! dus hij reed weer de snelweg op en ik kon het echt niet meer houden dus ik zei het komt eraan hoor.. en daar ging.. ik plaste zo mijn hele stoel onder in mijn eigen auto en hetwas zomer het stonk nog dagenlang!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriendinnen sturen elkaar graag rare foto's en video's via snapchat maar nu had ik per ongeluk een filmpje gestuurd naar een jonge waar ik aan me buik zit! Maar niet op een mooie manier waarop je buik goed uit komt maar echt met vetrollen en alles. Al zn vrienden weten het nu en ik voel me zo dom
Alle reacties Link kopieren
Uit mijn 'wilde' jaren, ik ben nu al heel lang braaf; ik had een oogje op een leuke man, maar werd versiert door een ander. En ik ging daar met een aangeschoten kop op in... Noem ik midden in een zoenpartij hartstochtelijk de naam van die man op wie ik echt verliefd was.

Zegt degene met wie ik stond te zoenen dus; wat zeg je?

Pffffff, hoe ik me er uit heb weten te praten, geen idee meer. Maar het was zó genant. Ik krijg het er nog warm van, van schaamte dan, als ik aan die situatie denk.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
wat een geweldig topic! wie nog meer????
Alle reacties Link kopieren
Het eerste waar ik aan moet denken is gebeurd bij mijn huidige vriend...



We hadden al een keer gedate en we vonden elkaar heel leuk.. Na ergens in een kroegje wat gedronken te hebben samen, zijn we naar zijn huis gegaan.



Toen ik daarvoor naar de wc was gegaan had ik kleingeld terug gekregen van een euro, volgens mij 5,10 en 3 x 20 cent ofzo. Ik had geen tas mee naar het toilet dus stopte het even in m'n bh...



Je raadt t al, met date, nu vriend, mee naar huis. Van het een komt het ander, wild bezig in zijn slaapkamer en hij doet m'n bh uit...



Sta ik daar toch met allemaal kleingeld geplakt op m'n tiet. Toen schaamde ik me dood en nu moeten we er altijd zoooo hard om lachen
Haha, wat een heerlijk topic dit. Ik heb altijd van die ideote blunders, ben er kampioen in!



Laatst nog, we gingen shoppen met een aantal nichten, tantes, zusne, moeder. Bij aankomst in de stad eerst even een kopje koffie drinken met zijn allen. Ik neem een slokje koffie, op een of andere manier gebeurd er iets waardoor ik het kopje laat vallen, nog vol met koffie. Die zat overal, op de tafel, vloer, schilderij, mijn zusje, nou ja, waar niet zrg maar haha.



toen ik mijn pony net op haar nieuwe plekje had maar even gaan paard rijden. Dat had de pony niet in haar hoofd. Dus na een beste rodeo ben ik er af gevallen, moest ik vervolgens hulp vragen aan andere meiden om haar weer te pakkrn te krijgen. Om vervolgens een aantal dagen later weer naar stal te gaan op krukken. Ik schaamde me dood tegenover die andere meiden.



Ik laat ook altijd op stal de paarden ontsnappen, dit gebeurd natuurlijk altijd net op het moment dat de stal eigenaar in de buurt is.



na de sex met manlief, nog even na genieten, moest ik een scheet laten, bleek het een natte. Ondanks dat we al jaren samen zijn wilde ik wel door de grond. Ben maar gauw naar de douche gegaan.



En zo kan ik nog wel even door gaan.
...
anoniem_63d7b9071f9b7 wijzigde dit bericht op 13-04-2014 05:24
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven