Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
lunax!!!

Liquorics, dronken telt niet idd
Alle reacties Link kopieren
ik ben een keer met een groepsreis naar Italië geweest met de bus. Maar na de eerste twee uur voelde ik me al niet lekker. Geprobeerd te slapen om het gevoel weg te slapen, maar na een paar uur werd ik toch weer wakker en erg beroerd. Ik dacht iedereen niet te storen met het kotsmoment, dus ik ging naar het toilet. Alleen de wcdeur zat op slot, terwijl er niemand op zat. Ik kon in die tijd ook niet terug naar mijn stoel om een plastic zakje eronder te braken. Resultaat: de hele trap ging er onder.

We hadden spontaan een extra pauzemoment. De rest van de reis voorin gezeten. De kauwgom die iemand uitdeelde rondom de trap was ook al gauw op. Die bus heeft gestonken! En toen moesten we nog 20 uur.
Alle reacties Link kopieren
Heb een maand geleden ook een keer in m'n broek gepoept. Sterker nog,ik had een badjas aan,liet een wind en hoppa,er kwam meer mee. Als dat het ergste is in het leven......
Alle reacties Link kopieren
Trouwens het allerergste was dat ik naar het ziekenhuis moest,doodziek. Ik lag op mijn rug in bed,dokter hangt over me heen en ik kots hem echt recht in zijn gezicht. Zegt ie ook nog: "ik heb al gedoucht." Daarna raakte ik bewusteloos maar dit ben ik nooit vergeten
Alle reacties Link kopieren
Hahaa Lunax, moest gewoon hardop lachen om jouw post. Die knorrige Fransman en "petssssssss". Ben nogal visueel ingesteld en zie het zo voor me. Mijn katten zaten me net nogal raar aan te kijken toen ik ineens hardop begon te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens bij m'n oma over het radiomeubel heengebraakt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En bij m'n oom een volledige spaghettimaaltijd over de achterbank van zijn net nieuwe auto. Ben nu, een jaar of dertig later, nog steeds niet dol op spaghetti.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Op oudere leeftijd je billen niet goed afvegen? Gatver!
Alle reacties Link kopieren
Ik schaats al jaren (tegenwoordig niet meer zo fanatiek) en in de zomer skeeler ik dus.

Laatste training van het seizoen gaat er voor me iemand met een snoekduik onderuit, en ik moest flink uitwijken om hem te ontwijken. En net op het moment dat ik dacht dat het me gelukt was verloor ik mijn evenwicht en ging ik achterover op mijn kont. Met een gangetje van zo'n 30 km per uur.



Ik lag redelijk open en dat moest dus ontsmet worden. Vond t toch redelijk genant om met mijn opengeschaafde kont en kapotte broekje voor mn trainer te staan die de boel moest schoonmaken, ontsmetten en dichtplakken...



Volgende ochtend stond ik vers uit bed (na een waardeloze nachtrust door pijn) onder de douche, en met mijn nuchtere hoofd die warme douche op die wond... Auw auw auw! Ben dus in onze wel heel kleine douche in elkaar gezakt en flauwgevallen. Vriend helemaal in paniek want ik was toch even een halve minuut weg en had mijn ogen open.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Fijn dat meerdere mensen genante dingen meemaken



Ik heb eigenlijk nooit last van mijn darmen en laat nooit scheten in de buurt van mijn man (of andere mensen)

We waren een weekendje weg en ik had iets verkeerds gegeten. Ik had erg last van mijn buik,maar ik wilde nog niet terug naar het hotel. Ik dacht het winkelen nog wel even aan te kunnen.

We staan in een kledingwinkel en ik liet me toch een erg stinkende scheet.Ik schaamde me kapot en mijn man die nog nooit een scheet van me had geroken viel bijna om van ellende.

We zijn snel de kledingwinkel uitgegaan en terug naar het hotel. We hadden leuke plannen om op stap te gaan,maar helaas... Ik heb de hele avond (deels huilend vd pijn) op de wc gezeten. Je kunt wel nagaan dat het niet een gezellig en romantisch weekendje is geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:wazig schreef op 12 november 2011 @ 22:42:

Ik schaamde me kapot en mijn man die nog nooit een scheet van me had geroken viel bijna om van ellende.
Alle reacties Link kopieren
vond het toen echt niet grappig! Kan er inmiddels wel om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Tranen rollen over m'n wangen van het lachen! Thnx allemaal, ik was niet zo vrolijk, maar heb echt onwijs gelachen!!!

Zal binnenkort misschien ook iets van mezelf delen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, kan me voorstellen dat je je toen niet echt fijn voelde Wazig! Gelukkig dat je er nu wel om kunt lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:winniethepooh schreef op 12 november 2011 @ 21:37:

Hahaa Lunax, moest gewoon hardop lachen om jouw post. Die knorrige Fransman en "petssssssss". Ben nogal visueel ingesteld en zie het zo voor me. Mijn katten zaten me net nogal raar aan te kijken toen ik ineens hardop begon te lachen. Verhaal doet het ook nog steeds goed op feesten en partijen
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer ook altijd scheten in te houden in gezelschap (zelfs van mijn man), en toen we een keertje sex hadden, vrij kort na mijn bevalling moest ik hoesten, ik was wat verkouden, en liet een kei harde scheet. 'Goh' zei mijn man, 'ik dacht al dat jij nooit scheten hoefde te laten'.

Ook heb ik na de bevalling nog vrij lang last gehad van vreemde geluiden uit mijn vagina (ook een soort scheten, misschien door krimpende baarmoeder of zo?). Hoewel je daar niets aan kan doen is het toch behoorlijk genant. Zeker omdat het ook weer niet echt als een echte scheet klonk. En ook niet tegen te houden was. Gelukkig is dat wel weer over. Overigens vond ik poepen tijdens de bevalling ook echt verschrikkelijk, ondanks dat het 'erbij schijnt te horen'.



En inderdaad scheten waarbij wat meer meekomt heb ik wel eens gehad. Gelukkig wel altijd thuis. Vandaar dat ik ook altijd ernstig probeer alles op te houden. Ook weer niet goed, maar ja...



Leuke verhalen om te lezen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere genante momenten gehad,maar deze blijft mij altijd bij.

Er was een nieuwe vrouw bij ons in de klas gekomen,en om elkaar te leren kennen stelden we wat vragen over en weer.

Dat ging prima,tot zei vertelde in welke straat zij woonde.

Nu stond die straat heel erg bekend als probleem straat door een groepje jongens die daar de boel terroriseerden.Echt zo erg dat andere bewoners moesten verhuizen. De hoofdfiguur van die probleemgroep heette L,en had ook een hele roedel van die enge honden. Echt iedereen scheet in de broek voor die man daardoor.

Dus toen ik hoorde dat de nieuweling in de klas in die beruchte straat woonde,ging ik helemaal los:

Nou meid,dan mag je wel oppassen als je in die straat woont,want op nummer 9 woont L, die is vreselijk aso want bladiebldiediebla,blodieblodieblo.....

De vrouw keek mij strak aan en sprak; ik wooooon op nummer 9, en L is mijn nieuwe vriend!

Ter plekke kreeg ik het erg warm,en wou dat ik niets gezegd had.



Erg lang is zij niet op school geweest,en ik hoorde dat zij niet veel later ook voor L op de vlucht was.

Maar na die ervaring ben ik wel wat voorzichtiger geworden met dit soort info.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week , het was echt genant. Ik slik de pil door dus hoorde niet ongesteld te worden. Wij vrolijk naar de stad wat een uur rijden is met het ov. Voelde me al een aantal dagen ervoor kotsmisselijk, geen eetlust en at dus bar weinig, tot die dag ik wat druppels voelde, bloed. Dus ik denk heb vast wel tampons bij, nee, gelukkig wel zakdoekjes en hebben die het grootste deel opgevangen.



Ik heel de terugweg ongemakkelijk gevoeld want het zat me toch niet fijn. Maar nu het dus door had gezet voelde ik me daarna wel wat beter en kon ik weer meer eten, eetlust was wel nog weg maar verder ging het dus gewoon goed, werd niet misselijk van eten.



Blij dat ik thuis was. Wat was ik boos op mijn pil
Alle reacties Link kopieren
Ik was een jaar of 17, woonde in een dorp, had een vriendje maar mochten nooit thuis sexen, dus altijd op zoek naar een plek. Die vonden we in een van de warme bloemenkassen in het dorp, die hadden een schuifdeur dus hup naar binnen. We staan in een hoekje, mijn vriendje achter me, allebei met de broek op de hielen, plots ging de schuifdeur open. Een man met enorme dikke jampotbrilleglazen keek onze richting op, hij leek ons aan te kijken maar had het blijkbaar toch niet gezien, of wilde hij het niet zien?
Alle reacties Link kopieren
Schoot me er nog een te binnen. Werkte ergens en de telefoon ging. We hadden een collega die verschrikkelijk langzaam sprak. Daar werden altijd grapjes over gemaakt, dan belde een andere collega en deed hem na. Dus ook die keer dacht ik met een andere collega te maken te hebben die hem nadeed en sprak heel langzaam terug met ellenlange tussenposes. Bleek het echt de langzaamsprekende collega te zijn. En ik steeds maar zeggen ja hoor tuurlijk, geloofde het niet totdat ik doorhad dat het hem toch echt was. pffffff heel warm gekregen onder de oksels.
Alle reacties Link kopieren
Op school, ik was verkouden en moest niesen.

Ik had nog niks in de gaten tot mijn klasgenootje zei, wat is dat dan?

Ik keek op mijn tafel en zag een héééle grote snotterkwak op mijn tafel liggen.

Met een vuurrood hoofd het heel snel weggehaald met een doekje.
Alle reacties Link kopieren
In een vol Grand cafe, ging ik zitten, maar de stoel stond vlak bij de rand van de verhoging van een centimeter of 15.

De stoel viel achterover, en ik greep me in een reflex vast aan het dichtstbijzijnde... het tafelkleedje.

Dus ik flikkerde vol achterover tegen de jukebox aan, inclusief tafelkleed met bloemetje en brandende kaars over me heen....

Mij vriendin die ik mee uit had gevraagd omdat ze een beetje een dip had,kwam echt niet meer bij... Urenlang niet...

Ik ook lachen, maar wel als een boer met kiespijn..
Alle reacties Link kopieren
quote:_newwoman_ schreef op 13 november 2011 @ 19:46:

Dus ik flikkerde vol achterover tegen de jukebox aan, inclusief tafelkleed met bloemetje en brandende kaars over me heen....



Sorry, ik bedoel: Jeetje, wat erg.....



Maar je vriendin was wél mooi uit haar dip!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie waren mijn darmen overstuur. Ik was in een cafe (heette ook nog Splash) en ineens moest ik heeeeel nodig naar de wc. Ik erheen gerend, er was 1 wc en 1 vrouw voor me. Zij zei dat ik wel voor mocht omdat zij moest poepen. Ik kon echt niet wachten dus op de wc, wat een opluchting. Maar men wat een geluiden, wat een geweld en toen ik achterom keek, zag ik dat de hele pot, vloer en muur achter de wc onder de poep zaten :( . En het stonk echt e-norm. Ben wel een half uur op de wc geweest en probeerde met wcpapier te redden wat er te redden viel. Maar die vrouw van wie ik voor mocht was niet echt amused toen ik er eindelijk uitkwam ....
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat is inderdaad wel erg genant Frans3. Kan me voorstellen dat je je erg opgelaten voelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven