Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvaatje schreef op 12 november 2011 @ 12:16:

[...]





Met je vader in bad op de 16e?BIJ haar vader. Dat is toch niet raar? Of hebben jouw ouders geen badkamer?
Alle reacties Link kopieren
Blij dat de rest het wel snapt :p
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik las net iets over een snoekduik, zoiets heb ik ook een keer gehad.

Dankzij vertragingen met de trein waren vriendin en ik net iets te laat voor een musical. Onze plaatsen waren vooraan in het midden maar daar mochten we (vlak na aanvang) niet meer zitten anders zouden we het publiek en de spelers storen. Aan de zijkant was nog plaats.

De theatermedewerkster waarschuwde me nog om uit te kijken op de trap maar natuurlijk struikel ik in het donker met een hoop herrie en een vloek mijnerzijds tot gevolg... Die ze ook op het podium gehoord hebben bleek later (aangezien ik iemand van de cast kende, die ik later nog even gesproken had). Ik schaamde me rot (maar ja het was gewoon een rottheater, het was overigens niet eens een echt theater maar speciaal voor die musical omgebouwd... Er zijn meer mensen op die trap gestruikeld hoorde ik later)
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te weten dat andere mensen ook zo hun gênante momenten hebben!



Ik zat een keer voor m'n werk op een congres in een ochtendsessie. Het was niet toegestaan om tussendoor weg te gaan, maar ik moest ZO nodig plassen! Met veel pijn en moeite opgehouden tot het pauze was, naar de wc gerend, zitten, aaaaaah, wat een opluchting. Tot ik me realiseerde dat het plassen anders voelde dan anders. Ik was vergeten m'n string uit te trekken. Ik heb het ding maar uitgedaan en in de maandverbandbak gefrommeld. De rest van de dag maar gewoon stringloos doorgekomen.



Die doorlekmomenten ken ik ook wel. Na de bevalling van m'n tweede kind had ik last van enorme bloedingen die plotseling op kwamen. Ik weet nog goed dat ik een keer in het dorp liep en het opeens voelde stromen. Gauw naar huis gereden om de boel te redden. Toen ik daarna de auto ging schoonmaken leek het wel alsof er een koe geslacht was op m'n (gelukkig leren) stoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik sliep voor het eerst bij mijn vriendje en merkte 's ochtends dat ik wat bloed had verloren. Ik schaamde me en heb de matrashoes eraf gehaald. Hij helemaal verbaasd. Dat had ik niet hoeven doen, zijn moeder verschoonde altijd zijn bed (hij woonde al op zichzelf!!!!).
Alle reacties Link kopieren
quote:fantastissima schreef op 12 november 2011 @ 00:46:

Wat een grappige verhalen!

Mijn gênante moment.... Een klant die nogal een hoge stem had, tot 3 x in hetzelfde telefoongesprek 'mevrouw' noemen (het was meneer...)

Daarna nog 2x in andere gesprekken die meneer, mevrouw genoemd. Echt per ongeluk. En die lieve man, die bleef altijd vriendelijk tegen me.Herkenbaar. Op mijn werk hadden we ook zo'n klant. Ik probeerde dan altijd de woorden hij/zij en meneer/mevrouw te vermijden. Net als dat spelletje: 'geen ja/geen nee'.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat 15 jaar geleden met mijn toenmalige vriend een broodje te eten bij een buitenzwembad. Had mijn badpak aan met een korte broek erover. Zegt mijn vriend:"Hé, je tiet hangt er uit" Was het bandje van mijn badpak afgezakt. Oeps!
Alle reacties Link kopieren
In de brugklas was ik tijdens een les plotseling ongesteld geworden. Ik durfde niet op te staan tijdens de les, bang dat iedereen het zou kunnen zien. Na de les gewacht tot iedereen weg was om vervolgens met een vest om mijn middel heel snel het lokaal uit te lopen. Ik had de stoel vol bloed goed aangeschoven onder de tafel, nog steeds medelijden met degene die de les erna op de stoel wilde zitten.



Vroeger collecteerde ik ook voor een goed doel, ik had aangebeld en de deur ging open. Ik kon degene niet goed zien omdat er geen licht was aangedaan en vroeg (diegene was erg klein) of de moeder misschien thuis was. De vrouw antwoordde boos dat zij zelf moeder was en smeet de deur zo weer dicht in mijn gezicht. Ik heb me nog nooit zo gemeen gevoeld..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer in een doodstille bibliotheek een enorme boer gelaten... Zo stom, want boertjes kun je echt wel inhouden, maar deze was eruit voordat ik er erg in had. Mompelde ook nog "oeps, sorry..." erachteraan, zodat echt iedereen wist dat ik het was...
Alle reacties Link kopieren
Metro in Parijs met een vriendin. Metro trekt op, ik sta niet helemaal in balans. Ik verlies mijn evenwicht en grijp in een reflex om te blijven staan het eerste dat in mijn bereik is.

Pats... mijn hand met een grote klap op het kale hoofd van een hele knorrige Fransman. Gaf zo'n klets dat werkelijk de hele coupe zijn hoofd omdraaide. Maar ik bleef wel staan



Zelf zag ik er de humor wel van in, vriendin ook maar knorrige Fransman vond het toch echt absoluut niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
mijn toenmalige vriend bleef slapen en wij gingen samen douchen. Alleen was k daarvoor naar de wc gegaan om te poepen. Staan we samen onder de douche.. zegt hij: hee je hebt n hele streep over je billen!



Had ik mn kont niet goed afgeveegd :s
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 11 november 2011 @ 22:17:

overgeven in een vliegtuig, met voorafgaand veel geboer en daarna kotsen, daarna weer boeren. Was echt doodziek door de turbulencie, en ging dus lekker los met zo'n 400 man die toe keek. De vlucht duurde gelukkig maar 4 uur.Dit, maar dan twaalf uur. De meneer die naast me moest zitten, mocht naar business class omdat het zo afschuwelijk voor hem was.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ohh doorlekken, zo vaak. Ook een van de eerste keren dat m'n nieuwe vriendje bleef slapen.. Ramp, heulll vies bed. En een paar keer op school. Bahbah.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat heerlijk om te lezen allemaal!

Gelukkig kunnen we er nu achteraf allemaal om lachen!
Alle reacties Link kopieren
14, afspraakje met een jongen. Wij op de fiets...voel ik dat ik gigantisch aan het doorlekken ben.



En ik maar volhouden dat ik ECHT naar de tandarts moest die middag maar het vergeten was
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 12 november 2011 @ 14:52:

Ik zat 15 jaar geleden met mijn toenmalige vriend een broodje te eten bij een buitenzwembad. Had mijn badpak aan met een korte broek erover. Zegt mijn vriend:"Hé, je tiet hangt er uit" Was het bandje van mijn badpak afgezakt. Oeps!
14 jaar oud, mee op een dagrit met paardrijden, witte paardrijbroek aan en jawel hoor voor het eerst ongesteld geworden. De rest van de dag t-shirt over mijn broek proberen te trekken, wat natuurlijk niet lukte...
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Vraagje: ligt het nou aan mij of niet? 'vroeger' in de eerste jaren dat ik ongesteld was leek het vele malen erger dan nu met meer doorlekgevaar. Lek nu (28 jr) bijna nooit door muv wat druppels. Maar goed hier wat genante momenten:

- bij ex blijven slapen, samen op 1 matras. Ik droomde dat ik moest plassen en ja... Plaste in bed., gelukkig moest hij er eerder uit dan ik. Stel dat ik er eerder uit moest en hij zich nog eens 'lekker' om draaide..

- bij mn eerste vriendje 1 vd eerste keren op zn kamer beetje chillen/zoenen. Hele avond scheten ophouden met als gevolg een buik vol lucht aan het eind vd avond. Gingen we naar beneden, zit zijn broer daar met vrienden. Vriendje blijft nog even kletsen en ik sta er wat bij, je raadt het al... Ppppfff Oeps!!! Niemand deed of ie iets gehoord had maar ondertussen!!

- op mn werk moet ik standaard poepen als ik daar ben. Ik ga altijd naar de wc met fonteintje erin zodat ik zeep in de pot kan gooien om de geur te verbergen haha
Wel een hilarisch topic trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja nog eentje. Toen ik 15 was gebruikte ik nog geen tampons. Mn nichtje wilde zwemmen (in open water gelukkig) volgens mij was zij 'het' ook nog niet. Anyway heb met maandverband gezwommen haha te erg voor woorden! Gelukkig kwam er niet veel uit. En volgens mij ben ik het verband ergens halverwege kwijtgeraakt.
Alle reacties Link kopieren
Rasberry, heb ik ook. Volgens mij komt er gewoon meer regelmaat in verschonen, weet je na een tijd beter welke maat maandverband/tampon je nodig hebt etc.



Daarbij is het bloedverlies ook gewoon minder geworden bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Sexy willen dansen in de club en dan charmant achterover vallen..plat op je rug..
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 12 november 2011 @ 12:48:

Er staat toch BIJ mn vader in bad?

In zijn badkamer..o sorry beetje verkeerd gelezen
Alle reacties Link kopieren
Van de zomer nog. Zijn met wat stelketjes+kinderen bij een recratiepark . Ik sta over de buggy gebukt ben ff net kijn kindje bezig draai me eigen om had bikinie aan vraag om wat drinken vond het al zo vreemd dat alle drie de mannen me aan staan te staren paar seconde kang. Segt ereen je tiet hangt eruit. Schaam haha
Alle reacties Link kopieren
Die keer dat ik aan een collega vroeg of ze zwanger was en ze me alleen maar woedend aankeek, daar word ik ook nog weleens wakker van 's nachts



En ik heb heel veel genante dingen gedaan in dronken toestand, maar die tellen niet, want ik doe altijd net alsof ik ze vergeten ben en als ik ze vergeten ben zijn ze gewoon niet gebeurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven