Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Thuis bij mijn ouders als tiener had ik eens erg lang gewacht met naar de wc gaan. Ik moest enorm plassen en had zelfs niet de moeite genomen om het licht aan te doen. Broek omlaag zitten en plassen. En toen voelde het al zo raar, het duurde even voor ik doorhad dat iemand de deksel van de toiletbril omlaag had gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit een scheet gelaten in de kerk. Galmt echt heel duidelijk want op de achterste rij moesten ze lachen en ik zat voorin.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Tweede date, ik doe mijn laarzen uit in de auto van mijn date en die valt haast flauw van de lucht en vraagt zich af wie er overleden is. Hij heeft als begrafenisondernemer gewerkt en gaf aan dat het rook naar lijkenlucht. Dat waren dus mijn voeten hahaha.



Date is trouwens nu al jaren mijn vriend .
Alle reacties Link kopieren
Veertien en op sollicitatiegesprek bij een AC. Heel gedoe met erheen komen (want aan de snelweg), uiteindelijk vervoer geregeld, zit daar op het gesprek. Vond het al raar dat die meneer die met me praatte het steeds over hygiëne had, zo nadrukkelijk. Kom thuis, bleek ik ongesteld te zijn geworden. Doorgelekt.



Ik was 18 ofzo, vriendje bij mij thuis, mijn ouders beneden (dacht ik), wij boven. Komt mijn vader ineens mijn kamer binnen. Is de eerste (en enige) keer geweest dat hij zonder te kloppen mijn slaapkamer is binnengelopen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
op een wc bril plassen heb ik ook een keer gehad, ik was helemaal in paniek, was bij iemand thuis, heb ik alles opgedept met wc-papier..

Of op een verjaardag zitten en dat schoonmoeder uitgebreid verteld hoeveel herrie zoon en schoondochter ( ik ) s'nachts gemaakt hadden,(sex) nou ik was opgelaten, maar de rest van het bezoek ook

Betrapt worden tijdens sex op de hooizolder door de staleigenaar...
beetjegek wijzigde dit bericht op 14-11-2011 11:05
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
met n zatte kop de trap proberen op te lopen en dan vervolgens zo met je kin op de tredes weer na benee donderen.



Vagina scheetjes.. terwijl je net met je nieuwe lover bent.



Afgesproken met toen mn sexvriendje. Had ik een nieuw zwart shirtje en en had gefietst terwijl t behoorlijk warm was. Kwam ik daar aan met zwarte pluizen onder mn oksel.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonkaa schreef op 11 november 2011 @ 22:16:

Doorlekken tijdens logeerpartijtje dan? Op je 13e?



Het was niet heel erg hoor, gelukkig geen dikke vette bloedplekken maar zo'n schampplekje wat je echt wel ziet in een wit onderlaken



Ik heb niks gezegd tegen haar moeder en heb me daar heeeeel lang heeeel lullig over gevoeld.....



Ik ben voor het eerst ongesteld geworden toen ik bij een klasgenootje logeerde. De volgende dag wist de hele klas het.

Wat ik me ook nog kan herinneren, is dat ik ook een keer was doorgelekt en dat we toen in de pauze tikkertje gingen doen. Als je getikt was moest je in de 'bokspringhouding' gaan staan. Daardoor kon je dus zien dat ik was doorgelekt en ging de hele klas achter mij aan om mij aan te tikken. Kinderen kunnen best gemeen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Op 12 cm hoge palen de disco uit paraderen. So far so good, tot de eerste de beste stoeprand, klabam!! Echt zo'n val uit een tekenfilm ofzo waarbij je tijdens je val met je armen omhoog gaat en dat je heupen eerst neerkomen en dan je gezicht en armen er nog eens achteraan.

Had een flinke been wond en werd door alle dronkenlui uitgehoond...



Condoom wat was 'verdwenen' pas een dag later terugvinden nadat ik steeds meer irritatie down there kreeg...



Vader die minstens 3 keer binnen een paar maanden zonder te kloppen mijn slaapkamer binnen stormde als ik met mijn vriendje op bed lag. Ook die keer dat mijn opa net overleden was...
Alle reacties Link kopieren
quote:chartreuse schreef op 11 november 2011 @ 22:14:

Eerste keer dat nieuwe lover bleef slapen. We hadden enthousiast chinees getafeld, en midden in de nacht kreeg ik buikkrampen, niet normaal meer! En ja hoor, in bed gepoept Ben naar de badkamer gevlucht om eerst naar de wc te gaan en daarna onder de douche te stappen. Toen ik 'n paar minuten later schoorvoetend weer terug de kamer in kwam, zat m'n nieuwe lover me breed grijnzend op 'n superstrak opgemaakt vers verschoond bed aan te kijken.

Genant? Ontzettend!

Maar hij's wel gebleven, en we zijn nu 13 jaar verder Wat een schat, goed dat je die gehouden hebt!!
Vandaag in een hoorcollege flauwgevallen inclusief verstijving en hyperventilatie waardoor ik door EHBO naar buiten werd geleid. Toen ik terug binnen ging zitten kreeg ik nog applaus dat ik de les wou uitzitten.
De ouders van mijn toenmalige vriendje gingen een weekendje weg. Wij hadden het rijk voor ons alleen. Zus van vriend woonde al op zichzelf en opperde dat ze dat weekend ook wel thuis kon komen, zodat ze weer eens lekker in bad kon. De moeder van mijn vriend zei dat dat niet de bedoeling was want vriend en ik moesten ook maar eens ongestoord lekker kunnen vrijen... euh... ik was 18 maar vond het toch redelijk genant. Ik kreeg er rode konen van.
Alle reacties Link kopieren
Als bruid de taxi uitkomen en beginnen te kotsen......en nee; ik was niet dronken! Ik had geen druppel gehad (drink niet) maar was vreselijk wagenziek. Maar of de taxichauffeur dat geloofde...
Alle reacties Link kopieren
Heb bijna (ik zeg BIJNA! niet helemaal) in mijn broek gepiest van het lachen om de verhalen hier!

Heb gelukkig geen hele gênante momenten gehad, wel een keer in mijn broek gepiest tijdens de avond-4-daagse. Gelukkig net bij een drinkstop van de school waarmee ik liep. Heb toen maar gezegd dat iemand zo zijn sinas van zich afgooide en daarbij mijn billen enzo raakte..... Volgens mij geloofde iedereen het gewoon.



En laatst zat ik tijdens een cursus iemands blunder te vertellen, terwijl de 'hoofdpersoon' zelf aanwezig was. Ze had het net die week ervoor aan mij verteld, maar ik wist dus niet meer dat zij het was (dacht dat ik het op mijn werk had gehoord)... Zit ik het dus in geuren en kleuren te vertellen... zegt zij "Goh... wat een blunder zeg..." en kijkt me zwaar vernietigend aan. Viel bij mij ineens het kwartje dat zij het was.... Oh auw! Wat duurde die cursus-avond lang zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Oh ik voel me ineens zo goed; ben niet de enige dus die dit soort genante dingen meemaakt! Ooit ernstige vertsopping gehad; dus lig ernstig kotsend bij ex in bed. Door de druk van het spugen kwam er helaas aan de andere kant ook wat uit...
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Of heel dapper de bus naar een vakantiebestemming genomen; duurde 12 uur, heb wel 10x lopen spugen (wagenziek)+diarree(geen idee waarom) in dat kleine vieze buswc-tje. Durfde er bijna niet meer uit. Gelukkig sliep diegene die tegenover de wc zat.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:MereldeMus schreef op 11 november 2011 @ 22:33:

Ohh genante verhalen, love it.

Ik heb ook recent in mijn broek gepoept. Stond in joggingbroek met net wakker hoofd onder de afzuigkap te roken en dacht dat er windje kwam. Helaas liep het dun langs mijn benen naar beneden.



Wilde toen ik een jaar of dertien was indruk maken op een jongen. Als giegelende meisjes onder elkaar maakte mijn vriendin en ik radslagen. Helaas schoot mijn beha'tje over mijn toen nog minimale borsten omhoog tot net onder mijn kin. Ik wilde dood!



Verleden jaar winter vollop sneeuw. Iedereen op verantwoorde platte gevoerde lelijke winterlaarzen. Ik weigerde en liep op hakjes. Stukje opgevroren sneeuw. Plat op mn bakkes in een volle winkelstraat.



Tijdens een verjaardag/feestje naar het toilet gaan, een witte pukkel signaleren even snel uitduwen en bij de tweede toiletronde constateren dat er nog een straaltje wit pus op mijn wang zit....



Zal ik nog even door gaan of voel je je al wat beter?

Whahaha Merel, ik moet erg om jouw verhalen lachen. Wellicht omdat ze zo herkenbaar zijn. Ben vorig jaar ook op mijn bek gegaan toen het zo glad was, midden op het schoolplein.



Ik heb er ook nog wel een; ik kende mijn vriendje een paar maanden, we waren 16 en de avond ervoor flink uitgeweest met bijbehorende drank (dat mocht toen nog, als 16 jarige drinken in de kroeg). Ik sliep bij hem. Volgende ochtend zaten we te ontbijten met zijn ouders en ik werd me toch opeens een partij ziek! Ik had een enorme kater en het moest eruit. De wc zat daar naast de keuken dus iedereen heeft mooi kunnen horen hoe ik daar over mijn nek ging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 november 2011 @ 21:45:

Ik heb weleens bij m'n oma over het radiomeubel heengebraakt.Dan zal ze voortaan wel krakende grammofoonplaten hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:_newwoman_ schreef op 13 november 2011 @ 19:46:

In een vol Grand cafe, ging ik zitten, maar de stoel stond vlak bij de rand van de verhoging van een centimeter of 15.

De stoel viel achterover, en ik greep me in een reflex vast aan het dichtstbijzijnde... het tafelkleedje.

Dus ik flikkerde vol achterover tegen de jukebox aan, inclusief tafelkleed met bloemetje en brandende kaars over me heen....

Mij vriendin die ik mee uit had gevraagd omdat ze een beetje een dip had,kwam echt niet meer bij... Urenlang niet...

Ik ook lachen, maar wel als een boer met kiespijn..Oh dit zie ik helemaal voor me, erg!! Maar wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel een lekker topic zeg als je je niet zo vrolijk voelt. Ik heb enorm gelachen

Nou, hier dan ook eentje van mij;

We waren aan het kamperen met de caravan. Ik had net met veel moeite de hele was met de hand gedaan (we hebben drie kinderen dus je kunt je voorstellen hoeveel het was). Heb ik mooi alles opgehangen aan de lijntjes die achter de caravan hangen, hebben man en ik zin in koffie. Er zat nog wat oude koffie in de pot die ik er eerst even uit moest gooien. Dus ik steek het koffiepotje door het keukenraampje en mik het leeg. Guess what...de hele was onder de koffievlekken, want die hing dus onder dat raampje. Grrr!
geen poep- en piesverhaal, maar ik heb tijdens mijn tweede autorijles ofzo de lesauto kapot gereden.

Ik moest over een nogal smal viaduct (weg versmalde zodra je erop reed) en er kwamen tegenliggers. Dus ik stuur de auto teveel naar rechts, BAM, tegen de betonnen railing. Airbags aan de bijrijderskant kwamen eruit en de instructeur die dus die airbag vol in zijn gezicht kreeg, had godzijdank nog de tegenwoordigheid van geest om de auto naar de kant te sturen (en volgens mij had hij ook nog zijn pols gekneusd door de zij-airbag.

Doodeng en genant, ik heb mijn lespakket bij die rijschool afgemaakt en ben nooit meer teruggekomen. Met dat rijbewijs is het ook niks geworden btw.
Alle reacties Link kopieren
quote:kuukelesaan schreef op 16 november 2011 @ 08:24:

Heb gelukkig geen hele gênante momenten gehad

Niet?

Ik vind dat vertellen van die blunder, terwijl degene die 'm gemaakt heeft erbij zit, anders knap gênant



Wat zul je je ellendig hebben gevoeld....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:maximamma79 schreef op 16 november 2011 @ 10:35:

Dan zal ze voortaan wel krakende grammofoonplaten hebben gehad.Ja, en een meurende pick-up
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
@Lotte35: eigenlijk bedoelde ik geen heeeeeele gênante momenten... geen poep-incidenten e.d.

Ik bedoelde het net iets anders dan dat het overkwam denk ik. Want ja, die blunder vertellen was gênant genoeg! Ben het mens na die cursus gelukkig ook nooit meer tegen gekomen! En ja, ik voelde me héél ellendig..



Ach ja, wat is gênant? Onder invloed van drank of medicijnen tellen ze niet toch? Heb nl onder invloed van morfine en methadon wel het nodige uitgevreten... Heb m'n hele familie wijs gemaakt dat Linda de Mol in eigen persoon bij me op de IC was geweest, dat de smurfen de polonaise hadden gelopen door de kamer en dat ik eigenlijk illegaal was binnen gebracht daar en dat ze me als proefkonijn wilden gebruiken... (maar ja, dat dacht ik echt allemaal....)

Toen ik na een aantal weken weer bijkwam uit mijn morfine-roes had ik meteen het idee dat ik wat rare dingen gezegd had... Heb er ook meteen naar gevraagd... Het ergste verhaal wat ik te horen kreeg was dat ik tegen 2 verplegers had gezegd -toen het ze niet lukte om een blaascatheter in te brengen- "joh, ga dat lekker oefenen op je vriendin, maar laat mij pitten!"
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar zomer met mijn toenmalige vriend betrapt in het bos. Tijdens een boswandeling werden we steeds geiler. Toen ik op een gegeven moment moest plassen dook ik met wat papieren zakdoekjes een stukje dieper tussen de bomen in. Ik had nog niet afgeveegd of mijn vriend was ook bij me gekomen en stond al paraat met zijn apparaat. Ik stond voorover voor een vluggertje en mijn vriend kwam achterlangs.



We waren net een tijdje bezig komt er kwispelend een vriendelijke hond naar ons toelopen. En gelijk horen wij zijn baas de hond roepen. Maar de hond bleef om ons heen draaien. Ineens stond de baas ook bij ons. We wisten niet hoe snel we onze kleding in orde moesten brengen. Hij had duidelijk gezien waar we mee bezig waren. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht en liep snel door. Nu volgde de hond hem wel.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hmm..erg gelachen om het topic dus moet ook maar even met de billen bloot



Heb vast heel veel genante momenten maar kan er nu maar op een paar komen:



- Werkzaam op project en na afloop van de lunch namen we de trap terug naar beneden en heb ik even flink geklaagd over onze projectmanager..met niet zulke aardige bewoordingen en natuurlijk kwamen we hem tijdens de trapafdaling tegen want hij was onderweg naar boven. Hij moet het eea hebben gehoord maar ik heb het nooit durven vragen. Wel geleerd dat je nooit moet roddelen op de trap!



- Ik stotter maar heb daar zelf geen last van (oftewel ik hoor het niet van mezelf) en praat dus als brugman..Bij een sollicitatiegesprek voor een bijbaantje bleek dat mijn toekomstige baas ook stotterde en toen werd ik dus bang om te praten omdat ik dacht dat hij anders zou denken dat ik hem nadeed (ik was nog jong) en heb geloof ik alleen maar ja & nee gezegd. Niet genant voor mij maar wel heeeeeeel stom.



nieuwe updates volgen snel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven