Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
Gofferdehoerigegoffer nieuw schema. Ik heb bog nooit zoveel gesquat. Zwaaaaaaaar!!! Op de helft nu, rust voorbij gaan we weer. Ff het luie zweet eruit en met m'n dikke kont aan t werk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 03 februari 2016 @ 18:22:

[...]

Voor de zekerheid gaat ze niet wachten totdat ik bel, ze gaat mij zelf bellen, over een week of 2.Wow, ze kent jou nu al.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 03 februari 2016 @ 18:27:

[...]

Wow, ze kent jou nu al. Nou, mijn eigen ambu was erbij hè, dus die heeft even gesouffleerd.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 18:19:

[...]

[afbeelding]Denk je dat wij hier als vrouwen nu allemaal van wegdrijven ofzo?
quote:Star schreef op 03 februari 2016 @ 18:30:

[...]

Denk je dat wij hier als vrouwen nu allemaal van wegdrijven ofzo?Of het grappig vinden?

[...]

Denk je dat wij hier als vrouwen nu allemaal van wegdrijven ofzo?

[...]

Denk je dat wij hier als vrouwen nu allemaal van wegdrijven ofzo?Was de enige die ik zo snel kon vinden die geen serieuze was. Sorry dat ie niet binnen jouw acceptabele categorie viel.
quote:LaFleurNoire schreef op 03 februari 2016 @ 18:13:

Beterschap Woll! Ik smeer De Echtgenoot altijd in met van dat spierspul als hij weer eens last van zijn rug heeft. Midalgan of zo. Vreselijk spul, ik moet het snel inmasseren en dan als een gek mijn handen gaan wassen want ik krijg er enorm brandende handpalmen van, duurt uren voordat het wegtrekt.

Ik mag zo mijn middelbare lijf naar het Theorieklasje slepen. Ik ben bezig met rijlessen en moet ook mijn theorie nog halen en het examen schijnt veel en veel pittiger te zijn dan vroegah, toen mijn hersenen nog soepeltjes waren. Ik zit dus tussen de 16/20-jarigen, er zit zelfs een knul uit zoons' oude klas in mijn klasje. Dan voel je je echt bejaard hoor

Ik was 39 toen ik ging lessen en wat mij hielp, met de theorie, was heel veel examens maken, thuis, ik heb er zeker vijftig gedaan en ben in een keer geslaagd.

Is echt een aanrader, gewoon lekker achter je eigen computer en dan twee examens per avond doen.
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 18:32:

[...]

Was de enige die ik zo snel kon vinden die geen serieuze was. Sorry dat ie niet binnen jouw acceptabele categorie viel.Ik heb je even geloept.....jij vindt vrouwen leuk!
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 18:30:

[...]

Of het grappig vinden?Ik begreep het ook al niet hahaha!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 februari 2016 @ 18:34:

[...]

Ik was 39 toen ik ging lessen en wat mij hielp, met de theorie, was heel veel examens maken, thuis, ik heb er zeker vijftig gedaan en ben in een keer geslaagd.

Is echt een aanrader, gewoon lekker achter je eigen computer en dan twee examens per avond doen.Zo haalde ik mijn tentamens op de uni ook, maar dan zonder computer
quote:Eleonora-1 schreef op 03 februari 2016 @ 18:34:

[...]

Is echt een aanrader, gewoon lekker achter je eigen computer en dan twee examens per avond doen.Deed jij dat via een site?
Typisch..

In alle 3 de cafe topics post ik een hoop. En reageren bepaalde personen niet.

En dan 1 pikken ze eruit en duiken er op de napraat manier bovenop.

[...]

[img]http://www.fhm.nl/upload/content/image/theorie.bmp[/img]

Ja hoor,jij mag dat..

Ikzelf zou haar gewoon voorbij rijden
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 18:31:

[...]

Ja kan je je wenkbrauw over optrekken, maar het is niet voor het eerst dat je, in mijn ogen platvloerse, plaatjes plaatst. En had nu even zin er iets van te zeggen.
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 18:37:

Typisch..

En dan 1 pikken ze eruit en duiken er op de napraat manier bovenop.Het was ook echt wel een heel erg stom plaatje. En waarschijnlijk ook de druppel die de emmer deed overlopen.

Typisch..

En dan 1 pikken ze eruit en duiken er op de napraat manier bovenop. waarom is dat typisch? Soms kan iets net verkeerd vallen en dan krijg je commentaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

[img]http://www.fhm.nl/upload/content/image/theorie.bmp[/img]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Cor hier een hele emmer heeft gevuld en dat dit de laatste druppel was.

Ik stoor me in elk geval nooit aan hem, al zou ik wel achter Mallebabbe aanrijden en niet achter deze fiets blijven hangen , ik heb dan weer andere voorkeuren ( mooie auto's bijvoorbeeld)
*gaat op de bank zitten en bestelt een afterdinner thee*
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik zou medelijden hebben met die fietser in dit weer.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Moiren_ schreef op 03 februari 2016 @ 18:36:

[...]

Deed jij dat via een site?

Nee, mijn ex had er 25 neergeladen ergens en die heb ik allemaal twee keer gemaakt.

Ze stonden op zo'n zelfbrand cd ding.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 februari 2016 @ 18:57:

[...]

Nee, mijn ex had er 25 neergeladen ergens en die heb ik allemaal twee keer gemaakt.

Ze stonden op zo'n zelfbrand cd ding.Ah okay. Ik hoopte op een site

Typisch..

En dan 1 pikken ze eruit en duiken er op de napraat manier bovenop.Misschien toch een man/vrouw ding?
Oh, jullie weten misschien wel wat!

Ik ga binnenkort, op verzoek van mijn klas, bingoën. Daar moeten natuurlijk prijsjes bij.

Alleen zien ze alles van de Action ed de héle dag door voorbij komen, dus wil ik ook graag wat andere meuk. En voor weinig natuurlijk.

Jullie nog ideeën van winkels en sites?

Gaat om pubers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven