Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 12 mei 2016 @ 11:32:

[...]

Lekker toch?Voor haar wel ja.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:AllyMcBeal schreef op 12 mei 2016 @ 11:06:

Zo dit gaat wel even duren. Van iedere kamer eerst een 360 graden foto en dan gewone foto's. Alle ramen dicht en gordijnen open. Zo das warm, ik ga maar voor het huis op de stoep zitten denk ik. Wat een werk!
Jaaa! Autootje door de keuring!
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 11:38:

Jaaa! Autootje door de keuring!

Toevallig die van mij gisteren ook. En dat voor minder dan de helft van wat het vorig jaar kostte.
Wat fijn, Fee en Hayek!
Life is short. Eat dessert first.
Fijn zeg! Auto door de keuring.

Ik moet hem voor een beurt brengen, er piept wat...

Maar dat wist ik bij aankoop, daarom kon er 500 euro vanaf.
Vorig jaar bijna duizend euro kwijt. Dit jaar nog geen vierhonderd.

't Beestje begint wel te roesten op een dorpel, volgend jaar waarschijnlijk afkeur. Dat is nog wel te repareren, maar we overwegen sterk om 'm voor die tijd maar te vervangen.

Wel moet er nog een keer iets aan gedaan worden omdat 'ie soms stottert en inhoudt. Zeker van de zomer in de bergen is het toch vervelend als je met een beul van een motor alsnog amper een berg opkomt. Ik verschil alleen nog even van mening met de garage over wat de oorzaak is. Ik ga vanmiddag of morgen eens onderzoeken of ik het beter weet dan de vakmensen.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:46:

Maar dat wist ik bij aankoop, daarom kon er 500 euro vanaf.Er piept wat? Weet je wat?
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 11:48:

[...]

Er piept wat? Weet je wat?

Geen idee. Maar mijn pa wel. Die was mee met kopen en zei: hij moet voor een beurt, er moeten wat dingetjes vervangen, gaat je ongeveer 200 euro kosten.

Hij is vroegah automonteur geweest.
quote:AllyMcBeal schreef op 12 mei 2016 @ 11:06:

Zo dit gaat wel even duren. Van iedere kamer eerst een 360 graden foto en dan gewone foto's. Alle ramen dicht en gordijnen open. Zo das warm, ik ga maar voor het huis op de stoep zitten denk ik. Dat kost een boel geld, of niet.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 10:03:

Goedemorgen Els, Brenda, Wendy, Lenthe, Ricardo en allen die ik vergeet. Wel een beetje ingewikkeld geworden hier allemaal. Ik heb behoorlijk last van het meervoudige-naam-syndroom geloof ik. En ben ik zelf nog wel wie ik ben ?Jij bent toch Zwanette?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Pauze...
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:yasmijn schreef op 12 mei 2016 @ 11:54:

[...]

Dat kost een boel geld, of niet.

Ik weet het niet het zit bij het opstart pakket van de makelaar in. Foto's, alles op funda, een advertentie, plattegrond maken voor 500 euro. En dan dokken als het verkocht wordt natuurlijk maar dat doen we met liefde.

Ze is 80 minuten bezig geweest met fotograferen.
I like being a mess. It's who I am.
quote:SaveAngie schreef op 12 mei 2016 @ 12:13:

[...]

Jij bent toch Zwanette? Dank je wel! Dat scheelt weer heel wat rondjes therapie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Begin van de week 'vroor' ik zowat het kantoor uit. Nou de airco is bijgesteld hoor.... ik drijf zowat van mijn stoel af en niet omdat het werk zo opwindend is. Gelukkig moet ik alleen nog wat 'rafeltjes' wegwerken (kom GVD eens met die input zodat ik verder kan!!!) en dan 4 dagen weekend! Morgen zitten we in een **** hotel met spa. Traktatie van man voor mijn verjaardag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:46:

Maar dat wist ik bij aankoop, daarom kon er 500 euro vanaf.Weet je ook wat er piept?

Bitterballen met.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Geen idee. Maar mijn pa wel. Die was mee met kopen en zei: hij moet voor een beurt, er moeten wat dingetjes vervangen, gaat je ongeveer 200 euro kosten.

Kijk dat is handig he?

Mijn man heeft altijd samen geklust aan auto's met een honda monteur. Hij repareert ook alles zelf of met die vriend samen.
Heerlijk Blond even een weekendje met zijn tweeën, daar zijn jullie aan toe kan ik me zo voorstellen.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Handig om in je familie te hebben!

Maar goed, ik ben zo dwars dat ik denk dat ik het in het geval van mijn auto beter weet dan de monteur.....
Fijn Fee en Hayek dat de auto's weer de weg op mogen.
Wat lekker Blond! Geniet er van!
16 Jaar oud, ruim twee ton gelopen en de enige keer dat 'ie ons in de zeven jaar dat wij 'm hebben in de steek heeft gelaten, was toen vrouwlief een hele nacht het binnenlichtje had laten branden.
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 12:22:

[...]

Weet je ook wat er piept?

Bitterballen met.Wel trakteren he. Want nu lust ik er wel 1 (of meer).
Ik zit net eens te rekenen....die auto van mij heeft denk ik inmiddels een kuub of 25 aan benzine verslonden...........

Je mag ze allemaal hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven