Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 12 mei 2016 om 11:36
donderdag 12 mei 2016 om 11:47
Vorig jaar bijna duizend euro kwijt. Dit jaar nog geen vierhonderd.
't Beestje begint wel te roesten op een dorpel, volgend jaar waarschijnlijk afkeur. Dat is nog wel te repareren, maar we overwegen sterk om 'm voor die tijd maar te vervangen.
Wel moet er nog een keer iets aan gedaan worden omdat 'ie soms stottert en inhoudt. Zeker van de zomer in de bergen is het toch vervelend als je met een beul van een motor alsnog amper een berg opkomt. Ik verschil alleen nog even van mening met de garage over wat de oorzaak is. Ik ga vanmiddag of morgen eens onderzoeken of ik het beter weet dan de vakmensen.
't Beestje begint wel te roesten op een dorpel, volgend jaar waarschijnlijk afkeur. Dat is nog wel te repareren, maar we overwegen sterk om 'm voor die tijd maar te vervangen.
Wel moet er nog een keer iets aan gedaan worden omdat 'ie soms stottert en inhoudt. Zeker van de zomer in de bergen is het toch vervelend als je met een beul van een motor alsnog amper een berg opkomt. Ik verschil alleen nog even van mening met de garage over wat de oorzaak is. Ik ga vanmiddag of morgen eens onderzoeken of ik het beter weet dan de vakmensen.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 12 mei 2016 om 11:48
donderdag 12 mei 2016 om 11:50
donderdag 12 mei 2016 om 11:54
donderdag 12 mei 2016 om 12:13
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 10:03:
Goedemorgen Els, Brenda, Wendy, Lenthe, Ricardo en allen die ik vergeet. Wel een beetje ingewikkeld geworden hier allemaal. Ik heb behoorlijk last van het meervoudige-naam-syndroom geloof ik. En ben ik zelf nog wel wie ik ben ?Jij bent toch Zwanette?
Goedemorgen Els, Brenda, Wendy, Lenthe, Ricardo en allen die ik vergeet. Wel een beetje ingewikkeld geworden hier allemaal. Ik heb behoorlijk last van het meervoudige-naam-syndroom geloof ik. En ben ik zelf nog wel wie ik ben ?Jij bent toch Zwanette?
When they go low, we go high. (M.Obama)
donderdag 12 mei 2016 om 12:15
quote:yasmijn schreef op 12 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Dat kost een boel geld, of niet.
Ik weet het niet het zit bij het opstart pakket van de makelaar in. Foto's, alles op funda, een advertentie, plattegrond maken voor 500 euro. En dan dokken als het verkocht wordt natuurlijk maar dat doen we met liefde.
Ze is 80 minuten bezig geweest met fotograferen.
[...]
Dat kost een boel geld, of niet.
Ik weet het niet het zit bij het opstart pakket van de makelaar in. Foto's, alles op funda, een advertentie, plattegrond maken voor 500 euro. En dan dokken als het verkocht wordt natuurlijk maar dat doen we met liefde.
Ze is 80 minuten bezig geweest met fotograferen.
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 12 mei 2016 om 12:20
Begin van de week 'vroor' ik zowat het kantoor uit. Nou de airco is bijgesteld hoor.... ik drijf zowat van mijn stoel af en niet omdat het werk zo opwindend is. Gelukkig moet ik alleen nog wat 'rafeltjes' wegwerken (kom GVD eens met die input zodat ik verder kan!!!) en dan 4 dagen weekend! Morgen zitten we in een **** hotel met spa. Traktatie van man voor mijn verjaardag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 12 mei 2016 om 12:22
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Geen idee. Maar mijn pa wel. Die was mee met kopen en zei: hij moet voor een beurt, er moeten wat dingetjes vervangen, gaat je ongeveer 200 euro kosten.
Hij is vroegah automonteur geweest.
Kijk dat is handig he?
Mijn man heeft altijd samen geklust aan auto's met een honda monteur. Hij repareert ook alles zelf of met die vriend samen.
[...]
Geen idee. Maar mijn pa wel. Die was mee met kopen en zei: hij moet voor een beurt, er moeten wat dingetjes vervangen, gaat je ongeveer 200 euro kosten.
Kijk dat is handig he?
Mijn man heeft altijd samen geklust aan auto's met een honda monteur. Hij repareert ook alles zelf of met die vriend samen.
donderdag 12 mei 2016 om 12:23
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Handig om in je familie te hebben!
Maar goed, ik ben zo dwars dat ik denk dat ik het in het geval van mijn auto beter weet dan de monteur.....
[...]
Handig om in je familie te hebben!
Maar goed, ik ben zo dwars dat ik denk dat ik het in het geval van mijn auto beter weet dan de monteur.....
Oh dear, how sad, never mind.