Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:LadyL0101 schreef op 20 mei 2016 @ 18:37:

Ik kom even binnenvallen. Ik ben moe (teveel drukke dagen en weekenden gehad) en vandaag loopt bijna niks zoals het moet. Groene bak is niet geleegd terwijl ik hem toch tijdig buiten had gezet, meneer L heeft 3 bloesjes die in de fijne was en op een hangertje moesten in de gewone was én in de droger gegooid, mijn haar is totaal uit model ineens en ik heb geen tijd om naar de kapper te gaan. De nieuwe vaatwasser is weliswaar wél geinstalleerd vanmiddag, maar omdat er onverwacht een loodgieter bij nodig was heb ik de hele middag op mannetjes zitten wachten en heb ik weinig nuttigs kunnen doen. Bleh.

Dus nu heb ik geen zin om te koken. We gaan maar iets bestellen dan

Stomme dag
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 18:43:

Die hele flexwet zuigt. Hij is zogenaamd bedoeld om mensen aan een vaste baan te helpen, maar hij zorgt er juist voor dat mensen na twee jaar of zoveel contracten op straat komen te staan. Echt, wat zou ik graag eens hoogstpersoonlijk die stront uit de ogen willen baggeren van de idioten die die flexwet hebben bedacht.Eens.
quote:-KING- schreef op 20 mei 2016 @ 16:44:

het is hier wel dringen he aan de bar?Zeker ook niemand om bij te bestellen?
Meh, de lymfeklieren in mijn rechterlies zijn helemaal opgezwollen. Reactie op die bijensteek denk ik. Het voelt akelig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 18:43:

Die hele flexwet zuigt. Hij is zogenaamd bedoeld om mensen aan een vaste baan te helpen, maar hij zorgt er juist voor dat mensen na twee jaar of zoveel contracten op straat komen te staan. Echt, wat zou ik graag eens hoogstpersoonlijk die stront uit de ogen willen baggeren van de idioten die die flexwet hebben bedacht.Eens, ik denk dat iedereen in zijn sector de nadelen kan benoemen voor juist die sector. Het levert alleen een vaste baan op wanneer de werkgever erg slordig is en hij dus een vast contract moet aanbieden omdat hij al het andere heeft nagelaten. In alle andere gevallen is die tijdelijke kracht allang gewipt om plaats te maken voor een nieuwe tijdelijke kracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 18:59:

Alsjeblieft Lady!

[afbeelding]Proost!
The owls are not what they seem
quote:-KING- schreef op 20 mei 2016 @ 19:04:

[...]

I hear you girl.Fijn dat je meeleeft. Zó belangrijk, hoe je haar zit.

quote:Kittens schreef op 20 mei 2016 @ 19:17:

Meh, de lymfeklieren in mijn rechterlies zijn helemaal opgezwollen. Reactie op die bijensteek denk ik. Het voelt akelig.Da's ook naar Kittens.
quote:Goede-Fee schreef op 20 mei 2016 @ 19:17:

[...]

Zeker ook niemand om bij te bestellen?als ik er aan terug denk voel ik de wanhoop en de onmacht weer.
very metal

Meh, de lymfeklieren in mijn rechterlies zijn helemaal opgezwollen. Reactie op die bijensteek denk ik. Het voelt akelig.wat raar.
very metal

Meh, de lymfeklieren in mijn rechterlies zijn helemaal opgezwollen. Reactie op die bijensteek denk ik. Het voelt akelig.Pijnlijk inderdaad!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:LadyL0101 schreef op 20 mei 2016 @ 19:43:

[...]

Fijn dat je meeleeft. Zó belangrijk, hoe je haar zit.

[afbeelding]staat op nummer 1 in mijn leven.
very metal
quote:-KING- schreef op 20 mei 2016 @ 20:28:

[...]

als ik er aan terug denk voel ik de wanhoop en de onmacht weer.Arm ding...
En de bijensteek(plek) is donkerpaars nu. Liet het net even aan man zien. Hij was heel meelevend: "Gadverdamme, nu slaap ik weer een nacht slecht".

(Weer?)
quote:Kittens schreef op 20 mei 2016 @ 20:50:

En de bijensteek(plek) is donkerpaars nu. Liet het net even aan man zien. Hij was heel meelevend: "Gadverdamme, nu slaap ik weer een nacht slecht".

(Weer?)

Mooi, kan hij koude washandjes regelen.

Ik ben weer ziek aan het worden, stikbenauwd.
He bah Moi. Hoop dat het mee gaat vallen. Beterschap.
zit ik hier GVD in de ziekenboeg ofzo?!
very metal
quote:-KING- schreef op 20 mei 2016 @ 20:54:

zit ik hier GVD in de ziekenboeg ofzo?!KUCH KUCH BRAAK.

Moi, beterschap.

zit ik hier GVD in de ziekenboeg ofzo?!Mijn zoon zingt op dit moment mee met Barry Manilow: 'Haar naam was Lola, ze had Ebola' , dus we zitten wel een beetje in die sfeer ja.
O, KING, sta jij achter de bar? Doe maar wat lekkers dan.
Kittens, jij ook sterkte. Bijensteek is niet fijn, vooral niet als je zo'n reactie hebt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 20:56:

[...]

Mijn zoon zingt op dit moment mee met Barry Manilow: 'Haar naam was Lola, ze had Ebola' , dus we zitten wel een beetje in die sfeer ja.Misschien heb ik wel longebola.

Nee, jij zit in een virtuele ziekenboeg. Om je te testen.

Wij lallen ondertussen in de saloon. Onder een stralende starhemel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zoon is op dreef. 'Wat is het toppunt van racisme? Alle plantjes water geven, behalve de Afrikaantjes'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven