Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Nee, jij doet vriendelijk Ik heb een goed aanpassingsvermogen :-)
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 21:43:

[...]

Oh wat balen!

Op een houten frame nieten wat je in het raam kan zetten en er weer uit kan halen?O das wel een goede! Die noteer ik voor als ooit de zon weer gaat schijnen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 30 mei 2016 @ 21:40:

Ik zit op een station te wachten. Onder een overkapping gelukkig, want noodweer hier.Wanneer verwacht je dat het station arriveert?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:39:

[...]

Zeg doe es ff gezellig, ja? Niet iedereen behoort al jaren tot het meubilair hier....Ik verwijs je naar de napraat als je zo gaat doen. Zie OP.
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:43:

[...]

Ik mag nog amper naar het meubilair kijken, zo kort ben ik hier, maar ik probeer toch echt om geen vragen te stellen die met twee seconden google kunnen worden beantwoord..........Ik dacht dat het inside-slang was...
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:45:

[...]

Wanneer verwacht je dat het station arriveert?Ik wist het.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yette schreef op 30 mei 2016 @ 21:31:

Wat stoer, Lin!

Hier alweer gepiep dat het nog te licht is.

*morgen maar wat ramen dichttimmeren?*Mijne gaan niet slapen als het te donker is. We hebben ledlampen die we kunnen dimmen tot erg schemer. Uit gaat het licht alleen bij de grote als ik vanavond naar bed ga.
Nou moe
quote:Goede-Fee schreef op 30 mei 2016 @ 21:47:

[...]

Mijne gaan niet slapen als het te donker is. We hebben ledlampen die we kunnen dimmen tot erg schemer. Uit gaat het licht alleen bij de grote als ik vanavond naar bed ga.Hier net zo. Nog steeds een nachtlampje en het licht op de gang aan.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:47:

Nou moe Truste dan
Ja, ga me bed in

Trusten allemaal

*druipt af*
quote:Goede-Fee schreef op 30 mei 2016 @ 21:47:

[...]

Mijne gaan niet slapen als het te donker is. We hebben ledlampen die we kunnen dimmen tot erg schemer. Uit gaat het licht alleen bij de grote als ik vanavond naar bed ga.Lijkt me vanuit hier super fijn, het is echt een gedoe om een kamer licht vrij te maken....
quote:Solomio schreef op 30 mei 2016 @ 21:46:

[...]

Ik wist het. Ik wist dat 'ie te makkelijk was. Ik kon het niet laten, sorry.........
Iemand (die ik niet ken), wil graag dat ik een portret maak van haar voor haar nog te maken website. Ze had via een kennis van mij mijn foto's gezien en mijn stijl bevalt haar. Leuk compliment!

Heb alleen nog geen idee wat ik kan vragen hier voor. Morgen maar eens neuzen op het web.

Hier ben ik degene die van elk streepje licht wakker word. Heb maar een maskertje aangeschaft wat ik bij de eerste zonnestralen op zet.
Liggen jullie allemaal lam onder de toog?
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 22:01:

Liggen jullie allemaal lam onder de toog?Ik ben nooit lam.
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 21:50:

[...]

Ik wist dat 'ie te makkelijk was. Ik kon het niet laten, sorry.........Had mij ook kunnen gebeuren.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 22:01:

Liggen jullie allemaal lam onder de toog?Ik probeer een vergadering voor te bereiden maar ik heb geen zin :(
[quote]Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 21:49:

Ja, ga me bed in

Trusten allemaal

*druipt af*[/quot

Trusten, en als je ooit bij het meubilair hoopt te horen vooral niet me bed blijven typen
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Ik ben nooit lam.Ik heb geen toog.........
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Ik ben nooit lam.

Maar je ligt wel eens onder de toog?

Ok, flauw..

Ik ben ook nooit lam. Wel eens aangeschoten, maar nooit dronken.
Ik heb nog helemaal geen wijn gehad
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 22:08:

[...]

Ik probeer een vergadering voor te bereiden maar ik heb geen zin :(O daar zou ik, zo laat nog, ook geen zin in hebben. (Daar zou ik nooit zin in hebben eerlijk gezegd)
quote:Talkinghead schreef op 30 mei 2016 @ 22:16:

Ik heb nog helemaal geen wijn gehad Er is nog over! Alleen zoete witte wijn is er niet. Dat blieft hier (bijna) niemand.
Een hartelijke goedenavond trouwens. Kom ook nog even buurten, het onweer is toch ook in het westen van het land gearriveerd. Maar niet erg spectaculair.

Hoewel ik overdag bij volop licht een heerlijk dutje kan doen wil ik 's nachts dat het donker is. Zelfs het licht van de wekker kan al storen dus inmiddels ook zo'n slaapmasker liggen.

Was vandaag af en aan al aan het meelezen dus speciaal voor Woll en Oudblond een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven