Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Ik wilde effe op het forum tijdens mijn eenzame ontbijt, maar ik moet krabben. Moet dus rennen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Best ok geslapen voor de verandering.
Ren, ik ben ook nog nooit op Madeira geweest. Foto's zijn van Puss
Goedemorgen allen!

Dank voor alle tips. Ik heb mijn boodschappenlijstje klaar. Meteen naar de winkel en dan de auto apk laten keuren.

Fijn dat je beter geslapen hebt Dolfje! En tuurlijk mag je straks aanschuiven. We beginnen om 17 uur met bubbels.

Fijn vooruitzicht vandaag Ren. Veel plezier op je nieuwe vroem! 'Oude' vriend opnieuw ontmoeten was een vreemde situatie. Ik was op werkbezoek/vergadering en tijdens een rondleiding hoorde ik plots mijn naam en ik herkende de stem meteen! Ik draaide me om en hij liep al naar me toe en dat werd heel spontaan een mega knuffel. De CEO en AD stonden een beetje met de mond vol tanden te wachten tot ik weer bij de les was
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Elfje112 schreef op 10 maart 2017 @ 08:20:

Ren, ik ben ook nog nooit op Madeira geweest. Foto's zijn van Puss Weet ik
Veel plezier vandaag Blond.
Goeoeoeoeodemorgen lieve Stammies. Wat een heerlijk weer vandaag. Het perfecte weer voor een lange wandeling hopelijk helpt het tegen mijn sjagrijnige humeur. Veel plezier vandaag Blond met jouw bezoek en Ren veel scooterplezier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 08:43:

[...]

Weet ik Oh (ik ben even de draad kwijt geloof ik)
Haha, Elfje, dat krijg je als je een dagje ouder wordt

Charlie, wandel ze en hopelijk dan een zonnig humeur.

Ik heb net mijn scooterverzekering afgesloten, ze zijn onderweg, dus ik rijd over niet al te lange tijd lekker in de rondte. Vind het best een beetje spannend, want ik heb 0 ervaring op zo'n ding.

Maar tegelijk ook heel leuk.
Geniet er van Charlotje! Ik ben naar huis gewandeld nadat ik de auto naar de garage gebracht had. Heerlijk wandelweertje!
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 10:02:

Ik heb net mijn scooterverzekering afgesloten, ze zijn onderweg, dus ik rijd over niet al te lange tijd lekker in de rondte. Vind het best een beetje spannend, want ik heb 0 ervaring op zo'n ding.

Maar tegelijk ook heel leuk.Ik blijf de rest van de dag uit jouw buurt
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2017 @ 10:03:

[...]

Ik blijf de rest van de dag uit jouw buurt Ow, wat jammer, want ik had eigenlijk het plan opgevat om helemaal naar jouw woonplaats te rijden om jou van de sokken te rijden.
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 10:02:

Maar tegelijk ook heel leuk.
quote:Elfje112 schreef op 10 maart 2017 @ 10:09:

[...]

Veel plezier met je scooter Ren!!

En Blond jij natuurlijk een hele fijne avond met je oude vriend!

Ik drink mijn koffie nog even op en dan ga ik heerlijk wandelen, weer lekker richting strand!

Ik kreeg gisteren nog wel een leuke opsteker op mijn werk. Mijn tijdelijke collega gaf aan dat hij het onvoorstelbaar vind dat ik niet meer gewaardeerd word binnen het bedrijf want "jij bent echt heel goed in je werk!". Ik vond het fijn om te horen dat er iemand is die m'n inspanningen waardeert.
Wat fijn Takk! Soms heb je dat ook gewoon even nodig. En volgens mij terecht hoor! Veel plezier met je wandeling, wij zijn gisteren geweest, was heerlijk.

Vandaag waait het minder, dat is nog fijner.
Ik dacht ook dat Ren een vergissing maakte hoor Elf. Dat ze mij bedoelde i.p.v. jou. Misschien heeft Ren ze zelf niet meer helemaal op een rijtje.

Maar goed, Madeira, ik wil nu dus helemaal graag gaan! (bedankt voor de reacties en foto's) Maar het is wel heel duur voor met 3. Zoon mag niet meer bij ons op de kamer.

Dat wordt op water en brood leven de komende maanden.

Wat leuk Blond, dat je een 'oude' vriend bent tegen gekomen. Veel plezier vandaag!

Lotje,Ren en Tak geniet van de zon!
quote:-Kittens- schreef op 10 maart 2017 @ 10:23:

Ik dacht ook dat Ren een vergissing maakte hoor Elf. Dat ze mij bedoelde i.p.v. jou. Misschien heeft Ren ze zelf niet meer helemaal op een rijtje.

Maar goed, Madeira, ik wil nu dus helemaal graag gaan! (bedankt voor de reacties en foto's) Maar het is wel heel duur voor met 3. Zoon mag niet meer bij ons op de kamer.

Wat leuk Blond, dat je een 'oude' vriend bent tegen gekomen. Veel plezier vandaag!

Lotje,Ren en Tak geniet van de zon!

Gestaft voor op de Ren!!!

(ik bedoelde inderdaad jou, dat dan weer wel )
quote:-Kittens- schreef op 10 maart 2017 @ 10:23:

Lotje,Ren en Tak geniet van de zon!Dat denk ik ook, aangezien ze ouder is dan ik...
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 10:25:

[...]

(ik bedoelde inderdaad jou, dat dan weer wel )Haha
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 10:25:

[...]

(ik bedoelde inderdaad jou, dat dan weer wel )
Hahaha Kittens, je nieuwe ava!
The owls are not what they seem
Kittens wat doe je lelijk als ik je wil aaien!
Haha Kittens, zie je wel, je bent niet zo'n lieverd als je lijkt.

Elfje? Elfje? Wie is dat Elfje? Tssss!

Heb net mijn eerste ritje op de scooter achter de rug en het ging best goed. Behalve toen ik stil stond en op moest trekken en gelijk een scherpe bocht maken. Man o man, ik ben net een klein kind, helemaal opgewonden over mijn nieuwe vervoer. Maar toch ook leuk, dat ik er zo van kan genieten. Ben in ieder geval niet blasé.
quote:Renaissance schreef op 10 maart 2017 @ 11:17:

Haha Kittens, zie je wel, je bent niet zo'n lieverd als je lijkt.

Elfje? Elfje? Wie is dat Elfje? Tssss!

Heb net mijn eerste ritje op de scooter achter de rug en het ging best goed. Behalve toen ik stil stond en op moest trekken en gelijk een scherpe bocht maken. Man o man, ik ben net een klein kind, helemaal opgewonden over mijn nieuwe vervoer. Maar toch ook leuk, dat ik er zo van kan genieten. Ben in ieder geval niet blasé.

Leuk toch dat je zo van scooter geniet. Veel plezier ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven