Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Hunnie en Blond, voor jullie allebei:
Bah. Mijn scooter zou komen vanochtend. Niemand gezien en ik moet zo weg. Dus maar bellen "ja we zitten nog op iets te wachten". Waarom ben ik dan niet gebeld? Oh, sorry, vergeten.

Het is niet zozeer dat ik nu tot morgen moet wachten, maar dat ik de hele ochtend hier heb zitten wachten. Gelukkig kan ik er zo uit, de frisse lucht in. Ben echt gaar.
Hier is de tropenavond gevallen. Heerlijk hier.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is stom Ren. Ik ken dat, je zit maar te wachten en je durft amper naar de wc... Ik duim voor je dat hij morgen komt!

Fijn Yas, klinkt goed
The owls are not what they seem
He Yas! Lekker in de hangmat aan de cocktails gegaan? Veel plezier!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 09 maart 2017 @ 13:06:

Hier is de tropenavond gevallen. Heerlijk hier. Ben je nu wel een beetje blij?
Vanmorgen een klas vol stuiterende 6 jarigen op bezoek gehad..Ben ontzettend blij dat ik niet het onderwijs ben in gegaan.

Baal dat het niet goed ging. Slecht voor mijn zelfvertrouwen maar volgens collega's lag het niet aan mij.

Jaloers op Yasmijn!
Hoi Hunniebunnie!
Ha die Dolfje! De laatste keer dat ik hier was, best een aantal weken geleden, zat je nog in de lappenmand. Nu beter?

Ren, wat stom van die scooter! En ik snap ontzettend goed dat je werksituatie nu niet leuk is. Dat moet ook raar voelen: er nog zijn, terwijl je eigenlijk al bent uitgecheckt.

Meanwhile is hier beneden op het Stationsplein politie en brandweer aangerukt. En zo te horen komt er nog van alles aan.
O nu zie ik het, fik in een trein.
Ja het gaat wel, werk is iets rustiger ook. Alleen als iets " mis" gaat net als vanmorgen merk ik dat ik er behoorlijk van over de zeik raak. Meer dan nodig is.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 maart 2017 @ 14:59:

O nu zie ik het, fik in een trein.Jakkes! Hopelijk geen gewonden.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 maart 2017 @ 14:59:

O nu zie ik het, fik in een trein.

Heb je knakworstjes bij je? En een stok?

*Ik ging ervanuit dat iedereen eruit was*
quote:Filee schreef op 09 maart 2017 @ 15:02:

[...]

Heb je knakworstjes bij je? En een stok?

*Ik ging ervanuit dat iedereen eruit was*Ik zat net wel op een vergaderruimte pal aan het spoor. Oeps....
quote:dolfje schreef op 09 maart 2017 @ 15:01:

[...]

Jakkes! Hopelijk geen gewonden.Nee hoor, geen ambulance te zien gelukkig!
Ik heb zin in het weekend, ga zaterdag gezellig met een vriendin naar de Harry Potter expo en daarna uit eten en natuurlijk borrelen
quote:dolfje schreef op 09 maart 2017 @ 15:09:

Ik heb zin in het weekend, ga zaterdag gezellig met een vriendin naar de Harry Potter expo en daarna uit eten en natuurlijk borrelen

Kijk, da's alvast mooi! Ik heb morgen weer opleidingsdag bij de paarden en zondag gaat mijn dochter naar een workshop 'praten met paarden'. Dus we zitten even goed in de viervoeters

Dinsdag mocht ik op een verzorgpaard van iemand die ik hier van het forum ken, om een bepaald hoofdstel uit te proberen. Zo grappig om iemand dan in het eggie te zien!
quote:Hunniebunnie schreef op 09 maart 2017 @ 15:15:

[...]

Kijk, da's alvast mooi! Ik heb morgen weer opleidingsdag bij de paarden en zondag gaat mijn dochter naar een workshop 'praten met paarden'. Dus we zitten even goed in de viervoeters

Dinsdag mocht ik op een verzorgpaard van iemand die ik hier van het forum ken, om een bepaald hoofdstel uit te proberen. Zo grappig om iemand dan in het eggie te zien!Dat was leuk Hunnie. En fijn dat het hoofdstel zo goed beviel.
Hunnie
Weekend! Vanavond doe ik even helemaal niets. Morgen opruimen, boodschapjes en 's avonds komt een vriend - die we een beetje uit het oog verloren waren - eten. Die kwam ik bij toeval via mijn werk weer tegen. Zo leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kootsies schreef op 09 maart 2017 @ 16:34:

[...]

Dat was leuk Hunnie. En fijn dat het hoofdstel zo goed beviel.

ha ik las het en dacht dat was vast bij Ko

Leuk dat je er weer bent Hun.
Dankzij het openbaar vervoer kon ik mijn dochtertje niet van de crèche halen en zie ik haar alleen nog maar even voor het slapen gaan
IMHO
Dat is niet leuk GG.
Hunnie!

H aai Hun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven