Het Stamcafé XVIII
donderdag 9 maart 2017 om 19:51
Vraagje voor de vegetariërs : Morgen krijgen we een 'uit het oog maar zeker niet uit het hart' vriend te eten. Ik vraag altijd aan gasten wat ze echt nog een keer willen eten. Hij wil heel graag een veggie lasagna. Dat maak ik vaker en vinden we zelf ook erg lekker. Maar ik wil ook graag voorgerecht en dessert op tafel zetten. Ideetjes?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 9 maart 2017 om 20:12
Er zijn nogal wat variaties in veggie-lasagna's.
Als je deze doet https://ztrdg.nl/recepten/vega-lasagne is een pompoen- of courgettesoepje vooraf wel lekker denk ik.
Maar ik ben zo'n gek die deze soepjes altijd wel lust....
Of als je een andere variant doet kun je eens kijken of ie online staat en of daar bijgerecht-tips bij staan waar je een soepversie van kan verzinnen.
Toetjes heb ik nooit zoveel inspiratie voor. Lasagne vult vaak heel behoorlijk.
Als je deze doet https://ztrdg.nl/recepten/vega-lasagne is een pompoen- of courgettesoepje vooraf wel lekker denk ik.
Maar ik ben zo'n gek die deze soepjes altijd wel lust....
Of als je een andere variant doet kun je eens kijken of ie online staat en of daar bijgerecht-tips bij staan waar je een soepversie van kan verzinnen.
Toetjes heb ik nooit zoveel inspiratie voor. Lasagne vult vaak heel behoorlijk.
donderdag 9 maart 2017 om 20:16
Ik ben ook zo'n gek die pompoensoep lekker vind. Goed idee: geserveerd in een klein kommetje met croutons en wat kruidenherrie. Wij zijn ook niet echt van de desertjes en inderdaad vult lasagna echt wel. Kom ik toch weer uit bij mijn oude zonde: kaasplankje met een Belgisch biertje tijdens de napraat Dank voor de inspiratie Watervrouw!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 9 maart 2017 om 20:42
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2017 @ 20:16:
Ik ben ook zo'n gek die pompoensoep lekker vind. Goed idee: geserveerd in een klein kommetje met croutons en wat kruidenherrie. Wij zijn ook niet echt van de desertjes en inderdaad vult lasagna echt wel. Kom ik toch weer uit bij mijn oude zonde: kaasplankje met een Belgisch biertje tijdens de napraat Dank voor de inspiratie Watervrouw!Jaaaa, kaasplank! Zo lekker.
Ik ben ook zo'n gek die pompoensoep lekker vind. Goed idee: geserveerd in een klein kommetje met croutons en wat kruidenherrie. Wij zijn ook niet echt van de desertjes en inderdaad vult lasagna echt wel. Kom ik toch weer uit bij mijn oude zonde: kaasplankje met een Belgisch biertje tijdens de napraat Dank voor de inspiratie Watervrouw!Jaaaa, kaasplank! Zo lekker.
donderdag 9 maart 2017 om 22:19
donderdag 9 maart 2017 om 22:46
donderdag 9 maart 2017 om 23:51
vrijdag 10 maart 2017 om 00:14
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2017 @ 19:51:
Vraagje voor de vegetariërs : Morgen krijgen we een 'uit het oog maar zeker niet uit het hart' vriend te eten. Ik vraag altijd aan gasten wat ze echt nog een keer willen eten. Hij wil heel graag een veggie lasagna. Dat maak ik vaker en vinden we zelf ook erg lekker. Maar ik wil ook graag voorgerecht en dessert op tafel zetten. Ideetjes?Mosterdsoepje vooraf
Vraagje voor de vegetariërs : Morgen krijgen we een 'uit het oog maar zeker niet uit het hart' vriend te eten. Ik vraag altijd aan gasten wat ze echt nog een keer willen eten. Hij wil heel graag een veggie lasagna. Dat maak ik vaker en vinden we zelf ook erg lekker. Maar ik wil ook graag voorgerecht en dessert op tafel zetten. Ideetjes?Mosterdsoepje vooraf
vrijdag 10 maart 2017 om 06:58
Goedemorgen.
Vanochtend werd het hier om 6.15 al licht, daar word ik zo blij van!
Sowieso blij wakker geworden, gisteren flinke wandeling en daarna slaap ik altijd beter en word ontspannen en energiek wakker. Heerlijk.
Straks scooteren en later vanmidag fotograferen.
Wat leuk Blond dat je een oude vriend gaat zien!
Elfje, nog nooit op Madeira geweest, maar het ziet er prachtig uit.
Iedereen een fijne dag.
Vanochtend werd het hier om 6.15 al licht, daar word ik zo blij van!
Sowieso blij wakker geworden, gisteren flinke wandeling en daarna slaap ik altijd beter en word ontspannen en energiek wakker. Heerlijk.
Straks scooteren en later vanmidag fotograferen.
Wat leuk Blond dat je een oude vriend gaat zien!
Elfje, nog nooit op Madeira geweest, maar het ziet er prachtig uit.
Iedereen een fijne dag.