Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 oktober 2016 @ 09:51:

[...]

Ja iedereen is tegen hem en zijn telefoon is gestolen en daar zijn ook allemaal dingen mee gebeurd.

Zo zielig..

Ik heb dat ook vaak, dat mijn mobiel dan gestolen is en dat ik daarna opgepakt wordt voor drugs dealen of heling.

Zo gemeen.

Ik doe nooit niks....
quote:Eleonora-1 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:38:

[...]

Ik heb dat ook vaak, dat mijn mobiel dan gestolen is en dat ik daarna opgepakt wordt voor drugs dealen of heling.

Zo gemeen.

Ik doe nooit niks....

De telefoon van die Stone was laatst ook gestolen, zou ze daarom op anoniem zijn gegaan?

Wie weet wat daar allemaal voor berichten in stonden!
Ik vermoed dat Stone ook in de bananenhandel zit. Geheel tegen haar wil uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Mijn baas is op vakantie en ik hou even een lange, laaaange pauze.

Mag ik hier even aan de bar? Wel een beetje apart sfeertje hier, maar dat geeft niet, bij ons thuis hangen de skeletten ook al te kletteren en dochters zijn al hard aan het werk aan hun kostuums voor volgende week (Harley Quin en Dead Little Red Riding Hood, jawel).

Alles goed met iedereen?

Glaasje sap voor nu

Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 oktober 2016 @ 10:45:

Ik vermoed dat Stone ook in de bananenhandel zit. Geheel tegen haar wil uiteraard.Ik vind haar de laatste tijd wel wat relaxter

Ik vermoed dat Stone ook in de bananenhandel zit. Geheel tegen haar wil uiteraard.

Uiteraard!

Volgens mij is die Stone "Op vakantie" je weet wel, in een hotel van zijne majesteit.
quote:ainne schreef op 21 oktober 2016 @ 10:46:

Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.Iets te dure schoenen en tassen zeker
O. Doe dan maar een bananensmoothie.

Proost.

Op Stone!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Precies Puss. Echt hoor, die criminelen tegenwoordig tsk tsk.
Zo, ik ben weer terug van de kapper. Was fijn!

Minder fijn: zit nu bij schoonmoeder te wachten op de dokter die 'tussen 11 en 1' langskomt. En natuurlijk moet daar iemand bij zijn. Daar gaat m'n heerlijke kindloze dag

eerst mijn koffie opdrinken en dan de buitenboel ff 'n vurfie geuv'n.

very metal
Ach, wat een koddig optrekje....

Heel sfeervol.

Likkie verf, stukkie glas hier en daar, wat Leen Bakker meubeltjes en wat Hartman buitenmeubulair, een Heineken parasol en klaar ben je!
zo is dat eleonora! ik zie mezelf al zitten op dat plastic tuinmeubilair, met mijn voeten in een opblaasbadje en mijn zonneklep op.
very metal
quote:ainne schreef op 21 oktober 2016 @ 10:46:

Mijn baas is op vakantie en ik hou even een lange, laaaange pauze.

Mag ik hier even aan de bar? Wel een beetje apart sfeertje hier, maar dat geeft niet, bij ons thuis hangen de skeletten ook al te kletteren en dochters zijn al hard aan het werk aan hun kostuums voor volgende week (Harley Quin en Dead Little Red Riding Hood, jawel).

Alles goed met iedereen?

Glaasje sap voor nu

[afbeelding]

Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.mooi drankje trouwens.
very metal
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 12:25:

zo is dat eleonora! ik zie mezelf al zitten op dat plastic tuinmeubilair, met mijn voeten in een opblaasbadje en mijn zonneklep op.

Lekker van die sissende, barstende frikandellen op de BBQ met van die sausjes in de fraaiste kotskleuren.

Ik kom langs!
Ik blijf het toch een beetje eng vinden, dat bruggetje naar ons nieuwe café.

Hallo griezeltjes!

Ik zit heerlijk zen te knippen en plakken in een atelier met mijn (ex)klasgenootjes.
En ik hou van dat bruggetje Mill.

Ik vond het erg jammer dat ik vanmorgen geen tijd had om te gaan fotograferen in de mist.
Klinkt goed Kittens!

Fotograferen in de mist is leuk, jammer dat je niet kon gaan.
Ik sluit de tent. Weekend! Even wandelen en zwemmen en dan bedenken wat ik ga eten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 12:05:

eerst mijn koffie opdrinken en dan de buitenboel ff 'n vurfie geuv'n.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... f3e469.jpg[/img]Ga je het roze verven? Dan kom ik je helpen.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:29:

[...]

Lekker van die sissende, barstende frikandellen op de BBQ met van die sausjes in de fraaiste kotskleuren.

Ik kom langs!gezellig, zal wel weer een latertje worden ivm polonaise door het huis.
very metal
quote:Elfje112 schreef op 21 oktober 2016 @ 15:11:

[...]

Ga je het roze verven? Dan kom ik je helpen.ehm..nou..
very metal
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 15:59:

[...]

ehm..nou..Paars met glitters!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven