Het Stamcafé XXIV
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:38
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Ja iedereen is tegen hem en zijn telefoon is gestolen en daar zijn ook allemaal dingen mee gebeurd.
Zo zielig..
Ik heb dat ook vaak, dat mijn mobiel dan gestolen is en dat ik daarna opgepakt wordt voor drugs dealen of heling.
Zo gemeen.
Ik doe nooit niks....
[...]
Ja iedereen is tegen hem en zijn telefoon is gestolen en daar zijn ook allemaal dingen mee gebeurd.
Zo zielig..
Ik heb dat ook vaak, dat mijn mobiel dan gestolen is en dat ik daarna opgepakt wordt voor drugs dealen of heling.
Zo gemeen.
Ik doe nooit niks....
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:42
quote:Eleonora-1 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Zo gemeen.
Ik doe nooit niks....
De telefoon van die Stone was laatst ook gestolen, zou ze daarom op anoniem zijn gegaan?
Wie weet wat daar allemaal voor berichten in stonden!
[...]
Zo gemeen.
Ik doe nooit niks....
De telefoon van die Stone was laatst ook gestolen, zou ze daarom op anoniem zijn gegaan?
Wie weet wat daar allemaal voor berichten in stonden!
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:46
Mijn baas is op vakantie en ik hou even een lange, laaaange pauze.
Mag ik hier even aan de bar? Wel een beetje apart sfeertje hier, maar dat geeft niet, bij ons thuis hangen de skeletten ook al te kletteren en dochters zijn al hard aan het werk aan hun kostuums voor volgende week (Harley Quin en Dead Little Red Riding Hood, jawel).
Alles goed met iedereen?
Glaasje sap voor nu
Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.
Mag ik hier even aan de bar? Wel een beetje apart sfeertje hier, maar dat geeft niet, bij ons thuis hangen de skeletten ook al te kletteren en dochters zijn al hard aan het werk aan hun kostuums voor volgende week (Harley Quin en Dead Little Red Riding Hood, jawel).
Alles goed met iedereen?
Glaasje sap voor nu
Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.
vrijdag 21 oktober 2016 om 12:26
quote:ainne schreef op 21 oktober 2016 @ 10:46:
Alles goed met iedereen?
Glaasje sap voor nu
[afbeelding]
Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.mooi drankje trouwens.
Alles goed met iedereen?
Glaasje sap voor nu
[afbeelding]
Mijn telefoon nog nooit gestolen trouwens, maar mijn bankpas wel regelmatig geskimt voor foute dingen.mooi drankje trouwens.
very metal
vrijdag 21 oktober 2016 om 12:29
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 12:25:
zo is dat eleonora! ik zie mezelf al zitten op dat plastic tuinmeubilair, met mijn voeten in een opblaasbadje en mijn zonneklep op.
Lekker van die sissende, barstende frikandellen op de BBQ met van die sausjes in de fraaiste kotskleuren.
Ik kom langs!
zo is dat eleonora! ik zie mezelf al zitten op dat plastic tuinmeubilair, met mijn voeten in een opblaasbadje en mijn zonneklep op.
Lekker van die sissende, barstende frikandellen op de BBQ met van die sausjes in de fraaiste kotskleuren.
Ik kom langs!
vrijdag 21 oktober 2016 om 15:11
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 12:05:
eerst mijn koffie opdrinken en dan de buitenboel ff 'n vurfie geuv'n.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... f3e469.jpg[/img]Ga je het roze verven? Dan kom ik je helpen.
eerst mijn koffie opdrinken en dan de buitenboel ff 'n vurfie geuv'n.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... f3e469.jpg[/img]Ga je het roze verven? Dan kom ik je helpen.
vrijdag 21 oktober 2016 om 15:58