Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Solomio schreef op 28 juli 2016 @ 16:44:

[...]

Ik betwijfel alleen of ze daar iets meer kunnen vertellen over de Philips Hue.Dat is waar, wel een leuk uitje.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 16:42:

[...]

Ja euh hij heeft mijn mixer toch vernield omdat hij zonodig taart moest?

Philips Hue? Even googlen.Dan kun je gelijk zeggen dat de mixer die je wil hebben alleen in Ierland te koop is.
En dan vragen ze bij de zorgverzekering zich af waarom mensen zorg gaan vermijden. Nou mss, omdat de rekeningen zo belachelijk hoog zijn?!
Eigen risico Duende?

Zag je die niet aankomen? Stomme bedragen zijn dat hé.
Dat is altijd schrikken hè Due, ik vind het ook nooit leuk om rekeningen te krijgen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 16:51:

Eigen risico Duende?

Zag je die niet aankomen? Stomme bedragen zijn dat hé.Ik had van te voren gekeken, maar deze rekening is bijna het dubbele! Ik haat het Eigen Risico. Dit is echt een klap voor mijn uitgave deze maand.
Ik moet maar niet meer strijken. Ik weet het nu zeker. De stoppen vlogen er net uit toen ik op zolder stond te strijken. Verder niks aan behalve de lamp.
quote:duende12 schreef op 28 juli 2016 @ 16:48:

En dan vragen ze bij de zorgverzekering zich af waarom mensen zorg gaan vermijden. Nou mss, omdat de rekeningen zo belachelijk hoog zijn?! Ja hier ook weer een leuke. Eigen risico.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 16:53:

Ik moet maar niet meer strijken. Ik weet het nu zeker. De stoppen vlogen er net uit toen ik op zolder stond te strijken. Verder niks aan behalve de lamp.Een duidelijker teken kan niet.
quote:duende12 schreef op 28 juli 2016 @ 16:53:

[...]

Ik had van te voren gekeken, maar deze rekening is bijna het dubbele! Ik haat het Eigen Risico. Dit is echt een klap voor mijn uitgave deze maand.

Ja shit. Maar je kunt het vast in termijnen betalen.

https://www.vgz.nl/klante ... -vragen/betalingsregeling
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 16:53:

Ik moet maar niet meer strijken. Ik weet het nu zeker. De stoppen vlogen er net uit toen ik op zolder stond te strijken. Verder niks aan behalve de lamp.Waarom ga je door tot je zo'n duidelijk teken krijgt? Ik had je al veel eerder kunnen vertellen dat je niet moet strijken. Had je een hoop stoppen kunnen schelen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Boots, hoe is het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vrouw betalen we het eigen risico gewoon maandelijks, die gebruikt het altijd helemaal. Als ik eens iets van zorg nodig zou hebben, zou dat er inderdaad ook flink inhakken. Ik vond de no-claim veel lekkerder, kreeg je tenminste een extraatje! Maar nee, dat was blijkbaar te fijn. Dus ook ik moet gewoon dokken als ik een keer wat heb, maakt niks uit dat ik letterlijk nog nooit van iets anders gebruik heb gemaakt dan de huisarts. Eén keer declareren en je kunt gelijk betalen...........
Oh dear, how sad, never mind.
Maar voor de huisarts hoef je je eigen risico toch niet te gebruiken Hayek, dat zit in de basisverzekering.
Die no claim was in 2006 en 2007. Je leeft wel een beetje in het verleden Hayek

Het gaat Woll, lief dat je het vraagt. Beetje grijzige mist, zo voelt het.

Maar bijna vakantie en ik hoop dat dat het klotegevoel gaat doorbreken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:01:

Die no claim was in 2006 en 2007. Je leeft wel een beetje in het verleden Hayek

Het gaat Woll, lief dat je het vraagt. Beetje grijzige mist, zo voelt het.

Maar bijna vakantie en ik hoop dat dat het klotegevoel gaat doorbreken.Dat hoop ik ook Boots. Gaan jullie lekker naar de zon? Dat scheelt vast, even weg, ontspannen etc.
Laatst met zieke kat, dikke vette dierenartsrekening en ik gelijk € 40 ER omdat ik na het stressbezoek antibiotica en tetanusinjectie moest.

Werd een duur grapje.
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:03:

[...]

Dat hoop ik ook Boots. Gaan jullie lekker naar de zon? Dat scheelt vast, even weg, ontspannen etc.Maandag vliegen we naar Sicilië en er wordt dan 38 graden verwacht
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:04:

[...]

Maandag vliegen we naar Sicilië en er wordt dan 38 graden verwacht

Holy moses, dat is warm!

Sicilie lijkt me wel erg leuk, veel te zien, lekker eten.

In Berlijn dronk ik een lekkere siciliaanse wijn: Nero d'avalo. Hmmmm.
Ik spaar tegenwoordig voor zowel mijn premie ziektekostenverzekering als mijn eigen risico. De premie betaal ik per jaar, scheelt toch een paar tientjes.

En ik heb een aparte spaarrekening geopend waar elke maand automatisch een bedrag op wordt gestort dat per jaar zowel de premie als het eigen risico dekt.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 16:58:

Voor mijn vrouw betalen we het eigen risico gewoon maandelijks, die gebruikt het altijd helemaal. Als ik eens iets van zorg nodig zou hebben, zou dat er inderdaad ook flink inhakken. Ik vond de no-claim veel lekkerder, kreeg je tenminste een extraatje! Maar nee, dat was blijkbaar te fijn. Dus ook ik moet gewoon dokken als ik een keer wat heb, maakt niks uit dat ik letterlijk nog nooit van iets anders gebruik heb gemaakt dan de huisarts. Eén keer declareren en je kunt gelijk betalen...........Ik betaal als ik iets heb ook maandelijks. Eigen risico heb ik zo hoog mogelijk gezet.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:03:

Laatst met zieke kat, dikke vette dierenartsrekening en ik gelijk € 40 ER omdat ik na het stressbezoek antibiotica en tetanusinjectie moest.

Werd een duur grapje.Mijn vriend probeerde gisteren een vos te vangen. Godezijdank is hij niet gebeten
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:04:

[...]

Maandag vliegen we naar Sicilië en er wordt dan 38 graden verwacht

Heerlijk!

Dipje Puss?
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:06:

[...]

Holy moses, dat is warm!

Sicilie lijkt me wel erg leuk, veel te zien, lekker eten.

In Berlijn dronk ik een lekkere siciliaanse wijn: Nero d'avalo. Hmmmm.Ik heb liever wit in de zomer maar als ik 'm ergens zie ga ik proeven Wij willen ook veel zien en tussendoor de zee in. Het zien zal wel in de ochtend en namiddag eorden ben ik bang met die temperaturen.
Boots, dan hou je siesta, fijn toch.

Heb je nog een plekje in je koffer over? Dan vouw ik mezelf op en verstekeling ik mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven