Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 23:01:

[...]

Hij moet alle kleuren opnieuw leren, was helemaal verward ook.Hoe oud is je zoon (ongeveer) Pheadra? Dat lijkt me wel heel heftig voor hem.
quote:Elisabeth1988 schreef op 17 juli 2016 @ 00:32:

[...]

Hoe oud is je zoon (ongeveer) Pheadra? Dat lijkt me wel heel heftig voor hem.Bijna 13.
Jeetje..je hele perceptie van hoe de wereld eruitziet wordt ineens omver geworpen

Hopelijk went ie er snel aan
Het is niet om altijd te dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 23:01:

[...]

Hij moet alle kleuren opnieuw leren, was helemaal verward ook.Dat kan ik me levendig voorstellen, dat moet heel bijzonder zijn. Ik snap ook wel dat zowel jij als je zoon daar emotioneel van worden. Ik had nog nooit van zo'n bril gehoord, mooi dat het bestaat.
Ik begreep van Eleonora dat iedereen hier gezellig mee mag kletsen. Stond op het punt om dat in een ander topic te gaan doen, maar de toon werd daar een beetje naar. Dus... zitten jullie toevallig nog te wachten op iemand die af en toe binnen komt vallen?
Wees welkom Erynn!
Van harte welkom natuurlijk.

Kom en ga wanneer je wil
Hey Leo! Hoe is het?

Als ik niet meer reageer, slaap ik :')
Dank daarvoor. Altijd fijn om als je niet kunt slapen nog even van je af te kletsen.

Zal me eerst een beetje inlezen.
quote:Erynn schreef op 17 juli 2016 @ 02:22:

Dank daarvoor. Altijd fijn om als je niet kunt slapen nog even van je af te kletsen.

Zal me eerst een beetje inlezen.

Oh, inlezen hoeft niet perse hoor .

Dat is altijd fijn inderdaad, waarom kun je niet slapen?
Ben een avondmens. Of liever, een nachtmens. En hoewel ik mezelf altijd voorneem om een vast ritme aan te houden, mislukt dat keer op keer faliekant. Heb momenteel vakantie, dus ook geen reden om een wekker te zetten. Kan rustig tot 11.00 uur in bed blijven liggen. Dat helpt ook niet mee. Maar goed, overmorgen lekker op vakantie. Dus dat is fijn.

Ik lees dat we in IJsland zitten hier. Komt dat door het EK? Oh en GG, van harte met je nieuwe baan!
Goedemorgen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
Goedemorgen!
Ik las dat iedereen hier altijd welkom was
Goedemorgen!

Ik heb maar vast ontbijt klaar gemaakt.

Snjókorn falla, á allt og alla
Heb hier een kat rondlopen die helemaal hyper is. Gek wordt je ervan.

*maar verder is hij wel heel lief*
Ik mis de skyr
geneet van 't laeve
Snojkorn, Ik kwam er achter dat het restaurant op de bovenste foto nog geen kilometer bij ons hotel vandaan ligt
geneet van 't laeve
Goed geregeld, Snojkorn! Ik neem nog een broodje en duik dan weer even mijn bed in.
quote:Baankje1 schreef op 17 juli 2016 @ 08:20:

Snojkorn, Ik kwam er achter dat het restaurant op de bovenste foto nog geen kilometer bij ons hotel vandaan ligtDat wordt een verplichte foto (hier op dit topic) als jullie daar lekker zitten
quote:Baankje1 schreef op 17 juli 2016 @ 08:17:

Ik mis de skyr

sorry ...

quote:Idris schreef op 17 juli 2016 @ 08:30:

Goed geregeld, Snojkorn! Ik neem nog een broodje en duik dan weer even mijn bed in.Dat ga ik zometeen ook doen denk ik.
Goede morgen.

Wat gezellig, al die nieuwe gezichten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven