Het sufste dat er ooit van je is gestolen

22-10-2019 21:11 305 berichten
Ik denk dat iedereen op dit forum wel eens is bestolen: zakkenrollen, inbraak in je auto/huis, enz.
Waardevolle dingen weg, onvervangbare erfstukken van je overleden moeder, gedoe met verzekering, al je pasjes opnieuw aanvragen.

Maar hebben jullie wel eens meegemaakt dat er suffe dingen zijn gestolen?
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:12
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lege tupperware schaaltjes en vlees uit de diepvries @(
Alle reacties Link kopieren
M'n gekookte eitje op het werk, maar misschien niet zo suf als iemand echt heel erg veel honger had :lol:
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
Het zadel van mijn fiets die bij het station geparkeerd stond.
Ik ben (staand op de trappers) naar huis gefietst. Dat zal er wel raar uit hebben gezien :)
Altijd van je afsnijden
Alle reacties Link kopieren
een bedorven krat bier, uit de tuin. en daarvoor hebben ze ook nog veel moeite moeten doen want er is geen achterom...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Sjiraf schreef:
27-11-2020 08:48
Het geboortebord van ons jongste kind. Het stond in de voortuin en het was de planning dat we die een dag later zouden opruimen en terug zouden geven aan diegene waarvan we het hadden geleend. Maar die laatste nacht is dat bord uit de tuin gerukt en hebben we het nooit meer gezien. Ik was zo boos en verdrietig. Ik kan er nu nog steeds kwaad om worden.
Oh dat is ook echt stom :(
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven