Het sufste dat er ooit van je is gestolen

22-10-2019 21:11 305 berichten
Ik denk dat iedereen op dit forum wel eens is bestolen: zakkenrollen, inbraak in je auto/huis, enz.
Waardevolle dingen weg, onvervangbare erfstukken van je overleden moeder, gedoe met verzekering, al je pasjes opnieuw aanvragen.

Maar hebben jullie wel eens meegemaakt dat er suffe dingen zijn gestolen?
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:12
0.16% gewijzigd
Een hele mooie (zo’n hele grote reuze) knikker, op de basisschool en ik was er nog heel lang van onder de indruk..
Ik was nog jong en heel eerlijk. Had hem gewonnen van een oudere, populaire jongen (waar iedereen wel beetje tegenop keek) en ik was echt trots. Het was een supermooie knikker en wij bewaarden al onze spullen in een “kastje” onder onze tafel. Was een klein schooltje en die kastjes konden niet op slot.
Die jongen heeft op een onbewaakt moment dat ding gewoon gejat. Slechte verliezer.
Ik vond het toen zó gemeen.
Alle reacties Link kopieren
En hamburgers uit een gezamenlijke koelkast...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Mijn handdoek op de camping toen ik onder de douche stond. Sta je daar....
Daffodil schreef:
22-10-2019 21:28
:-?

Die zal wel honger hebben gehad dan.
Kun je nagaan dat er inbrekers zijn die nog even op hun gemak je koelkast leeg aan het eten zijn op je bank.
Of die tussendoor nog even een jointje roken tijdens het stelen.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
22-10-2019 21:29
Een simpel, effen t-shirt die buiten aan de waslijn bij mijn hostel hing.
Mijn o' neill bikini in Frankrijk van de waslijn, maar dat vond ik wel vreselijk..
Een bh. In de sportschool.
Suðri schreef:
22-10-2019 21:22
Jammer :hihi:
Ik herinner me ook ineens dat een van diezelfde huisgenoten mijn mislukte voorraad zelfgebrouwen bier had gestolen. Ik wilde het nog weggooien, maar was het vergeten. Toen ik er later weer aan dacht, was de voorraad weg.
Was destijds geen vraag wie het had gedaan. Diegene is er flink ziek van geweest. :rofl:
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:35
0.13% gewijzigd
O, en ooit was letterlijk mijn héle auto overhoop gehaald.... radio eruit gehaald waar geen frontje op zat (dat had ik gewoon braaf mee naar binnen!). Dief dacht waarschijnlijk dat dat je ergens in de auto lag... niet dus.
Werkelijk alles was overhoop gehaald en verplaatst en dief had ook nog even lekker ondertussen een peuk gerookt in mijn auto.
Alle reacties Link kopieren
Een pak melk en een fles cola die ik even in de trap had gezet. Zat in een tasje en ik denk dat ze dachten dat er misschien ook wel een portemonnee in zat.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-10-2019 21:31
Mijn o' neill bikini in Frankrijk van de waslijn, maar dat vond ik wel vreselijk..

Oh, dat is wel balen...

Bij mij was het een eenvoudig shirt, zo'n H&M ding van een paar euro.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Een fiets. Dat was niet zo bijzonder, maar deze was letterlijk rijp voor de sloop. Ik wist niet hoe ik er vanaf moest komen dus deze stond met 2 lekke banden en losse ketting en op slot voor de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben weleens als piranha's mijn fiets geleidelijk gesloopt. Eerst het zadel, toen de stuurpen, toen de banden en op het laatst stond er alleen nog maar het frame omdat die vastgebonden stond met een ketting.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een keer, heel lullg, het badjasje van mijn toen nog kleine kind. Was waarschijnlijk wel een wat duurdere als ik de gever in aanmerking neem. De naam was er op geborduurd dus ik hoop dat anna, [...], er niet te veel mee gepest is.
Ik verdacht namelijk de familie die naast ons zat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2019 23:02
Reden: ongepast
5.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
een autoradio van de Aldi die al 15 jaar oud was. Ik baalde vooral ervan dat er nog een cd in zat, die ik nu kwijt was. Op de achterbank een duur kinder auto-stoel. Die hebben ze laten zitten.
Ik ben ergens verbaasd dat m'n fietspomp en regenpak uit m'n fietstas nog nooit gestolen zijn. Bij mijn moeder werd iedere de fietspomp gejat van haar fiets. Was wel een keer m'n snelbinders kwijt maar dat was bij de fietsenmaker dus ik denk dat die een foutje hebben gemaakt.

Maar het meest onbenullige was nog die keer op de basisschool. In die tij draaide Aladdin in de bioscoop dus C&A hing weer vol met Aladdin kinderkleding. En er was dus ook een broek met een mooie sleutelhanger er aan. Wat was ik blij dat ik die broek kreeg van m'n moeder en liet de volgende dag trots m'n sleutelhanger aan een vriendinnetje zien. Vriendinnetje was dus de enige die wist dat ik die sleutelhanger in m'n tas had en ja hoor toen ik thuis kwam was ie weg. Tranen met tuiten en de volgende dag meteen naar vriendinnetje om hem terug te vragen maar die ontkende. En ze kwam uit een tokkie gezin waarmee je liever geen ruzie kreeg dus m'n ouders zijn maar geen verhaal gaan halen. Hoop maar dat ze er blij mee was. Die sleutelhanger was erg populair want bij heel veel broeken was die sleutelhanger er vanaf gejat.

En ook een keer bij m'n opleiding, wilde iemand m'n stanly mesje lenen. Prima maar ze gaf het niet terug. Dag later vroeg ik um terug "die heb ik al terug gegeven hoor". Nee dus. 2 dagen later zag ik dat ze mijn mesje gebruikte en vroeg ik of ik hem mocht lenen, dat mocht. Vroeg ze hem nog terug ook, en boos dat ze was dat ze hem niet terug kreeg. Ik was een dief en ze zou me nooit meer iets uitlenen :rofl: :facepalm:
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:39
0.03% gewijzigd
Een flink aantal van mijn onderbroeken en sokken, toen ik een aantal maanden bij een gezin logeerde. We verdachten de schoonmaakster, maar het was natuurlijk niet te bewijzen, en misschien had ze het hard nodig, dus nouja laat maar.
Suðri schreef:
22-10-2019 21:28
En wanneer ontdek je zoiets?
Hahah toen we checkten of sieraden uit het nachtkastje weg waren. Het hele huis was overhoop gehaald. Heb ze wel mooi opgegeven bij de de verzekering en netjes het bedrag terug gekregen. Was tenslotte toch 20 euro aan condooms.
Alle reacties Link kopieren
Een bikinibroekje..
Ik was op vakantie met een paar vriendinnen en onze bikini's hingen aan een lijntje te drogen. Toen we terugkwamen van het boodschappen doen waren alle broekjes verdwenen (de topjes hingen er nog)
.
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:15
97.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
o ja en niet van mij gestolen, maar een collega van mij stool wcrollen voor thuis. Gewoon een goed betaalde baan.
hilo schreef:
22-10-2019 21:38
Hahah toen we checkten of sieraden uit het nachtkastje weg waren. Het hele huis was overhoop gehaald. Heb ze wel mooi opgegeven bij de de verzekering en netjes het bedrag terug gekregen. Was tenslotte toch 20 euro aan condooms.
Je kan condooms gratis aanvragen bij je zorgverzekering. Krijg je er 100. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
hilo schreef:
22-10-2019 21:38
Hahah toen we checkten of sieraden uit het nachtkastje weg waren. Het hele huis was overhoop gehaald. Heb ze wel mooi opgegeven bij de de verzekering en netjes het bedrag terug gekregen. Was tenslotte toch 20 euro aan condooms.
:HA:
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Mijn weekendboodschapjes; tros bananen, fles cola, brood.. fototoestel met rolletje, toen 80% van de mensen al een digitale had, een oude nokia terwijl smartphones al bestonden. Autoradio met cassette toen iedereen al met cd had.
En het zadel van de fiets van mijn man.
Gatekeeper* schreef:
22-10-2019 21:40
Je kan condooms gratis aanvragen bij je zorgverzekering. Krijg je er 100. :hihi:
Alleen bij een jongerenverzekering toch?
Ik kreeg de latexvrije ook niet vergoed. Vond ik zo stom :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Maandverband op het werk.

Bij een vorige, vorige, vorige werkgever was ik de enige vrouw op kantoor, ik had daar op het damestoilet, waar ik dus alleen gebruik van maakte een pakje maandverband liggen.
Elke dag verdween eentje uit het pakje. Pakje leeg, nieuwe neergelegd.
Eerst dacht ik er niet veel van en viel het me ook niet op, want ik keek er natuurlijk niet elke dag naar / in.
Heb ff gedacht dat het bezoek was of dochter / vrouw van de baas als die 's avonds langs kwamen als baas daar nog zat te werken.
Uiteindelijk bleek het onze schoonmaakster te zijn, die echt elke dag eentje uit de verpakking haalde en in haar schort stak. Zo had ze gratis maandverband.

Vanaf toen heb ik een goedkoop merk neergelegd, van die dikke en een paar always in mijn tas gehouden voor het geval dat...Rare was dat die Euroshopper bleven liggen :hihi:
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven