Het sufste dat er ooit van je is gestolen

22-10-2019 21:11 305 berichten
Ik denk dat iedereen op dit forum wel eens is bestolen: zakkenrollen, inbraak in je auto/huis, enz.
Waardevolle dingen weg, onvervangbare erfstukken van je overleden moeder, gedoe met verzekering, al je pasjes opnieuw aanvragen.

Maar hebben jullie wel eens meegemaakt dat er suffe dingen zijn gestolen?
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:12
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
22-10-2019 21:20
Er is maar 1x iets van me gestolen volgens mij. Mijn fietszadelhoesje. Wat was ik beteuterd zeg.
Die verdwijnen hier ook met regelmaat, net al de fietslampjes van een euro van de Action.
Such a beautiful place to be with Friends.
PhiIae schreef:
22-10-2019 21:21
Nee, ik was toen nog een brave eerstejaars studente ;-D
Jammer :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 21:18
Huh? Hoe dan!
Nou, inbreken en dan behalve allerlei andere spullen ook nog drie diepvriespizza’s meenemen...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Mijn Diddle, die ik als brugpieper aan m'n tas zag hangen. Het stomme is dat diegene hem zelf aan de tas heeft gehangen, maar ik durfde hem nooit terug te stelen :bonk:
Een cassettebandje waarop mijn destijds 4 jarige zoon liedjes zong.
LoveDobby schreef:
22-10-2019 21:22
Die verdwijnen hier ook met regelmaat, net al de fietslampjes van een euro van de Action.
Bij zoon ook inderdaad.
Mijn ruitenkrabber. 2X

Ik was aan het krabben toen ik bedacht dat handschoenen wel fijn zouden zijn. Leg mijn krabber op de motorkap, haal binnen de handschoenen, kom buiten krabber weg. In de verte fietste nog een man door de staat. Waarom? Hij was er altijd al naar op zoek een zag nu toevallig zijn kans oid.

Jaren later stond mijn auto per abuis 's nachts niet op slot. Gestolen: ruitenkrabber, oortjes, 12-voltstekker, en wat kleingeld <5,-- euro.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:25
19.17% gewijzigd
eckano schreef:
22-10-2019 21:22
Nou, inbreken en dan behalve allerlei andere spullen ook nog drie diepvriespizza’s meenemen...
Wat bizar :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
22-10-2019 21:20
Er is maar 1x iets van me gestolen volgens mij. Mijn fietszadelhoesje. Wat was ik beteuterd zeg.
O_O Misschien regende het en heeft iemand het gebruikt als haarkapje.
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn fiets. Die ik keurig op slot had gezet. Maar wel vergeten was om de sleutel uit het slot te halen.
Gelukkig was het een oud vijfde hands gammel ding dat net geschilderd was en dus nieuw leek.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat vaak deuren los van mijn auto en 1 keer is er 50 cent uit gestolen die ik in mijn auto had voor een supermarkt karretje.
Condooms... Was ingebroken in huis en uiteindelijk het enige dat was meegenomen waren condooms, ongelofelijk :facepalm: .
Alle reacties Link kopieren
Het zakje kruiden van mij noodles toen ik op rondreis was.🤣
Alle reacties Link kopieren
De gordels van het fietszitje achter op mijn fiets. Het is nog best een gepruts om die er vanaf te halen (en dat bij een druk metrostation) en wat de dief nou eraan heeft? Ik vond het in ieder geval wel irritant, want nieuwe bestellen (+ bijbehorende verzendkosten) was nog best prijzig.
hilo schreef:
22-10-2019 21:26
Condooms... Was ingebroken in huis en uiteindelijk het enige dat was meegenomen waren condooms, ongelofelijk :facepalm: .
En wanneer ontdek je zoiets?
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
22-10-2019 21:22
Nou, inbreken en dan behalve allerlei andere spullen ook nog drie diepvriespizza’s meenemen...
:-?

Die zal wel honger hebben gehad dan.

Op de middelbare school konden we in de kantine soep en andere warme dranken kopen en daarvoor hadden we een soort van borgtoken. Die was ooit, samen met mijn geld, uit mijn portemonnee gestolen.

Fiets is ook weleens gestolen, maar dat is minder suf (wel heel irritant, vooral als student toen ik eigenlijk geen geld had voor een nieuwe).
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
nicole123 schreef:
22-10-2019 21:28
De gordels van het fietszitje achter op mijn fiets. Het is nog best een gepruts om die er vanaf te halen (en dat bij een druk metrostation) en wat de dief nou eraan heeft? Ik vond het in ieder geval wel irritant, want nieuwe bestellen (+ bijbehorende verzendkosten) was nog best prijzig.


Dat vond de dief wrs ook.
Alle reacties Link kopieren
Zadel hoes van mijn fiets
pokemon kaarten, ik wist precies wie ze had genomen, dus heb ze terug gestolen :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Laats nog een sigaret, Vraag me het gewoon.
Zie ik hem later van een ander een sigaret jatten en dan met z'n vinger voor z'n mond ssssst gebaren.
Alle reacties Link kopieren
Een simpel, effen t-shirt die buiten aan de waslijn bij mijn hostel hing.
malibu82 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:29
10.61% gewijzigd
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Mijn hagelslag.
In het hotel tijdens het schoolreisje naar Boedapest.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een blouse, die ik tijdens een feest in de garderobe had gehangen omdat het zo warm was. Nooit meer terug gezien en hij was nog vrijwel nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een woninginbraak, mijn agenda, met daarin een briefje door mijn toen 5 jarige zoon geschreven briefje/tekening "mama is de liefste van de weerelt".

Zoon inmiddels 2 meter, maar wat baal ik dat ik dat briefje niet meer heb..
Alle reacties Link kopieren
Potplanten van mijn terras.

Een telefoon. Zo'n ouderwetse vaste (was nog in de vorige eeuw).

Een tas met boodschappen uit mijn fietstas. Van de reformwinkel, daar was ik voor het eerst geweest en had ik suffe dingen als bietensap enzo gekocht. Toen ik nog even naar de AH moest voor de minder gezonde dingen had ik de reformboodschappen in de fietstas gelaten. Waar ze even later dus niet meer in zaten.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Bij een inbraak in ons huis een nep Rolex die mijn man ooit eens gekregen had als grap, er was meer weg maar om die nep Rolex moesten we wel lachen, dief dacht vast dat ie een pracht Rolex te pakken had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven