Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 21:00
zondag 22 juli 2012 om 21:02
quote:Fame schreef op 22 juli 2012 @ 20:45:
Dames, eigen foto's moet ik uploaden via een album op ehet net toch?Jup. Mijnalbum.nl uitleg in dit topic als je me loept. De url kan hier als url of plaatje (vierde/vijfde icoontje van rechts), maar soms vallen foto's wat groot uit. Mijnalbum stelt wel eisen aan formaat afbeelding, imageshack (ofzo) en photobucket kun je kleinere foto's kwijt.
Dames, eigen foto's moet ik uploaden via een album op ehet net toch?Jup. Mijnalbum.nl uitleg in dit topic als je me loept. De url kan hier als url of plaatje (vierde/vijfde icoontje van rechts), maar soms vallen foto's wat groot uit. Mijnalbum stelt wel eisen aan formaat afbeelding, imageshack (ofzo) en photobucket kun je kleinere foto's kwijt.
zondag 22 juli 2012 om 21:03
Ik heb jullie email niet allemaal? ;-p
Maar mail mij maar even poetsprinses@hotmail.nl
And I'll tell you..
Ik zal eerst even buiten koffie drinken met mijn vriend..
Hij smeekt me bijna of ik nog buiten kom vandaag, haha
Ik mail jullie zo
Hebben jullie mooi tijd om mij te mailen,
Maar mail mij maar even poetsprinses@hotmail.nl
And I'll tell you..
Ik zal eerst even buiten koffie drinken met mijn vriend..
Hij smeekt me bijna of ik nog buiten kom vandaag, haha
Ik mail jullie zo
Hebben jullie mooi tijd om mij te mailen,
zondag 22 juli 2012 om 21:04
pfff, meiden, ik kan t niet meer bijhouden hier!!!
Elsie, je hebt me een verzoek gestuurd...maar ik forum alleen mobiel tegenwoordig, dus daar kan ik niks mee... Nu ben ik net bezig geweest een vivamailadres te maken, maar daar loopt iets niet helemaal lekker mee....dus wordt vervolgd!
Ik was de kookboeken aan t bekijken en zag natuurlijk ineens weer allemaal lekkere dingen ertussen.....
Maar waar ik echt niks uit ga maken (dus snap ik ook als jullie dat ook niet willen....haha!)
-eet je slank, de dietistenmethode
-gezond en slank
-swingen in de keuken (van Angelique Schmeinck)
-Italiaans; traditionele en eigentijdse gerechten
-zomer, 50 zonnige recepten van allerhande
(hmmm, allemaal gekregen.....zou t een hint zijn geweest van mmijn gulle gever???)
Elsie, je hebt me een verzoek gestuurd...maar ik forum alleen mobiel tegenwoordig, dus daar kan ik niks mee... Nu ben ik net bezig geweest een vivamailadres te maken, maar daar loopt iets niet helemaal lekker mee....dus wordt vervolgd!
Ik was de kookboeken aan t bekijken en zag natuurlijk ineens weer allemaal lekkere dingen ertussen.....
Maar waar ik echt niks uit ga maken (dus snap ik ook als jullie dat ook niet willen....haha!)
-gezond en slank
(hmmm, allemaal gekregen.....zou t een hint zijn geweest van mmijn gulle gever???)
zondag 22 juli 2012 om 21:06
Ik moet ff hier een linkie plaatsen! Net gegourmet, zitten nu uit te buiken en youtube liedjes aan het kijken/luisteren.
En deze! Deze kan ik jullie niet onthouden
Vanaf 0.50 begint het. Echt, wat een idioterie! De techniek is echt geweldig maar waarom? Waaaaarooooom? Zo is het niveau hier na de nodige alcohol. Dat je dít gaat zitten kijken
En deze! Deze kan ik jullie niet onthouden
Vanaf 0.50 begint het. Echt, wat een idioterie! De techniek is echt geweldig maar waarom? Waaaaarooooom? Zo is het niveau hier na de nodige alcohol. Dat je dít gaat zitten kijken
zondag 22 juli 2012 om 21:06
quote:minime81 schreef op 22 juli 2012 @ 21:04:
-gezond en slank
ik stel mijn huis beschikbaar voor adoptie van -swingen in de keuken (van Angelique Schmeinck) mits deze nog niet is geadopteerd ofcourse.
meelen mag naar polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
-gezond en slank
ik stel mijn huis beschikbaar voor adoptie van -swingen in de keuken (van Angelique Schmeinck) mits deze nog niet is geadopteerd ofcourse.
meelen mag naar polkadot punt viva apenstaart gmail punt com