Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 20:43
quote:newnick schreef op 22 juli 2012 @ 20:35:
[...]
Kan je mij even mailen? newnickviva@gmail.comgedaan!
[...]
Kan je mij even mailen? newnickviva@gmail.comgedaan!
zondag 22 juli 2012 om 20:44
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 20:41:
Haha dames, ik krijg wel allemaal gekke beelden in mijn hoofd nu hoor!!!
Hoezo? Er is toch niks geks aan William met een strikje om zijn ..... nek?
(nogmaals; hoe hebben we die smiley jarenlang kunnen missen. Ik snap het niet)
Haha dames, ik krijg wel allemaal gekke beelden in mijn hoofd nu hoor!!!
Hoezo? Er is toch niks geks aan William met een strikje om zijn ..... nek?
(nogmaals; hoe hebben we die smiley jarenlang kunnen missen. Ik snap het niet)
668, the neighbour of the Beast
zondag 22 juli 2012 om 20:45
*schopt eigen vraag/aanbod*
Had hier ergens nog een aanbodtopic. Het deel dat gratis kan / tegen verzendkosten:
quote:watervrouw2 schreef op 25 maart 2012 @ 15:39:
(...)
-Kinderboeken
-Op weg naar de regenboog - R. Suthclif
info googlebooks
- Nachtlopers - Mieke van Hooft info googlebooks
-Robin Hood
-Homerus
-De bende van de zwarte pijl info googlebooks
-Filiz - Geertje Gortboekverslag
-Jorrie en Snorrie - Annie MG Schmidt (boekenweekgeschenk)
- Wat gebeurt er dan met mij? Kinderen over echtscheiding E. Lockhorn webinfo
Romans/literatuur
-Out of africa /een lied van Afrika - Karen Blixen. wikipedia Heb zowel de Engelse als Nederlandse versie
-Da vinci code & Angels and Demons - Dan Brown ( 2 boeken, Engels)
- De kroongetuige - Maarten 't hart
-Ik verbind u door - yvonne van der meer Bruna info
Studieboeken
-Communicatiekaart van Nederland - druk uit 2003deze van bol
-Marktonderzoek R Kooiker druk 6
-Grondslagen van de marketing - Verhage druk 5
-Basisboek bedrijfseconomie + opgavenboek + uitwerkingen Bol info
Nog gevonden:
Fokke & Sukke historische canon
Snoopy we staan achter je & niemand is perfect
NSzomervoordeelbonnen: meereiskaartje en diverse kortingsbonnen
Zoek zelf:
- voor mijn jeugdsentiment 4 albums van Douwe Dabbert (met in elke titel een windrichting)
- boeken van Jan en Sanne Terlouw (1e 4 delen heb ik wel).
- Literaire juweeltjes (hardcover A6 formaat, Bruna 4-6 keer per jaar, diverse auteurs)
- Eind 2012 word ik weer tante, maar familie is wat allergisch voor tweedehands. Als iemand iets leuks heeft en nog in verpakking......
watervrouw2 at gmailpuntcom het topic gaat meestal te snel om bij te houden.
Had hier ergens nog een aanbodtopic. Het deel dat gratis kan / tegen verzendkosten:
quote:watervrouw2 schreef op 25 maart 2012 @ 15:39:
(...)
-Kinderboeken
-Op weg naar de regenboog - R. Suthclif
info googlebooks
- Nachtlopers - Mieke van Hooft info googlebooks
-Robin Hood
-Homerus
-De bende van de zwarte pijl info googlebooks
-Filiz - Geertje Gortboekverslag
-Jorrie en Snorrie - Annie MG Schmidt (boekenweekgeschenk)
- Wat gebeurt er dan met mij? Kinderen over echtscheiding E. Lockhorn webinfo
Romans/literatuur
-Out of africa /een lied van Afrika - Karen Blixen. wikipedia Heb zowel de Engelse als Nederlandse versie
-Da vinci code & Angels and Demons - Dan Brown ( 2 boeken, Engels)
- De kroongetuige - Maarten 't hart
-Ik verbind u door - yvonne van der meer Bruna info
Studieboeken
-Communicatiekaart van Nederland - druk uit 2003deze van bol
-Marktonderzoek R Kooiker druk 6
-Grondslagen van de marketing - Verhage druk 5
-Basisboek bedrijfseconomie + opgavenboek + uitwerkingen Bol info
Nog gevonden:
Fokke & Sukke historische canon
Snoopy we staan achter je & niemand is perfect
NSzomervoordeelbonnen: meereiskaartje en diverse kortingsbonnen
Zoek zelf:
- voor mijn jeugdsentiment 4 albums van Douwe Dabbert (met in elke titel een windrichting)
- boeken van Jan en Sanne Terlouw (1e 4 delen heb ik wel).
- Literaire juweeltjes (hardcover A6 formaat, Bruna 4-6 keer per jaar, diverse auteurs)
- Eind 2012 word ik weer tante, maar familie is wat allergisch voor tweedehands. Als iemand iets leuks heeft en nog in verpakking......
watervrouw2 at gmailpuntcom het topic gaat meestal te snel om bij te houden.
zondag 22 juli 2012 om 20:48
quote:alanabanana schreef op 22 juli 2012 @ 20:10:
Hoi meiden,
Eerder heb ik hier boeken en tijdschriften geplaatst en ook zelf wat geruild met iemand. Vlak daarna las ik dat er een aantal zijn die het vervelend vinden dat er mensen komen die verder niet zo actief zijn op het forum. Nadat ik dit las heb ik hier niet meer gepost, omdat ik me aangesproken voelde.
Toch vind ik het erg jammer, want ik vind dit een geweldig topic!
Ik zou het leuk vinden om mee te doen, al ben ik niet zo actief als de meeste hier. Graag hoor ik hoe jullie hierin staan.
Groetjes Alana
Ps. Doordat ik vorig jaar ben verhuisd heb ik niet super veel (de kringloop was toen erg blij met me) maar ik heb wel wat in de aanbieding.
Maak je geen zorgen je bent van harte welkom om mee te doen! Ik krijg soms ook mailtjes van mensen die aangeven helemaal geen nick te hebben. Het ligt eraan wat ze willen en welk gevoel ik bij de mail krijg of ik ermee akkoord ga.
Over verzendkosten gesproken ik wilde net een pakket in orde maken voor iemand toen bleek dat ik me vergist had en het prima door de brievenbus past ipv. de pakketpost die betaald is. Uiteraard gelijk gemaild en betaal de te veel betaalde verzendkosten terug.
Het is me ook al meermaals overkomen dat mijn keuken weegschaal minder gram aan gaf dan die bij de post en ik dus 50 cent extra kwijt was. Tja jammer dan die ga ik niet extra vragen.
Hoi meiden,
Eerder heb ik hier boeken en tijdschriften geplaatst en ook zelf wat geruild met iemand. Vlak daarna las ik dat er een aantal zijn die het vervelend vinden dat er mensen komen die verder niet zo actief zijn op het forum. Nadat ik dit las heb ik hier niet meer gepost, omdat ik me aangesproken voelde.
Toch vind ik het erg jammer, want ik vind dit een geweldig topic!
Ik zou het leuk vinden om mee te doen, al ben ik niet zo actief als de meeste hier. Graag hoor ik hoe jullie hierin staan.
Groetjes Alana
Ps. Doordat ik vorig jaar ben verhuisd heb ik niet super veel (de kringloop was toen erg blij met me) maar ik heb wel wat in de aanbieding.
Maak je geen zorgen je bent van harte welkom om mee te doen! Ik krijg soms ook mailtjes van mensen die aangeven helemaal geen nick te hebben. Het ligt eraan wat ze willen en welk gevoel ik bij de mail krijg of ik ermee akkoord ga.
Over verzendkosten gesproken ik wilde net een pakket in orde maken voor iemand toen bleek dat ik me vergist had en het prima door de brievenbus past ipv. de pakketpost die betaald is. Uiteraard gelijk gemaild en betaal de te veel betaalde verzendkosten terug.
Het is me ook al meermaals overkomen dat mijn keuken weegschaal minder gram aan gaf dan die bij de post en ik dus 50 cent extra kwijt was. Tja jammer dan die ga ik niet extra vragen.
zondag 22 juli 2012 om 20:48
Het zou je verbazen Gaby.
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood
668, the neighbour of the Beast
zondag 22 juli 2012 om 20:50
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:48:
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood o wauw echt!! dat vind ik wel heel tof eigenlijk.
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood o wauw echt!! dat vind ik wel heel tof eigenlijk.
zondag 22 juli 2012 om 20:54
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:48:
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood Echt waar? Haha, wat een goed verhaal! Echt grappig!
Ik heb wel eens een boek finaal afgebrand hier op Viva. Maar dan ook echt helemaal ende volledig afgefakkeld (toegegeven, het IS ook een kutboek) Volgende dag kreeg ik een mailtje van de schrijver. Dat hij zo blij was dat ik zijn boek zo waardeerde en dat hij me daarom vijf gratis exemplaren van zijn laatste roman aanbood Echt waar? Haha, wat een goed verhaal! Echt grappig!
zondag 22 juli 2012 om 20:55
nogmaals dit blijft een mooi topic!!
ik heb vanavond eindelijk eens tijd om te kijken wat ik in de aanbieding kan doen.....sowieso wat boeken zodat ik zelf weer wat ruimte heb voor mijn eigen nieuwe boeken.
ik woon trouwens in 050 ben de enige daar of niet??
o speelgoed heb ik ook nog zit ik me net te bedenken!!
ik heb vanavond eindelijk eens tijd om te kijken wat ik in de aanbieding kan doen.....sowieso wat boeken zodat ik zelf weer wat ruimte heb voor mijn eigen nieuwe boeken.
o speelgoed heb ik ook nog zit ik me net te bedenken!!
zondag 22 juli 2012 om 20:57
quote:Cejo schreef op 22 juli 2012 @ 20:55:
o speelgoed heb ik ook nog zit ik me net te bedenken!!Ik woon in friesland, maar wel dichtbij de grens van grunn
o speelgoed heb ik ook nog zit ik me net te bedenken!!Ik woon in friesland, maar wel dichtbij de grens van grunn
zondag 22 juli 2012 om 20:58
Pfff ik las de tips over de knuffels en dacht ohh ik reageer zo wel even na de BBQ.. maar er zijn inmiddels al weer 10 blz bijgeschreven....wat gaat het ongelooflijk snel.
Bedankt in iedergeval...blader weer even een stukje terug. Het zou toch zonde zijn ze in de kliko te gooien terwijl ik er kindjes nog blij mee kan maken.
Bedankt in iedergeval...blader weer even een stukje terug. Het zou toch zonde zijn ze in de kliko te gooien terwijl ik er kindjes nog blij mee kan maken.