Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb net een pakket gekregen

Ik weet alleen niet meer wat dr nick was en haar echte naam zet ik hier niet natuurlijk.

Allemaal kleding

Was een zak vol kleding in maat 48, en ik was bang dat het allemaal te klein zou zijn. Het er op gerekend dat ik misschien één of twee dingen zou passen, maar het resultaat is een stuk of zes goeie broeken en een leuk bloesje, en twee bloesjes / truitjes waar ik over twijfel of ze mijn ding zijn
668, the neighbour of the Beast
Doe het topic dan maar tot half augustus dicht, dan ben ik ook terug
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 10:25:

Zal ik de mods vragen het topic tijdelijk te sluiten ivm vakantie Mali, of mail jij ze even? Ik heb je even geloept, jij bent al ruim 5 jaar lid, dus jouw mail legt meer gewicht in de schaal tegen mijn mager ruim 1 jarige jubileum
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 10:26:

Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb net een pakket gekregen

Ik weet alleen niet meer wat dr nick was en haar echte naam zet ik hier niet natuurlijk.

Allemaal kleding

Was een zak vol kleding in maat 48, en ik was bang dat het allemaal te klein zou zijn. Het er op gerekend dat ik misschien één of twee dingen zou passen, maar het resultaat is een stuk of zes goeie broeken en een leuk bloesje, en twee bloesjes / truitjes waar ik over twijfel of ze mijn ding zijn Gooi ze gewoon weer in de groep
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Jeetje, wat gaat het snel......

Ik heb ook nog wat spullen:

De meisjeskleren waar ik in het vorige deel over sprak, zijn inmiddels weer te geef, het gaat met Duveltje helaas niet lukken om het op te halen, jammer, maar nu ik de knoop doorgehakt heb dat het weg mag zet ik het hier weer neer, het zijn ongeveer twee flinke shoppers vol meisjeskleren in vooral maat 98/104, met hier en daar wat 110/116. Er zit van alles in, teveel om op te noemen.... Het is het handigst om het op te halen, ik woon in Friesland.....

Ook nog een roze name-it winterjas, maat 110, nog in heel goede staat!

Twee zalando tegoedbonnen voor 10 euro korting (min. 50 euro bestellen)

Mocht iemand interesse hebben dan ben ik mailbaar op ayla _ 1973 @ hotmail punt com.

Groetjes!
Ik zat me al te bedenken dat ik jou eerst even mail Mali

Maar je hebt al een ellenlange mail van me, dus dat maar even zo.

Ik heb een rood/roze gestreepte trui die mij te netjes is, en een soort hoodie met korte mouwen, zwart met sterren erop.

En een mooie zwarte broek die mij te groot is, maar dan gaat ie jou ook niet passen, zeg maar.

En dan nog twee broekjes die net aan passen maar waar ik dus even over moet denken of ik die te klein vind of goed

Allemaal rond maat 48.

Edit; Mali mag eerst kiezen van mij dus
Ik heb ook nog een echt Frans petanque-setje gevonden.

Drie metalen ballen met klein balletje en meetlint-ding.

Iemand?

marelsmarels@gmail.com
Dit heb ik nog in de aanbieding:

Meubels

- Een (lichtbruin/houten) bartafel met twee barkrukken

- Een wit klein ikea bureau (zitten wat krasjes op)

- Een lage boekenkast in zelfde stijl als bureua

- Een ikea expedit kast (8 vakken) wit (zitten wat krassen op)

- Een bureau stoel zwart

- Een hoge boekenkast, lichtbruine kleur

- Een groot bureau in zelfde stijl als hoge boekenkast

- Een hoge staande lamp zwart (1m83)

- Twee donkerbruine ikea (engan) nachtkastjes

- Een zwarte kast, metaal geraamte en gordijnen (helaas geen foto van, alle onderdelen van kast liggen in schuur)

- Een witte eetkamertafel (ligt als het goed is in schuur)

- Een donkerbruine, uitschijfbare eetkamer tafel. (is van hout, heeft wat witte kringen van vocht?)

Boeken

Een aantal CSI boeken:

- CSI - Teamgeest

- CSI - Slangennest

- CSI - Verboden Vruchten

- CSI - Koudvuur

- CSI - Dubbelblind

- CSI - Oud Zeer

- CSI - Hartslag

- CSI - Bewijskracht

- CSI NY - Vermist

- CSI NY - Hard Bewijs

- CSI Miami - Noodweer

- CSI Miami - Doelwit

- CSI Miami - Vluchtgevaar

- CSI Miami - Onderstroom

Backpacken

- Een grote oranje rugtas (geschikt voor backpacken) (@ marels had jij hier nog interesse in?)

- Een mummy slaapzak, goede kwaliteit (misschien 1 of 2 keer gebruikt).

- Een slaapmatje (speciaal voor vrouwen tot 1m65)

Laptoptassen

- Een roze laptop tas geschikt voor een 17" laptop

- Een laptop rugtas (donkere kleur) geschikt voor grote laptop (@ Marels, had jij hier nog interesse in?)

Schoenen

- Een paar zwarte enkellaarsjes met veters, hakhoogte ongeveer 10 cm, maat 36 (misschien 2 keer gedragen)

Overige:

- 2 setjes van 4 onderzetters van glas

- Twee gewichtjes, halters, van ieder 2 kg

- Een computermuis (logitech) met draad (handig voor bij een laptop)

Kleding

Ik heb ook nog wat kleding in maat S, misschien ook nog in XS

(36, 34) Heb ik nog niet helemaal uitgezocht.

Misschien heb ik over een maand ook nog een was/droogcombinatie om weg te geven. (is afhankelijk van of we die hier kunnen laten staan of niet)

Voor alles geldt dat het op te halen is in Purmerend.

Kleine/lichte dingen kunnen eventueel in omgeving 045 worden opgehaald. (daar kom ik nog wel eens)
@Flower, ik was net bezig om je te mailen

De oranje backpacktas laat ik aan mij voorbij gaan. Ik wil 'm wel, maar kans bestaat dat ie hier in de kast gaat liggen verstoffen en dat gaat zonde zijn.

Mag ik zo bot zijn om een foto te vragen van de binnen- en/of zijkant van de laptoptas?

Kan niet goed zien of ie voor mijn doeleinden bruikbaar gaat zijn
Mali30, you've got mail!!
Mali is populair

Hoop dat Gaby's mail niet zes kantjes is, net als de mijne?

Is er hier animo voor (goedkope) sieraden trouwens?
Heeft er nog iemand interesse in een 30 % kortingsbon voor Elysium? Geldig tot 30 september 2012. Mailen is handiger op mijn nickname en dan de hete mail.
@Marels; wat voor sieraden zijn het? Armbandjes/ kettinkjes met kraaltjes etc vind ik leuk!
Flower heeft er nog niemand gereageerd op je was/droog machine? Als jullie hem kwijt moeten kan ik die goed gebruiken. Werkt de droger een beetje goed? Mijn was/droogcombi is een paar maanden geleden stuk gegaan. We hebben een wasmachine gekregen van schoonouders en zouden zelf sparen voor een droger. En toen ging de cv ketel stuk.. En de auto begint nu wel heel erg oud en gebrekkig te worden.. Dus als ik met die van jullie de droger kan gebruiken heb ik niet een huis vol hangend wasgoed in de winter
quote:pliert schreef op 21 juli 2012 @ 09:05:

Ik probeer het nog een keertje

[afbeelding]Ik denk dat je het in het vorige topic niet hebt gezien, maar ik had gepost dat ik wel belang had bij de after wax oil, massage oil en de tas
Goeiemorgen trouwens dames! Ik heb gewoon uitgeslapen (Sinds ik diabeet ben lukt dat niet meer. Vandaag dus wel, had het vast nodig )

Iemand in de weggeef een butler? Ik lust wel koffie en verse afbakbroodjes.. Oh wacht, roept manlief Komt eraan
Ik heb net 5 pakketjes op de post gedaan. De vrouw van de TNT begint me steeds vreemder aan te kijken. Ik mail iedereen even de verzendkosten!
goeiemorgen choco, hier nog een die uitgeslapen heeft.

En als de wekker niet om half 11 stond sliep ik nu nog .

Hier helaas geen manlief die verse broodjes en koffie maakt.

Zelf moeten doen hij lag nog langer in bed als ik haha.
Haha kan me voorstellen rouge!
quote:rougelove schreef op 21 juli 2012 @ 11:09:

Ik heb net 5 pakketjes op de post gedaan. De vrouw van de TNT begint me steeds vreemder aan te kijken. Ik mail iedereen even de verzendkosten!Haha dat heb ik hier met de man van de kiosk. Het DHL punt zit in een klein buurt kioskje op de hoek van de straat, kwam er nooit en nu een aantal dagen achter elkaar.
Ik heb nog 2 lampekappen (nieuw) geschikt voor kleine en grote fitting dmv extra inzetrondje. Ik weet alleen niet hoe ik er een foto/link op moet zetten, Bruin met soort barok/bloemmotief
@Italie-meisje; de skeelers en schaatsen zijn binnen! Ben er helemaal blij mee!!!! Thnx
Mogguh italie! Ik heb nu ook mazzel hoor en profiteer er gelijk van Ik liet mn moeder de jas op foto zien en ze vindt hem geweldig. En dat scheurtje zit op een naad zag ze dus dat kan ze mooi verhelpen. Ik ben blij!!
Ik had het net met de postbode

Die stond aan de deur en begon gelijk te vertellen over dat ik nooit thuis ben en nu ineens wel en dat hij me nu eens ziet.
Ohja!

Foto van jas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven