Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 22:25
quote:palanja schreef op 18 november 2012 @ 22:23:
[...]
En ik het visuele beeld wat erbij hoort.....
En met dat beeld, Palanja, gaan Hasseman en ik ons te bedde begeven... Dank is groot
[...]
En ik het visuele beeld wat erbij hoort.....
En met dat beeld, Palanja, gaan Hasseman en ik ons te bedde begeven... Dank is groot
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 18 november 2012 om 22:27
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 22:25:
[...]
Vergeet niet om broeierig te kijken wanneer je het bed in stapt..
[...]
Vergeet niet om broeierig te kijken wanneer je het bed in stapt..
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zondag 18 november 2012 om 22:28
zondag 18 november 2012 om 22:29
zondag 18 november 2012 om 22:30
zondag 18 november 2012 om 22:31