Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 22:10
Zijn de dames bijziend, DD??
Mijn God.... Het formaat van die foto is zo groot dat mijn buren kunnen meekijken en denken dat ik Gay ben....
Wat mij op het hoofdonderwerp brengt....die foto brengt geen enkele man het hoofd op hol...
Doe dan maar weer kattenfoto's.
Mijn God.... Het formaat van die foto is zo groot dat mijn buren kunnen meekijken en denken dat ik Gay ben....
Wat mij op het hoofdonderwerp brengt....die foto brengt geen enkele man het hoofd op hol...
Doe dan maar weer kattenfoto's.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zondag 18 november 2012 om 22:12
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 22:11:
Que?
[img]http://koophetsimpel.nl/files/Image//ne ... 6-full.jpg[/img]Waar heb jij op gegoogled dat dit het resultaat is?
Que?
[img]http://koophetsimpel.nl/files/Image//ne ... 6-full.jpg[/img]Waar heb jij op gegoogled dat dit het resultaat is?
zondag 18 november 2012 om 22:12
quote:zandkorrel schreef op 18 november 2012 @ 22:11:
[...]
sorry was weer te langzaam...bedoel de foto van die jongen die je plaatste.
Vond hem nogal gay. Oh ik zie dat nooit, ik ben altijd degene die als laatste doorheeft dat iemand gay is
[...]
sorry was weer te langzaam...bedoel de foto van die jongen die je plaatste.
Vond hem nogal gay. Oh ik zie dat nooit, ik ben altijd degene die als laatste doorheeft dat iemand gay is
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 22:14
kleiner plaatje, voor de buren van Palanja
En ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik dat stukje van de heupen naar het kruis van de man, met die prachtige 2 lijnen bij dit exemplaar, het allermooiste stukje van het mannenlijf vind. GRRRR
En ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik dat stukje van de heupen naar het kruis van de man, met die prachtige 2 lijnen bij dit exemplaar, het allermooiste stukje van het mannenlijf vind. GRRRR
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 22:15
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 22:14:
[img]http://crunchyfrugalista.com/wp-content ... answim.jpg[/img]
Je hebt gelijk.
Jij ziet niet wanneer er GAY op het voorhoofd staat
[img]http://crunchyfrugalista.com/wp-content ... answim.jpg[/img]
Je hebt gelijk.
Jij ziet niet wanneer er GAY op het voorhoofd staat
zondag 18 november 2012 om 22:16
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 22:14:
[afbeelding]
En ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik dat stukje van de heupen naar het kruis van de man, met die prachtige 2 lijnen bij dit exemplaar, het allermooiste stukje van het mannenlijf vind. GRRRR Helemaal Eensch!
[afbeelding]
En ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik dat stukje van de heupen naar het kruis van de man, met die prachtige 2 lijnen bij dit exemplaar, het allermooiste stukje van het mannenlijf vind. GRRRR Helemaal Eensch!