Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
donderdag 24 september 2015 om 10:26
Mijn beeldige trap heeft veel indruk op man gemaakt. Hij kwam gisteravond maar weer eens binnenschuiven. Onaangekondigd, vind ik soms zó irritant, wat is nou de moeite van even een berichtje via de app sturen? Wat hij wel gedaan had trouwens, maar als je je mobiele gegevens uit zet komt het pas aan als je binnen bereik van wifi bent. Dus op het moment dat hij binnenstapte kwam het berichtje 'ben onderweg, tot over 2 uur!' binnen Dus hij vond dat hij wél een bericht had gestuurd, en ik vond het onaangekondigd. Ik had gelijk uiteraard . Dat klinkt alsof hij niet welkom zou zijn trouwens, maar als je lange tijd alleen bent geweest is het altijd even omschakelen als hij weer binnen komt waaien, en dat gaat vlotter als ik van tevoren wéét dat hij thuis komt.
Ik heb trouwens mijn eerste onderzoek voor de operaties op 11 November. Dag der gekken . Hoe toepasselijk
Ik heb trouwens mijn eerste onderzoek voor de operaties op 11 November. Dag der gekken . Hoe toepasselijk
donderdag 24 september 2015 om 10:28
quote:Corona67 schreef op 24 september 2015 @ 10:22:
[...]
Je krijgt toch zeker een verwendag van hem kado?
Nadat je zijn "help mijn man is klusser" project hebt afgehandeldDat kan ik eigenlijk best aan die manicure vastplakken, he En een massage, voel nog steeds mijn rug van de houdingen waarin ik op die trap heb moeten hangen om te schuren en verven. Ze zouden wat ergonomischere trappen moeten maken
[...]
Je krijgt toch zeker een verwendag van hem kado?
Nadat je zijn "help mijn man is klusser" project hebt afgehandeldDat kan ik eigenlijk best aan die manicure vastplakken, he En een massage, voel nog steeds mijn rug van de houdingen waarin ik op die trap heb moeten hangen om te schuren en verven. Ze zouden wat ergonomischere trappen moeten maken
donderdag 24 september 2015 om 10:34
quote:roan2013 schreef op 24 september 2015 @ 10:20:
Ha volk! Ik heb dochter naar de peuterspeelzaal gebracht, koffie gedronken en al gestoft en moet nog boenen dus ik zit er klaar voor!
Hoe gaat het met je zoon Corona?
En met je beeldige trap Max?
En met jou Char? Begin je weer wat fitter te worden?
Op zich gezien de zware operatie die hij had, gaat het best goed.
Al zal hij dat zelf nog niet zo vinden. Had een zware nacht, weinig slaap (hij wordt elk uur wakker gemaakt) en heeft vooral ast van misselijkheid. Dus vaak overgeven, terwijl er niets meer uitkomt (zal geen bijpassend plaatje posten..)
Maar waarschijnlijk mag hij vanmiddag al gewoon naar de afdeling, terwijl ik dat vooraf eigenlijk pas in het weekend verwacht had
Ha volk! Ik heb dochter naar de peuterspeelzaal gebracht, koffie gedronken en al gestoft en moet nog boenen dus ik zit er klaar voor!
Hoe gaat het met je zoon Corona?
En met je beeldige trap Max?
En met jou Char? Begin je weer wat fitter te worden?
Al zal hij dat zelf nog niet zo vinden. Had een zware nacht, weinig slaap (hij wordt elk uur wakker gemaakt) en heeft vooral ast van misselijkheid. Dus vaak overgeven, terwijl er niets meer uitkomt (zal geen bijpassend plaatje posten..)
Maar waarschijnlijk mag hij vanmiddag al gewoon naar de afdeling, terwijl ik dat vooraf eigenlijk pas in het weekend verwacht had
donderdag 24 september 2015 om 10:34
quote:OlympeMaxime schreef op 24 september 2015 @ 10:26:
Mijn beeldige trap heeft veel indruk op man gemaakt. Hij kwam gisteravond maar weer eens binnenschuiven. Onaangekondigd, vind ik soms zó irritant, wat is nou de moeite van even een berichtje via de app sturen? Wat hij wel gedaan had trouwens, maar als je je mobiele gegevens uit zet komt het pas aan als je binnen bereik van wifi bent. Dus op het moment dat hij binnenstapte kwam het berichtje 'ben onderweg, tot over 2 uur!' binnen Dus hij vond dat hij wél een bericht had gestuurd, en ik vond het onaangekondigd. Ik had gelijk uiteraard . Dat klinkt alsof hij niet welkom zou zijn trouwens, maar als je lange tijd alleen bent geweest is het altijd even omschakelen als hij weer binnen komt waaien, en dat gaat vlotter als ik van tevoren wéét dat hij thuis komt.
Haha, fijn ja, ik ben ook liever even voorbereid.
Wat spannend Max! Zie je er tegenop of gewoon gezonde spanning?
Dan gaan ze met je bespreken wat ze als eerst willen doen of?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
donderdag 24 september 2015 om 10:37
quote:Corona67 schreef op 24 september 2015 @ 10:34:
[...]
Maar waarschijnlijk mag hij vanmiddag al gewoon naar de afdeling, terwijl ik dat vooraf eigenlijk pas in het weekend verwacht hadIs de misselijkheid nog van de narcose? Wel fijn dat dit vanmiddag al zou mogen, is toch weer een stapje in de goede richting!
[...]
Maar waarschijnlijk mag hij vanmiddag al gewoon naar de afdeling, terwijl ik dat vooraf eigenlijk pas in het weekend verwacht hadIs de misselijkheid nog van de narcose? Wel fijn dat dit vanmiddag al zou mogen, is toch weer een stapje in de goede richting!
donderdag 24 september 2015 om 10:46
quote:roan2013 schreef op 24 september 2015 @ 10:37:
[...]
Is de misselijkheid nog van de narcose? Wel fijn dat dit vanmiddag al zou mogen, is toch weer een stapje in de goede richting!
Ja is van de narcose.. Was wel zielig gisteren ook al.. Het komt echt uit zijn tenen.
maar goed, dat zal snel beter gaan
[...]
Is de misselijkheid nog van de narcose? Wel fijn dat dit vanmiddag al zou mogen, is toch weer een stapje in de goede richting!
Ja is van de narcose.. Was wel zielig gisteren ook al.. Het komt echt uit zijn tenen.
maar goed, dat zal snel beter gaan
donderdag 24 september 2015 om 10:48
quote:OlympeMaxime schreef op 24 september 2015 @ 10:26:
Sterkte... En de artsen lopen er dan zo bij he
Sterkte... En de artsen lopen er dan zo bij he
donderdag 24 september 2015 om 10:49
donderdag 24 september 2015 om 10:49
quote:roan2013 schreef op 24 september 2015 @ 10:34:
[...]
Er gaat eerst een scan gemaakt worden, daarmee maakt hij een 3d model om te kijken hoe hij moet gaat schuiven om alles redelijk op een normale plek te krijgen zonder belangrijke structuren te verstoren. Oog, oor en neus zijn daarbij de belangrijkste. Bij mijn oog lijkt het er op dat de zenuw verlengd is, dat zou dan vrij makkelijk te verplaatsen zijn door jukbeenophoging, ooringang is ook langgerekt waardoor die ingekort en omhoog gezet kan worden. Neus wordt het grootste probleem omdat de holtes en de hele neusholte van binnen aangepast moet worden. Maar dat kan hij pas met zekerheid zeggen als hij de scan heeft gemaakt.
Cold feet
[...]
Er gaat eerst een scan gemaakt worden, daarmee maakt hij een 3d model om te kijken hoe hij moet gaat schuiven om alles redelijk op een normale plek te krijgen zonder belangrijke structuren te verstoren. Oog, oor en neus zijn daarbij de belangrijkste. Bij mijn oog lijkt het er op dat de zenuw verlengd is, dat zou dan vrij makkelijk te verplaatsen zijn door jukbeenophoging, ooringang is ook langgerekt waardoor die ingekort en omhoog gezet kan worden. Neus wordt het grootste probleem omdat de holtes en de hele neusholte van binnen aangepast moet worden. Maar dat kan hij pas met zekerheid zeggen als hij de scan heeft gemaakt.
Cold feet
donderdag 24 september 2015 om 11:05
Ja, het is ook niet niks
Ik vind het elke keer weer bijzonder wat er allemaal mogelijk is op medisch gebied en dat je ook al kan zien wat het eindresultaat zal worden.
Maar het is ook altijd even omschakelen om aan de andere kant te staan dan je 'normaal' doet.
Zeker nu je nog aan het begin staat van het traject lijkt het me allemaal best overweldigend.
Gaat je man mee of je moeder?
Ik vind het elke keer weer bijzonder wat er allemaal mogelijk is op medisch gebied en dat je ook al kan zien wat het eindresultaat zal worden.
Maar het is ook altijd even omschakelen om aan de andere kant te staan dan je 'normaal' doet.
Zeker nu je nog aan het begin staat van het traject lijkt het me allemaal best overweldigend.
Gaat je man mee of je moeder?