Hier mag alles!

18-02-2010 21:35 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je het maar blanco doet!
Ik had gewoon zó'n zin om nog eens wat mensen te irriteren met wat wit geouwehoer..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Het is inderdaad behoorlijk irritant ja, die witte tekst! :P
Jaaa, heerlijk toch? *smile*
Kijk maar uit ! straks komt die agressieve beer weer :-)
Goh, zijn jullie hier nog steeds bezig?

Zou Brombeer inmiddels al doorhebben hoe het werkt?
Kansloos..
De brombeer heb ik het dan over he..
Ja duh....wij zijn verre van kansloos...!
Daar heb je een punt.
Hier mag alles? Dan storm ik zomaar even jullie topic binnen.. en ga even flink klagen! @$$@%$^&$#@& grrrrrrrrr.. situatie: naaste collega speelt nogal met mn emoties (wel expres, maar niet voor het 'echie").. heeft ie vanmiddag aan me verteld dat zn vriendin zwanger is. Ik helemaal in de glorie natuurlijk, kon die glimlach niet van mn gezicht af halen! Maar net was ik even mn onze 'baas' aan het overleggen.. Peert ie hem gewoon! En ligt er op mn bureau een briefje: Doei ***, Fijne Middag.. Nu heb ik toch zo'n grafkop en ben ik moeilijk sagrijnig, dat ik het even kwijt moest.. En waar kan dat beter als in het topic waar alles mag?
Ik snap 'm niet zo goed, Lantaarnpaal... Kan aan mij liggen natuurlijk. Wat bedoel je met hij speelt met je emoties? En ben je oprecht blij dat zijn vriendin zwanger is? En hoezo is het erg dat hij is weggegaan en een briefje achter laat?

Hmm, nou ja, fill me in.
Ja, ik snap dat het niet zo duidelijk is.. Was ook meer geratel dan echt een goede post.. Maar hij weet precies hoe hij mij op stang moet jagen, waardoor ik me druk ga lopen maken om niets, of dat ik bijvoorbeeld een schuldgevoel heb o.i.d. Het is dus niet dat hij loopt te flirten ofzo, gewoon mij in de zeik nemen (niet pesten, maar meer plagen). Verder vind ik hem echt een schat van een jongen, behalve hiermee dus.

Ik ben secretaresse en hij heeft zijn bureau ook bij de voordeur, waardoor hij mij 'vervangt' als ik even weg ben, naar mn baas ben oid, wat hij dus vanmiddag ook deed, dacht ik. Nou mooi niet dus, hij was gewoon weg gegaan, en had een briefje achter gelaten. Hier kwam ik pas achter toen er een klant heel hard door het kantoor riep: Goedemiddag! Toen ik polshoogte ging nemen, zag ik dus pas dat mijn collega weg was, en er niemand op de front office was..

Haha, heel verhaal is het geworden! Maar als je er niets van snapt: lees er maar lekker overheen, ik ben blij dat ik even mn verhaal kwijt ben!
Haha, ok...gewoon lekkere dagelijkse huis- tuin- en keukenfrustraties dus. Die horen er ook bij!

Leg morgen gewoon zo'n scheetzak op zijn stoel. Dat zal 'm leren! ; -)
Haha, ik stond al met punaises in mn hand *grijnst* maar dat vond ik zo drastisch.. een scheetzat is een goeie ja! thnx!

ohwja.. helemaal heerlijk dit! :D Dat mensen het niet kunnen snappen he, daar kan ik ook niet bij! (Dan heb ik het over de tekst he ;))
Haha, even niks zinnigs in te brengen maar ik vraag me af waar die boze beer gebleven is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
He! Dit topic bestaat nog! Onze wit-hatende beer heeft gisteren nog gereageerd op Actueel maar erg forum-actief is ze niet. Zullen we ze koppelen aan Knoet, de geile adolescente ijsbeer? Misschien dat haar weerstand tegen wit wat mindert dan... :-)
Ik zie dit topic steeds langskomen en bleef me maar verwonderen om het feit dat er nog steeds mensen zijn die het leuk vinden om een topic te vullen met..niets. En toen ik net die joy ook dan maar even wilde voelen, kwam ik er pas achter dat dat ten eerste niet kan, en dat alles in blanco wordt geschreven. Argh.
Maar wees in ieder geval blij dat je het helemaal zélf ontdekt hebt Maia! Sommige mensen raken helemaal gefrustreerd van dit topic. Vind ik erg grappig, daar niet van..
Hoe heb je het ontdekt dan Maia?

Ging er ineens een lampje branden? *glimlachsmiley*
Eeeh hoi?
Hallo Rooss4
quote:La Vie en Rose schreef op 24 maart 2010 @ 16:14:

Maar wees in ieder geval blij dat je het helemaal zélf ontdekt hebt Maia! Sommige mensen raken helemaal gefrustreerd van dit topic. Vind ik erg grappig, daar niet van..

Jep, toen ik terug las en zag dat anderen oververhit raakten van dit ingewikkelde vraagstuk ( <-ik raak nu een beetje overmoedig door mijn zelfredzaamheid op dit topic), vond ik het helemaal leuk! Wuhuuu!
Jep, Biebelie, een heel klein zwart lampje in al dat wit.. Of eigenlijk..wilde ik ook zo ongelooflijk grappig zijn door gewoon een blanco post te sturen, alleen zag ik toen dat dàt niet ging, en toen ging er heel, heel langzaam als een wake-up light een lampje aan... eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven