Hoe had jij graag willen heten ?
woensdag 2 december 2009 om 11:16
Een vraag voortvloeiend op DIT TOPIC.
Ik vind Anne een hele mooie naam. Zo heette mijn oma ook (bijna dan) en ik zou het geweldig hebben gevonden als mijn ouders me naar haar hadden vernoemd. Temeer omdat ik de naam zelf ook ECHT mooi vind. De naam die ik nu heb, doet me werkelijk helemaal niets. Ik vind hem niet mooi.
Ik vind Anne een hele mooie naam. Zo heette mijn oma ook (bijna dan) en ik zou het geweldig hebben gevonden als mijn ouders me naar haar hadden vernoemd. Temeer omdat ik de naam zelf ook ECHT mooi vind. De naam die ik nu heb, doet me werkelijk helemaal niets. Ik vind hem niet mooi.
dinsdag 5 januari 2010 om 17:07
Ik vind mijn naam niet mooi. Maar ik zou niet weten hoe ik anders zou moeten heten. Ik zou het ook wel gek vinden als ik ineens een andere naam zou hebben. Iedereen kent me met deze naam.
Mijn naam is ook best onbekend. Op die site waar je kunt kijken hoeveel mensen die naam gegeven hebben komt er niks uit (of hij werkt niet).
Mijn naam is ook best onbekend. Op die site waar je kunt kijken hoeveel mensen die naam gegeven hebben komt er niks uit (of hij werkt niet).
dinsdag 5 januari 2010 om 17:08
donderdag 7 januari 2010 om 00:23
Ik ben zeer tevreden met mijn eigen (poolse) naam....... en ik moet hem altijd spellen, er zullen altijd mensen zijn die hem niet uit kunnen spreken maar ik ben er blij mee=) En je wordt niet snel vergeten haha. Ik heb ook een 2de en 3de naam, naar mijn oma´s maar die hadden eigenlijk helemaal geen ouderwetse namen. Dus de combi is ook prima!
donderdag 7 januari 2010 om 10:36
Ik vind mijn naam echt super! Ik had niet anders willen heten. Ik ken verder niemand die zo heet, en ook niemand die nog een andere ... kent. Ik heb ook maar een voornaam en afkorten kan ook niet echt, dus eigenlijk noemt iedereen mij altijd bij mijn volledige naam (is niet zo lang). (Dus ik ben er blij mee.