Hoe had jij graag willen heten ?

02-12-2009 11:16 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag voortvloeiend op DIT TOPIC.

Ik vind Anne een hele mooie naam. Zo heette mijn oma ook (bijna dan) en ik zou het geweldig hebben gevonden als mijn ouders me naar haar hadden vernoemd. Temeer omdat ik de naam zelf ook ECHT mooi vind. De naam die ik nu heb, doet me werkelijk helemaal niets. Ik vind hem niet mooi.

ik had graag merel geheten, vind ik een mooie naam!!!

mijn nama is echt hollands, niet lelijk ofzo, maar erg doorsnee.
ik had graag merel geheten, vind ik een mooie naam!!!

mijn nama is echt hollands, niet lelijk ofzo, maar erg doorsnee.
Ik vind mijn naam niet mooi. Maar ik zou niet weten hoe ik anders zou moeten heten. Ik zou het ook wel gek vinden als ik ineens een andere naam zou hebben. Iedereen kent me met deze naam.

Mijn naam is ook best onbekend. Op die site waar je kunt kijken hoeveel mensen die naam gegeven hebben komt er niks uit (of hij werkt niet).
quote:pringle86 schreef op 04 januari 2010 @ 19:38:

Ik heb een redelijke naam. Maar hij wordt vaak op zijn Engels uitgesproken en dan klinkt ie ineens enorm sjonnie. Dus dat is jammer. Als ik had mogen kiezen had ik Benthe willen heten. Of Isolde. Ofzo.Jaaaa, Isolde! Prachtig!
Toevallig, hier in de straat is net een kindje geboren dat Isolde genoemd is. Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks. Maar ieder zijn smaak
Ik vind Isolde wel een mooie naam in een roman, maar in het echt toch ook heel erg ouderwets.

Kwestie van smaak
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik had wel graag Ymke willen heten, of Nienke....
Mijn kleine zusje heet Imke (bijna hetzelfde bloesie ). Mijn broertjes hebben ook normale namen. En ik ben de enige met een 'aparte' (en lelijke vind ik) naam. Maar ja, ik ben de oudste, dus misschien moesten mijn ouders nog oefenen ofzo
Ik had graag een Scandinavische naam gehad ofzo.

Maar ja... nu zit ik opgescheept met een zuid europese jongensnaam... en ik ben zo wit als wat en heel blond.
quote:mars 74 schreef op 06 januari 2010 @ 22:56:

Ik had graag een Scandinavische naam gehad ofzo.

Maar ja... nu zit ik opgescheept met een zuid europese jongensnaam... en ik ben zo wit als wat en heel blond.Giovanni?
Ik heb geen sprankelende naam, mijn 2e naam vind ik weer wel heel mooi, en die past dan ook veel beter bij mijn mooie aparte franse achternaam.
Ik ben zeer tevreden met mijn eigen (poolse) naam....... en ik moet hem altijd spellen, er zullen altijd mensen zijn die hem niet uit kunnen spreken maar ik ben er blij mee=) En je wordt niet snel vergeten haha. Ik heb ook een 2de en 3de naam, naar mijn oma´s maar die hadden eigenlijk helemaal geen ouderwetse namen. Dus de combi is ook prima!
Ik vind mijn naam echt super! Ik had niet anders willen heten. Ik ken verder niemand die zo heet, en ook niemand die nog een andere ... kent. Ik heb ook maar een voornaam en afkorten kan ook niet echt, dus eigenlijk noemt iedereen mij altijd bij mijn volledige naam (is niet zo lang). (Dus ik ben er blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven