Hoe laat is het? Deel XI

03-09-2010 21:13 3005 berichten
Tijd die komt en gaat

Tijd is verstreken.

Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.

Tijd die niet terugkomt.

Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd

Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.

Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.

Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.

Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.

Stel je vast hieruit.

Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.

Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.

Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.

Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

21.13
Ik heb rond april wat afleveringen gezien en daarna niet meer. Wel dat ze ineens terug was met dochter maar verder dus niet dat ze op sterven lag of iets in die richting.

Ho, ik ben nu aan het bijlezen, reageren en Joran van der Sloot tegelijk aan het kijken. Gaat niet. Ben weer weg dus.

20.52
Het gaat wel, Angst is bleh, maar da gaat wel over en ik had he t niet willen missen.

Ben beetje langzam, dus kan jullie misschien niet bijhouden. Hoe voelen jullie je?

20.54
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook langzaam Annemeike, en ik voel me eehhh... wisselend. Het ene moment heel normaal, dan weer leeg, of verdrietig. En mijn ogen en blaas doen pijn. Maar ik red me wel.

Is de angst erger geworden na gister?
Ik heb wel me je tedoen, frizz. Ik gun je echt een lieve vrined die helemaal voor jou gaat.

20.59
Angst is altijd balen, Annemeike.

Ik ben ook moe. Maar was vanochtend en vanmiddag ook hyper. Vandaar dat ik ook ben gaan fietsen, even de overtollige energie kwijt.

20.59
Er zijn weer nieuwe afleveringen van greys anatomy en de coassistent

Ja uitkomst is dat ik het uiteindelijk wel moet delen. Maar pas als ik er zelf aan toe ben.

Heb het na dat gesprek wel aan 4 klasgenoten verteld waar ik het heel goed mee kan vinden en ook in een project zit.

Zij reageerden echt heel goed en blijken zelf ook de nodige problemen (gehad) te hebben.

Ik ben dus niet de enige.

Voel me wel heel opgelucht want het zat me best dwars.

Enne de rest van de klas kan wel een jaartje wachten

21.00
Je bent lief!

Wat heb jij trouwens een bijzondere ogen zeg, mooi! Oh, ik ga mijn kaarsje pakken!
Ik voel me eigenlijk best slecht ook. watten in mijn hoofd en buiten mezelf. Komt ook weer goed.

21.01
Frizzy, zou het misschien een goed idee zijn om je blaas nog een keer te laten controleren? Ik herinner me opeens dat een aantal maanden terug je er ook last van had. En de laatste weken weer.

Ik weet dat je je onlangs hebt laten testen, daar hadden we het gisteren immers nog over. Maar het baart me wat zorgen dat je pijn aan je blaas hebt, en ook zo vaak moet plassen.

21.02
voor annemeike!
Goed nieuws Djips! Zeker als je je er nu ook goed bij voelt, dan was het de juiste keuze.
Wieheeft bijzondere ogen, Frizz?
en voor schuddebuik
Kip, wat men jij goed bezig!

21.03
quote:schuddebuikje schreef op 06 september 2010 @ 21:02:

Ik voel me eigenlijk best slecht ook. watten in mijn hoofd en buiten mezelf. Komt ook weer goed.

21.01
goed nieuws inderdaad, Gipsy! Heel fijn dat het zo gelopen is!

21.04
quote:Annemeike schreef op 06 september 2010 @ 21:02:

Wieheeft bijzondere ogen, Frizz?Jij!
Annemeike, dat vond ik ook, dat je mooie ogen hebt.

Jij trouwens ook, Frizzy.

21.06
quote:schuddebuikje schreef op 06 september 2010 @ 21:02:

21.01

Ach... Niet leuk!

Wat zijn we ook een lekker stel zo allemaal bij elkaar!
quote:frizzy schreef op 06 september 2010 @ 21:04:

[...]

Jij!

Ik???????????? Ech waar????????? daar verbaas ik me over! maarre, bedant!

21.05
Volgens mij moeten we allemaal een hele goede en lange nacht maken de komende nacht....

21.07
Schuddebuik, heb je ene betje bij kunnen slapen vandaag? Gaat't wel? het waten ook veel indrukken, he?

21. 07
quote:Verana schreef op 06 september 2010 @ 21:02:

Frizzy, zou het misschien een goed idee zijn om je blaas nog een keer te laten controleren? Ik herinner me opeens dat een aantal maanden terug je er ook last van had. En de laatste weken weer.

Ik weet dat je je onlangs hebt laten testen, daar hadden we het gisteren immers nog over. Maar het baart me wat zorgen dat je pijn aan je blaas hebt, en ook zo vaak moet plassen.

21.02Verrek. Dat van een paar maanden terug was ik zelf alweer helemaal vergeten. Ik dacht eerst dat jij abuis was, maar je hebt helemaal gelijk. Ik ga nu goed drinken, en als het overmorgen dan niet over is ga ik naar de huisarts, goed?
quote:Annemeike schreef op 06 september 2010 @ 21:05:

[...]

Ik???????????? Ech waar????????? daar verbaas ik me over! maarre, bedant!

21.05Echt? Hoor je dat niet veel vaker? Ik vond het opvallend, zo met je haarkleur. Bijzonder!
Oh dankje Veraan. Dat hoor ik echt niet vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven