Hoe overleef ik de maand mei?

12-05-2010 11:58 64 berichten
Na vanochtend eerst een half uur chagrijnig geweest te zijn over het weer en het feit dat ik op dit moment mijn abonnement op het buitenzwembad niet ga (wil) gebruiken en nog een paar andere dingen.... heb ik besloten dat ik vandaag gewoon doe alsof het november is.

Dus straks mijn warmste winterjas aan, mijn warmste laarzen, met de bus naar de stad ipv de fiets. En dan warme chocolademelk met slagroom te bestellen.

Wie heeft er nog meer goede ideeën voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend duidelijk een verkeerde keuze gemaakt door mijn zomerjas aan te doen. Wat een wind en kou op de fiets!!

Je hebt groot gelijk om je goed warm in te pakken.....verwarming staat hier op mijn werk ook goed aan, warme thee erbij en vanavond een stamppotje??? haha
Stamppot is idd een goede.

Misschien vanavond de houtkachel maar aan doen. En een dubbel dekbed op mijn bed
vergeet je handschoenen niet vanmiddag
ik sta hier vast tegen de verkeede boom te blaffen want ik vind dit weer stiekem héérlijk; potje thee, koekies op een schaaltje en lekker DVD-tjes kijken :-)
Tis echt rotweer idd, voor mei. Stamppot en warme chocolademelk is idd een goed idee! Eh...niet gecombineerd althans, mijn maag is niet klaar voor chocoladestamppot.
Nee hoor blop, je bent hier goed.

Ik vind het ook lekker weer, maar niet als ik een zonnetje verwacht en mijn open schoenen aan wil.

Daarom zeg ik: ik doe alsof het november is en dan is t opeens een heerlijke dag.
Tis idd vreselijk, geen tips hier. Ik baal net zo hard mee.

Oh ja, ik ga vandaag een grote pan verse groentesoep maken. Dat is dan nog wel enigszins fijn..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 12 mei 2010 @ 12:06:

Tis idd vreselijk, geen tips hier. Ik baal net zo hard mee.

Oh ja, ik ga vandaag een grote pan verse groentesoep maken. Dat is dan nog wel enigszins fijn..Groentesoep ?bij dit weer hoort snert.
La vie, heerlijk toepasselijk motto

Ik zou voor dat haardvuur gaan inderdaad. Vergeet de kerstboom niet!
Ik ga uit pure verveling bij mijn altijd klagende oma op bezoek
Je hebt gelijk bankje, maar ik hou niet van snert. Dus vandaar

Ingmagh, inderdaad toepasselijk. Zoals bij zoveel teksten hier op het forum trouwens

Ze zeggen dat er een hittegolf aankomt, maar ehm, ik begin daar ernstig aan te twijfelen hoor..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Heb vorige week al iemand van de ijsclub gesproken of de ijsbaan niet nog ff open kan. Zie m vanavond weer, zal er op aandringen dat t gebeurt.

Wil schaatsen!!
Brrr... ik dacht dat de winter eindelijk voorbij was...

Het is mei (!) en ik fiets nog met m'n winterjas en handschoenen aan....

Dus ik hoop dat het motto van La Vie snel gaat werken....
Ik ga lekker naar de sauna vanavond! En dan is "zonder jas" buiten wel mogelijk met dit weer!
Ik ga mn schaatsen vanmiddag maar invetten. Lijkt wel alsof de winter er aan komt ipv de zomer.

Ik wil roseetjes drinken op een terras, ipv stamppot en snert.
Perfectionisme is niet perfect...
Dames geen zorgen maken!

Vanaf volgende week gaan de tempraturen geleidelijk omhoog!

Volgende week wordt het op sommige plaatsen in nl 20 graden!!
*fingers crossed*
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Net zei iemand tegen me dat er volgende week weer sneeuw voorspeld is.

Trapte er nog in ook...
ik ga alvast extra rosé inslaan
Twee weken geleden als een gek gaan sjoppen, want ik had geen zomerige kleren meer die pasten. Heb ik ze nog geeneens aan kunnen doen! Nahja!

(Martin Bril draait zich om in zn graf, rokjesdag viel in 2010 op 23 september)
Ik heb een lekkere pot thee gezet. Zo houd ik mijn handen warm tijdens het maken van mijn opdrachten en het SOGgen op het forum
Bij ons is inderdaad het dubbele dekbed ook nog niet in de kast verdwenen... net verwarming zelfs ff aangedaan!!

Ga misschien straks dan wel de kerstboom weer binnen zetten, en onze kerstster doet 't ook nog. Paar ballen erbij en klaar!

(en ondertussen de bbq voor zondag organiseren.... dacht eerst aan sangria, maar zal nu wel gluhwein gaan maken)
quote:lavenderleo schreef op 12 mei 2010 @ 13:00:

Bij ons is inderdaad het dubbele dekbed ook nog niet in de kast verdwenen... net verwarming zelfs ff aangedaan!!

Net aangedaan? Ik heb de verwarming sinds vorig jaar november pas 1 weekje uitgehad, zon week of 2 / 3 geleden'
Ik draag al maanden mijn uggs en vind slippers dan de enige juiste vervanging. Uggs dus.

Wel een beetje jammer van mijn nwe zonnebril, maar dat komt vast goed. En zolang ik nog geen leuke zomerjas heb, ben ik eigenlijk best blij dat ik mijn mooie winterjas nog kan dragen.

Beetje jammer dat mijn kind nu vakantie heeft met dit weer. Maar er zit weinig anders op om maar te accepteren dat het kutweer is in mei. Vakanties zijn gepland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven