Hoe overleef ik de maand mei?
woensdag 12 mei 2010 om 11:58
Na vanochtend eerst een half uur chagrijnig geweest te zijn over het weer en het feit dat ik op dit moment mijn abonnement op het buitenzwembad niet ga (wil) gebruiken en nog een paar andere dingen.... heb ik besloten dat ik vandaag gewoon doe alsof het november is.
Dus straks mijn warmste winterjas aan, mijn warmste laarzen, met de bus naar de stad ipv de fiets. En dan warme chocolademelk met slagroom te bestellen.
Wie heeft er nog meer goede ideeën voor vandaag?
Dus straks mijn warmste winterjas aan, mijn warmste laarzen, met de bus naar de stad ipv de fiets. En dan warme chocolademelk met slagroom te bestellen.
Wie heeft er nog meer goede ideeën voor vandaag?
donderdag 13 mei 2010 om 19:06
donderdag 13 mei 2010 om 19:07
quote:Moonlight82 schreef op 13 mei 2010 @ 18:38:
Heb mezelf vandaag vermand en ben gaan zwemmen in t openluchtzwembad.
Ik negeer de kou verder gewoon Moonlight, hier in t Noorden, hebben ze het openluchtbad weer gesloten, wegens de kou, hoe vind jij die????
Heb mezelf vandaag vermand en ben gaan zwemmen in t openluchtzwembad.
Ik negeer de kou verder gewoon Moonlight, hier in t Noorden, hebben ze het openluchtbad weer gesloten, wegens de kou, hoe vind jij die????
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 13 mei 2010 om 19:12
donderdag 13 mei 2010 om 19:13
donderdag 13 mei 2010 om 19:25
Wat is het erg he?
Ik heb de winterjassen weer van zolder gehaald, de pumps en slippers weer in de kast gezet en de garderobe weer omgegooid naar "herfts/winter" .Het was zelfs niet te doen zonder handschoenen op de fiets.
Paarden heb ik weer van het land moeten halen, te nat en te koud.
Renovatie van de tuin is stopgezet omdat het te nat is. De kachel brandt weer en ik hul me maar weer in joggingbroek, cappuchontrui en schapenvachten aan de voeten. Oh ja, en skiesokken.
Kijk het hele jaar uit naar mei en juni omdat ik het dan zo mooi groen en kleurig vind. Dit jaar.............tja...
Ik heb de winterjassen weer van zolder gehaald, de pumps en slippers weer in de kast gezet en de garderobe weer omgegooid naar "herfts/winter" .Het was zelfs niet te doen zonder handschoenen op de fiets.
Paarden heb ik weer van het land moeten halen, te nat en te koud.
Renovatie van de tuin is stopgezet omdat het te nat is. De kachel brandt weer en ik hul me maar weer in joggingbroek, cappuchontrui en schapenvachten aan de voeten. Oh ja, en skiesokken.
Kijk het hele jaar uit naar mei en juni omdat ik het dan zo mooi groen en kleurig vind. Dit jaar.............tja...