Hoe word je een irritante forummer?
dinsdag 8 december 2009 om 21:17
dinsdag 8 december 2009 om 21:51
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:48:
Overal meteen een diagnose op plakken. Dus als een forumlid het moeilijk vindt dat haar Henk te vaak gaat vissen, meteen zeggen dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
Dat is sowieso heel hip he, op het moment.
Googel eens narcist en voilla, bijna heel het viva forum komt aan je voorbij.
Overal meteen een diagnose op plakken. Dus als een forumlid het moeilijk vindt dat haar Henk te vaak gaat vissen, meteen zeggen dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
Dat is sowieso heel hip he, op het moment.
Googel eens narcist en voilla, bijna heel het viva forum komt aan je voorbij.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 8 december 2009 om 21:52

dinsdag 8 december 2009 om 21:53
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:51:
In babbybrabbeltaan praten:
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen mijn mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.
* echt? gaat even zoeken , op kinderen zeker?*
In babbybrabbeltaan praten:
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen mijn mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.
* echt? gaat even zoeken , op kinderen zeker?*
dinsdag 8 december 2009 om 21:53
In babbybrabbeltaal praten:
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.
Superirritant.
En me man....grrrrr
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.
Superirritant.
En me man....grrrrr
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
dinsdag 8 december 2009 om 21:54
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.Vergeet 'een wondertje in tweeduizendvulmaarin?' niet.
laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.Vergeet 'een wondertje in tweeduizendvulmaarin?' niet.
Wat ik een eigenschap vind om voor irritantste forummer in aanmerking te komen : overal en dan ook echt overal je mening geven in oneliners. Alsof iedereen zit te wachten op jouw mening?
Of: (iets waar ik me helaas ook weleens schuldig aan maak) een topic openen of ergens reageren en daarna niet meer terugkomen (maar ik heb een excuus: tijdgebrek )
Of: (iets waar ik me helaas ook weleens schuldig aan maak) een topic openen of ergens reageren en daarna niet meer terugkomen (maar ik heb een excuus: tijdgebrek )
dinsdag 8 december 2009 om 21:55

dinsdag 8 december 2009 om 21:55