Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Open topics met een dringende vraag om advies, om vervolgens geen update meer te geven.
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:48:

Overal meteen een diagnose op plakken. Dus als een forumlid het moeilijk vindt dat haar Henk te vaak gaat vissen, meteen zeggen dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.

Dat is sowieso heel hip he, op het moment.

Googel eens narcist en voilla, bijna heel het viva forum komt aan je voorbij.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Festen schreef op 08 december 2009 @ 21:50:

[...]

hey niet overdrijven he? Vooruit. Nummer 386440 dan. Of nummer 678326 over hoe je het 't beste anaal kunt proberen.
Enneaaa
@ artemis: je avatar is Geniaal!!
quote:Laika3 schreef op 08 december 2009 @ 21:50:

[...]

Nou ja Himalay, dat is natuurlijk ook gewoon zo. Wees te lui/dom/overschillig om een naam (die je in de geciteerde tekst er boven nog ziet staan) goed te typen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Open, als man, een topic over daten met een constante "vrouwen zijn pokkewijven en mannen slachtoffers" toon in al je postings.
Roep midden in een discussie tegen een vriendinnetje '*** wil je me even mailen over jeweetwel?'
Precies hetzelfde zeggen als iemand anders (die dat alleen vier blz's eerder schreef) .
Kun je die avatar al zien??

Oh ja, een ellenlange OP is ook heel erg irritant.
Viva naar de knoppen.
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 21:51:

In babbybrabbeltaan praten:

laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen mijn mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.

* echt? gaat even zoeken , op kinderen zeker?*

In babbybrabbeltaal praten:

laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.

Superirritant.

En me man....grrrrr
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:eleonora schreef op 08 december 2009 @ 21:53:

Roep midden in een discussie tegen een vriendinnetje '*** wil je me even mailen over jeweetwel?'heel storend ja
quote:eleonora schreef op 08 december 2009 @ 21:53:

Roep midden in een discussie tegen een vriendinnetje '*** wil je me even mailen over jeweetwel?'Ja, en dan grapjes maken die verder niemand snapt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:himalaya schreef op 08 december 2009 @ 21:52:

[...]

Wees te lui/dom/overschillig om een naam (die je in de geciteerde tekst er boven nog ziet staan) goed te typen. Haha, ik dacht nog, daar valt ze vast niet over, zo kortzichtig zal ze wel niet zijn .

In babbybrabbeltaal praten:

laatst zat ik te wachten tot me hubbie thuiskwam in ons huisje, met me kindje. En toen hij thuis kwam zei ik tegen me mannetje, zeg moeten we niet eens wat gaan klussen voor me nieuwe beeb.Vergeet 'een wondertje in tweeduizendvulmaarin?' niet.
Steun bepaalde forummer altijd, ook als ze overduidelijk geen gelijk hebben.
Wat ik een eigenschap vind om voor irritantste forummer in aanmerking te komen : overal en dan ook echt overal je mening geven in oneliners. Alsof iedereen zit te wachten op jouw mening?

Of: (iets waar ik me helaas ook weleens schuldig aan maak) een topic openen of ergens reageren en daarna niet meer terugkomen (maar ik heb een excuus: tijdgebrek )
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:51:

[...]

Dat is sowieso heel hip he, op het moment.

Googel eens narcist en voilla, bijna heel het viva forum komt aan je voorbij.het klopt nog ook
quote:Frahim schreef op 08 december 2009 @ 21:54:

[...]

Vergeet 'een wondertje in tweeduizendvulmaarin?' niet.
Viva naar de knoppen.
Beginnen over me vriend en halverwege overgaan op meneer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:minny schreef op 08 december 2009 @ 21:54:

Steun bepaalde forummer altijd, ook als ze overduidelijk geen gelijk hebben.

Doe ik altijd bij Star. Daar wil ik geen ruzie mee.

geintje Star je weet toch. Dat is lauw. Mattie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Plaats een nare en beschuldigende OP, laat de bom barsten en kom dan terug met opmerkingen aan het adres van mensen die zich aangesproken voelen door jouw toon. Die deugen dan niet, zijn etters/groepjes/bitches en zeg er bij dat je zulke reacties niet verwachtte op een forum voor volwassenen.
Open een topic waar zoveel reacties op komen dat ik het niet meer bij kan lezen en constant op F5 moet drukken (en dan nóg achter loop.... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Roep bij elke ingreep van de angels "Censuur!!" Ben je een man, wissel "Censuur!!" dan af met "Meten met twee maten!!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven