Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nouschi schreef op 08 december 2009 @ 21:55:

Beginnen over me vriend en halverwege overgaan op meneer.Je proeft de frustratie eraan af!

"En dan denkt meneer dat hij zomaar dit weekend kan gaan vissen terwijl we bij Greet op de koffie zouden gaan..."
Dat doe ik altijd bij jou Minny
Irritant zijn is best leuk, daarom heeft dit topic al 10 pagina´s
Viva naar de knoppen.
Open een heel extreem topic, waarbij mensen echt 20 pagina's vol schrijven, en dan kom je terug en zeg je; jeetje ik heb echt geen tijd om alles terug te lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
We posten toch zeker ook dingen die wel zelf weleens doen he?

Ik heb dat van dat mailen geloof ik wel eens gedaan namelijk.
quote:Festen schreef op 08 december 2009 @ 21:54:

[...]

het klopt nog ook

Te erg voor woorden he, eigenlijk

Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Schrijf op elk topic dat je de Angels gaat waarschuwen.
quote:nouschi schreef op 08 december 2009 @ 21:55:

Beginnen over me vriend en halverwege overgaan op meneer.Dingen jatten die ik al eerder had gepost
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:Digitalis schreef op 08 december 2009 @ 21:57:

Dat doe ik altijd bij jou Minny Ik heb altijd gelijk, dus dat telt niet
quote:eleonora schreef op 08 december 2009 @ 21:57:

Ik heb dat van dat mailen geloof ik wel eens gedaan namelijk.Tuurlijk, maar wie zegt dan ook dat wij géén irritante forummers zijn ?
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:57:

[...]

Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?Nee want je hebt nog geen HSP aangeschaft Boro!
Viva naar de knoppen.
Ga schooien om stemmen om FvdM te worden
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:57:

[...]

Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?heul hip!
Plaats je openingspost -die gaat over vindt hij me leuk of niet helluppieee- in half Engels overgoten met een zwakzinnig sausje. Hou vol dat je officieel tweetalig bent.

Noem je spruit altijd je wonderbeeb en merk op dat het hummeltjefrummeltje al op z'n 2e HSP autistisch hoogbegaafd is.
quote:eleonora schreef op 08 december 2009 @ 21:57:

Ik heb dat van dat mailen geloof ik wel eens gedaan namelijk.Ech nie!
quote:Frahim schreef op 08 december 2009 @ 21:56:

[...]

Je proeft de frustratie eraan af!

"En dan denkt meneer dat hij zomaar dit weekend kan gaan vissen terwijl we bij Greet op de koffie zouden gaan..." Precies dat bedoel ik , kon even zo snel niet iets verzinnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Schrijf op elk topic waar onzekere moeders zitten met een huilbaby dat hun baby waarschijnlijk een indigo-kind of nieuwetijdskind is.
quote:Laika3 schreef op 08 december 2009 @ 21:58:

[...]

Tuurlijk, maar wie zegt dan ook dat wij géén irritante forummers zijn ?Nee niemand hoor, ik vind jullie stuk voor stuk ontzettend irritant
quote:Digitalis schreef op 08 december 2009 @ 21:59:

Plaats je openingspost -die gaat over vindt hij me leuk of niet helluppieee- in half Engels overgoten met een zwakzinnig sausje. Hou vol dat je officieel tweetalig bent.

Noem je spruit altijd je wonderbeeb en merk op dat het hummeltjefrummeltje al op z'n 2e HSP autistisch hoogebaafd is.En daarom de nieuwe spelling van 2048 al kan voorspellen én toepassen.
- Begin je openingspost met dat je een moeilijk probleem hebt, en daarom maar meteen met de deur in huis valt. Val vervolgens niet met de deur in huis maar begin met 'moeilijke achtergrond, niet echt warm nest, eerste vriend nooit veel aandacht maja, tweede vriend had schulden, ook weer bovenop gekomen, nu inmiddels 23 jaar en door verleden natuurlijk heel voorzichtig geworden; gebruik vervolgens nog minstens 8 alinea's om to the point te komen.

- Wijzig je avatar elke dag.

- Post in een onleesbare kleur, bijvoorbeeld limegroen. Omdat het moeilijk leesbaar is, natuurlijk wel alles vet maken.

- Reageer nooit op een openingspost, maar uitsluitend op je vriendjes. (Ha Fash, nieuwe schoenen? Even off topic, maar Boro, hoe is het nu met je schoonmoeder?)

- Reageer op ELK vreemdgangertopic.

- Heeft een topic meer dan 20 pagina's, begin dan je post met 'ik heb niet alles gelezen, maar...'
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 22:00:

Schrijf op elk topic waar onzekere moeders zitten met een huilbaby dat hun baby waarschijnlijk een indigo-kind of nieuwetijdskind is.
quote:mamalief schreef op 08 december 2009 @ 21:58:

Ga schooien om stemmen om FvdM te worden
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Post dat de wereld vergaat en dat je niet meer kan stoppen met huilen omdat je meneer een sigaret heeft gerookt, om vervolgens te roepen dat iedereen die het overdreven vindt zelf een gore vieze roker is en geen hersencellen meer overheeft door het roken.
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 22:00:

...dat hun baby waarschijnlijk een indigo-kind of nieuwetijdskind is.Indigo? Serieus?
quote:Digitalis schreef op 08 december 2009 @ 21:59:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven