Hoe word je een irritante forummer?
dinsdag 8 december 2009 om 21:17
dinsdag 8 december 2009 om 21:56

dinsdag 8 december 2009 om 21:57
quote:Festen schreef op 08 december 2009 @ 21:54:
[...]
het klopt nog ook
Te erg voor woorden he, eigenlijk
Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?
[...]
het klopt nog ook
Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 8 december 2009 om 21:58
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:57:
[...]
Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?Nee want je hebt nog geen HSP aangeschaft Boro!
[...]
Ik zit er aan te denken om ook een narcist aan te schaffen. Een probleemkind \ adhder \ autist heb ik al. Dus ik ben al redelijk hip, Toch ?Nee want je hebt nog geen HSP aangeschaft Boro!
Viva naar de knoppen.
dinsdag 8 december 2009 om 21:59
dinsdag 8 december 2009 om 21:59
quote:Frahim schreef op 08 december 2009 @ 21:56:
[...]
Je proeft de frustratie eraan af!
"En dan denkt meneer dat hij zomaar dit weekend kan gaan vissen terwijl we bij Greet op de koffie zouden gaan..." Precies dat bedoel ik , kon even zo snel niet iets verzinnen.
[...]
Je proeft de frustratie eraan af!
"En dan denkt meneer dat hij zomaar dit weekend kan gaan vissen terwijl we bij Greet op de koffie zouden gaan..." Precies dat bedoel ik , kon even zo snel niet iets verzinnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 8 december 2009 om 22:00
quote:Digitalis schreef op 08 december 2009 @ 21:59:
Plaats je openingspost -die gaat over vindt hij me leuk of niet helluppieee- in half Engels overgoten met een zwakzinnig sausje. Hou vol dat je officieel tweetalig bent.
Noem je spruit altijd je wonderbeeb en merk op dat het hummeltjefrummeltje al op z'n 2e HSP autistisch hoogebaafd is.En daarom de nieuwe spelling van 2048 al kan voorspellen én toepassen.
Plaats je openingspost -die gaat over vindt hij me leuk of niet helluppieee- in half Engels overgoten met een zwakzinnig sausje. Hou vol dat je officieel tweetalig bent.
Noem je spruit altijd je wonderbeeb en merk op dat het hummeltjefrummeltje al op z'n 2e HSP autistisch hoogebaafd is.En daarom de nieuwe spelling van 2048 al kan voorspellen én toepassen.

dinsdag 8 december 2009 om 22:01
- Begin je openingspost met dat je een moeilijk probleem hebt, en daarom maar meteen met de deur in huis valt. Val vervolgens niet met de deur in huis maar begin met 'moeilijke achtergrond, niet echt warm nest, eerste vriend nooit veel aandacht maja, tweede vriend had schulden, ook weer bovenop gekomen, nu inmiddels 23 jaar en door verleden natuurlijk heel voorzichtig geworden; gebruik vervolgens nog minstens 8 alinea's om to the point te komen.
- Wijzig je avatar elke dag.
- Post in een onleesbare kleur, bijvoorbeeld limegroen. Omdat het moeilijk leesbaar is, natuurlijk wel alles vet maken.
- Reageer nooit op een openingspost, maar uitsluitend op je vriendjes. (Ha Fash, nieuwe schoenen? Even off topic, maar Boro, hoe is het nu met je schoonmoeder?)
- Reageer op ELK vreemdgangertopic.
- Heeft een topic meer dan 20 pagina's, begin dan je post met 'ik heb niet alles gelezen, maar...'
- Wijzig je avatar elke dag.
- Post in een onleesbare kleur, bijvoorbeeld limegroen. Omdat het moeilijk leesbaar is, natuurlijk wel alles vet maken.
- Reageer nooit op een openingspost, maar uitsluitend op je vriendjes. (Ha Fash, nieuwe schoenen? Even off topic, maar Boro, hoe is het nu met je schoonmoeder?)
- Reageer op ELK vreemdgangertopic.
- Heeft een topic meer dan 20 pagina's, begin dan je post met 'ik heb niet alles gelezen, maar...'
dinsdag 8 december 2009 om 22:01