hoelaat is t nu?
woensdag 14 april 2010 om 03:01
Idd. Sukkel, hij keek wat beteuterd toen ik opstapte, snapte er niets van .
Wat kinderachtig over van dat trakteren... Om een statement te maken zou ik helemaal niets meer van hem aannemen en alles voor hem betalen of delen. Wedden dat hij z'n woorden heel snel inslikt er 't er nooit meer over heeft?
Wat kinderachtig over van dat trakteren... Om een statement te maken zou ik helemaal niets meer van hem aannemen en alles voor hem betalen of delen. Wedden dat hij z'n woorden heel snel inslikt er 't er nooit meer over heeft?
woensdag 14 april 2010 om 03:09
Ik vind zulke mannen zó eng Noah.. doe mij maar liver een macho man (met alle nadelen van dien).
Tssss nee Duif, vrouwen zijn over het algemeen nog veul erger. Ik had ooit een flirt met een vrouw, nou ik was al klaar met haar voor het goed en wel begonnen was (daar gíng mijn experiment!).
Ach Noah, hij heeft allang op z'n flikker gekregen van me om die opmerking. Soms denkt ie niet na. Gaat ie ook zeggen: "Ach laat mij met rust, ik was lekker rustig aan het werken", maar zodra ik met een ander praat gaat ie er dwars doorheen. Heb ik er ook even lekker ingewreven.
Ik moet maar eens gaan slapen, het wordt wel erg stil hier...
3.09
Tssss nee Duif, vrouwen zijn over het algemeen nog veul erger. Ik had ooit een flirt met een vrouw, nou ik was al klaar met haar voor het goed en wel begonnen was (daar gíng mijn experiment!).
Ach Noah, hij heeft allang op z'n flikker gekregen van me om die opmerking. Soms denkt ie niet na. Gaat ie ook zeggen: "Ach laat mij met rust, ik was lekker rustig aan het werken", maar zodra ik met een ander praat gaat ie er dwars doorheen. Heb ik er ook even lekker ingewreven.
Ik moet maar eens gaan slapen, het wordt wel erg stil hier...
3.09
woensdag 14 april 2010 om 03:24
Trouwens... Ik heb al een paar dagen het gevoel dat er kruimeltjes van iets zijn achtergebleven achter mijn achterste kies, dat stukje tussen einde bovenkaak en wang. En nu zat ik zo eens even te voelen, en het lijkt alsof ik daar een sfeertje zweertje heb en het gaat steeds meer pijn doen. Bleh. Kijken of ik ff een spoelmiddel kan vinden ergens in huis.
3.24
3.24
woensdag 14 april 2010 om 03:25
Eng?! Ik krijg er letterlijk jeuk van.. Macho bevalt me prima, geen geneuzel over soulmates..
Vrouwen heb ik ook afgezworen, heksen zijn het . Experiment gaat het bij blijven.. Wat heeft ze uitgespookt .
Je weet dus goed hoe je hem aanpakken moet . Lekker laten moppere, hij krabbelt toch wel terug..
Slaap lekker, ik ga ook! Ik móét echt slapen nu..
Vrouwen heb ik ook afgezworen, heksen zijn het . Experiment gaat het bij blijven.. Wat heeft ze uitgespookt .
Je weet dus goed hoe je hem aanpakken moet . Lekker laten moppere, hij krabbelt toch wel terug..
Slaap lekker, ik ga ook! Ik móét echt slapen nu..
woensdag 14 april 2010 om 03:35
Jeuk krijg ik niet van zulke kerels, ik word er spontaan hartstikke droog van.
Ach Noah, zoveel deed ze nog niet. Maar wel meteen janken toen ik onze afspraak afzegde, daarna allemaal boze smsjes: "Je begrijpt niet wat het voor mij betekent!" en: "Ik wist niet dat je zo gemeen kon zijn", telefoon uitzetten, van Hyves verwijderen enz enz. En een paar dagen later zeggen: "Sorry ik was een beetje emotioneel". Wat een hoofdpijn! Niks voor mij...
Die Lastigerd gaat maar eens ff lekker zijn eigen ding doen, zonder mij. Hij krijgt teveel praatjes voor een inruilexemplaar.
Ik heb Bolcasan (ofzo) gevonden, voelt wel alsof het iets doet. Krijg echt pijn zeg! Ik ga ook nu nu NU! Slaap lekkerrrrrr!
3.35
Ach Noah, zoveel deed ze nog niet. Maar wel meteen janken toen ik onze afspraak afzegde, daarna allemaal boze smsjes: "Je begrijpt niet wat het voor mij betekent!" en: "Ik wist niet dat je zo gemeen kon zijn", telefoon uitzetten, van Hyves verwijderen enz enz. En een paar dagen later zeggen: "Sorry ik was een beetje emotioneel". Wat een hoofdpijn! Niks voor mij...
Die Lastigerd gaat maar eens ff lekker zijn eigen ding doen, zonder mij. Hij krijgt teveel praatjes voor een inruilexemplaar.
Ik heb Bolcasan (ofzo) gevonden, voelt wel alsof het iets doet. Krijg echt pijn zeg! Ik ga ook nu nu NU! Slaap lekkerrrrrr!
3.35
woensdag 14 april 2010 om 08:42
Goedemorgen ladies! (nogmaals)
Het is 8.42 uur.
Ik zit al helemaal fris en fruitig, aangekleed en gemakeupt aan tafel. Heb gegeten (bruine boterham met filé americain) en gedronken (koffie). Afwasmachine al uitgeruimd, kamers boven aan kant. Dus ik ben erg actief.
Oh, en mijn zoontje heeft vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en hij is droog wakker geworden. Ook erg fijn.
Ik zag Nijntje voorbij komen
Dag leuk mens, hoe is het met je?
Fijne dag allemaal!
Het is 8.42 uur.
Ik zit al helemaal fris en fruitig, aangekleed en gemakeupt aan tafel. Heb gegeten (bruine boterham met filé americain) en gedronken (koffie). Afwasmachine al uitgeruimd, kamers boven aan kant. Dus ik ben erg actief.
Oh, en mijn zoontje heeft vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en hij is droog wakker geworden. Ook erg fijn.
Ik zag Nijntje voorbij komen
Dag leuk mens, hoe is het met je?
Fijne dag allemaal!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 14 april 2010 om 10:34
Helluuuuuuup mijn pc was gewoon kapot! Ik probeerde em te maken, lukte niet, en ineens deed ie het toch weer. Wat een nachtmerrie op de vroege ochtend...
La Vie jemig zeg, jij bent flink bezig geweest! En wat goed van die kleine!
Noah joh, jij overleeft ook echt op enkele uren slaap he?
Kabouter tuttenbellie, of je je ziek kan melden hangt toch niet af van of er wel geen vervanging is? Ziek is ziek. Daarom ben je werknemer en geen eigenaar van de zaak.
*weet het allemaal zooooooo goed als het niet over zelf ziek zijn gaat*
10.34
La Vie jemig zeg, jij bent flink bezig geweest! En wat goed van die kleine!
Noah joh, jij overleeft ook echt op enkele uren slaap he?
Kabouter tuttenbellie, of je je ziek kan melden hangt toch niet af van of er wel geen vervanging is? Ziek is ziek. Daarom ben je werknemer en geen eigenaar van de zaak.
*weet het allemaal zooooooo goed als het niet over zelf ziek zijn gaat*
10.34