hoelaat is t nu?
woensdag 14 april 2010 om 02:11
Durf me nooit ziek te melden, zeker niet nu er al zieken zijn en we onderbezet zijn. Baas zei gister wel dat als het echt niet zou lukken ik gewoon thuis moest blijven vandaag. Maarja dan voel ik me weer schuldig omdat ik gister al aangaf dat ik vandaag misschien niet zou komen.. (volg je het nog???)
2.11
2.11
woensdag 14 april 2010 om 02:18
Kabouter doe niet zo gek, jouw gezondheid is belangrijker dan of je baas het niet redt. Hij wordt ervoor betaald om met dat soort problemen om te gaan.
Ah Noah, gewoon inruilen zodra je een beter exemplaar aan de haak heb geslagen.
Ik hebeen collega stiekem geholpen met zijn verslag tot 22.30 uur, daarna even langs werk van mijn lastigerd.
2.18
Ah Noah, gewoon inruilen zodra je een beter exemplaar aan de haak heb geslagen.
Ik hebeen collega stiekem geholpen met zijn verslag tot 22.30 uur, daarna even langs werk van mijn lastigerd.
2.18
woensdag 14 april 2010 om 02:19
Ja een paar weekjes nu. Ik heb gewoon simpelweg griep, koortsig,steeds hoesten en niezen, warme koude rillingen, hoofdpijn, duf, spaghettibenen.. Maar zo loop ik al 2 dagen rond, dus ze weten wel dat ik het probeer en me niet zomaar ziekmeld.. toch?
Heb nog "trauma's" van mijn vorige werkgever, daar was ik ook eens zo ziek, en toen ik me ziek wilde melden kreeg ik de halve inhoud van de bijbel naar me toegeslingerd, en hoe ik het in mijn hoofd haalde en dat soort dingen..
2.19
Heb nog "trauma's" van mijn vorige werkgever, daar was ik ook eens zo ziek, en toen ik me ziek wilde melden kreeg ik de halve inhoud van de bijbel naar me toegeslingerd, en hoe ik het in mijn hoofd haalde en dat soort dingen..
2.19
woensdag 14 april 2010 om 02:29
Je hebt het vandaag ook al geprobeerd..Als je ziek bent, ben je ziek en functioneer je sowieso niet optimaal.
Dan kun je je beter een keer ziekmelden en goed uitzieken dan volgende week weer ziekig zijn..
Lekker morgen de hele dag onder de wol.
@Frizz: Hoe was het met leuke lastigerd? Al een cadeauidee?
Inruilen? Het was niet dat hij niet goed was maar hij begon over "soulmates". Daar krijg ik écht de kriebels van, vandaar dat ik ook weer thuis ben.
Dan kun je je beter een keer ziekmelden en goed uitzieken dan volgende week weer ziekig zijn..
Lekker morgen de hele dag onder de wol.
@Frizz: Hoe was het met leuke lastigerd? Al een cadeauidee?
Inruilen? Het was niet dat hij niet goed was maar hij begon over "soulmates". Daar krijg ik écht de kriebels van, vandaar dat ik ook weer thuis ben.
woensdag 14 april 2010 om 02:40
Belachelijk zo'n werkgever Kabouter. Jij weet dat je ziek bent, daar gaat het om. En nogmaals, jij gezondheid hoort voorop te staan. Je hebt niet gewoon een beetje hoofdpijn ofzo, je bent ZIEK.
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww Noah! Soulmates, brrrrrrrrr.....
Geen cadeau idee, maar die idioot begon ineens te zeuren dat ik hem nooit trakteer (wat ik echt heul vaak probeer maar hij laat het nooit toe, hij zag nu alleen dat ik iemand anders trakteerde), soms zijn mannen net kinderen hoor. Bah.
2.40
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww Noah! Soulmates, brrrrrrrrr.....
Geen cadeau idee, maar die idioot begon ineens te zeuren dat ik hem nooit trakteer (wat ik echt heul vaak probeer maar hij laat het nooit toe, hij zag nu alleen dat ik iemand anders trakteerde), soms zijn mannen net kinderen hoor. Bah.
2.40