Ik heb zo gelachen!
donderdag 28 oktober 2010 om 13:58
Ik heb vandaag een geintje uitgehaald met mn huisgenoot en moest het even met jullie delen!
Mijn huisgenootje eet vaak een gebakken ei.
Ik had toevallig vandaag ook zin in een eitje en ben naar de winkel gegaan om ze te kopen. Eenmaal weer thuis heb ik 2 eitjes gekookt...
Vervolgens 1 laten afkoelen en die geruild met een ei van mijn huisgenoot. Ze had er nog maar 2 dus dat kwam goed uit ..
Toen zij naar de keuken liep met haar doosje eieren ben ik in de kamer van mijn andere huisgenootje (uitzicht op raam van de keuken) gaan zitten..
Krak, ene eitje de pan in.... Maar die andere ging natuurlijk niet want die was gekookt..
Haar gezicht was echt hilarisch! Ze heeft 30 seconden lang naar dat ei staat staren van HUH...
Ahum okee naja, dat moest ik dus ff kwijt ..
Ik had toevallig vandaag ook zin in een eitje en ben naar de winkel gegaan om ze te kopen. Eenmaal weer thuis heb ik 2 eitjes gekookt...
Vervolgens 1 laten afkoelen en die geruild met een ei van mijn huisgenoot. Ze had er nog maar 2 dus dat kwam goed uit ..
Toen zij naar de keuken liep met haar doosje eieren ben ik in de kamer van mijn andere huisgenootje (uitzicht op raam van de keuken) gaan zitten..
Krak, ene eitje de pan in.... Maar die andere ging natuurlijk niet want die was gekookt..
Haar gezicht was echt hilarisch! Ze heeft 30 seconden lang naar dat ei staat staren van HUH...
donderdag 28 oktober 2010 om 14:30
Ik vind um ook best leuk hoor!
zelf ook in studententijd de superflauwe ei-grap uitgehaald...
Huisgenoot die een beetje een bluffer was 30 euro (eigenlijk nog gulden destijds...) geboden als ik 3 eieren op z'n kop kapot mocht slaan. Je raad het al na 2 hield ik op...
Té flauw, maar destijds in m'n broek gepist (je begrijpt het al het werd een ranzige zooi...)
zelf ook in studententijd de superflauwe ei-grap uitgehaald...
Huisgenoot die een beetje een bluffer was 30 euro (eigenlijk nog gulden destijds...) geboden als ik 3 eieren op z'n kop kapot mocht slaan. Je raad het al na 2 hield ik op...
Té flauw, maar destijds in m'n broek gepist (je begrijpt het al het werd een ranzige zooi...)
donderdag 28 oktober 2010 om 14:35
donderdag 28 oktober 2010 om 14:41
Okee, ook op eetgebied.
Ik woonde naast een biljartcentrum (nu niet meer g*dzijdank), zij hadden een party in het weekend, en vroegen of ze een aantal hors d’oeuvres op mijn balkon gekoeld weg mochten zetten. Goed. 4 van die vlakke bladen van 80 x 80, afgeladen met lekkere hapjes, een balkon vol.
Mijn zuster kwam dat weekend logeren. Ik maak een flesje open, en zeg tegen haar: ik dacht dat je wel zin zou hebben in een hapje? Kom maar even kijken, ik heb iets heel bijzonders gemaakt.
Dat verbijsterde gezicht van haar, en die schreeuw : Je bent gek ! je bent gek!
Heerlijk. Vergeten we nooit meer.
We mochten er wel een aantal van opeten ….. voor het “oppassen”.
donderdag 28 oktober 2010 om 14:48
quote:Sytze_Vliegen schreef op 28 oktober 2010 @ 14:35:
Plukjepulk, die grap ken ik ook
Iemand hier die ook het "knotsenspel" doet met Pasen? Dan hb je allebei een hardgekookt ei en dan mag je om de beurt op elkaars ei slaan. Degene wiens ei het langst heel blijft is de winnaar.
Altijd leuk om een argeloos familielid een rauw ei te geven.Leuk! Wij noemen dat "eitje-tik". Mocht van mijn moeder nooit met rauwe eieren, hoe flauw.
Plukjepulk, die grap ken ik ook
Iemand hier die ook het "knotsenspel" doet met Pasen? Dan hb je allebei een hardgekookt ei en dan mag je om de beurt op elkaars ei slaan. Degene wiens ei het langst heel blijft is de winnaar.
Altijd leuk om een argeloos familielid een rauw ei te geven.Leuk! Wij noemen dat "eitje-tik". Mocht van mijn moeder nooit met rauwe eieren, hoe flauw.
donderdag 28 oktober 2010 om 14:52
donderdag 28 oktober 2010 om 14:56
donderdag 28 oktober 2010 om 14:57
quote:SweetSummer schreef op 28 oktober 2010 @ 13:58:
Ik heb vandaag een geintje uitgehaald met mn huisgenoot en moest het even met jullie delen!
Ik vind hem echt ongelooflijk flauw, maar door jouw lol en blijheid word ik wél heel erg vrolijk. Dank!
Ik vind hem echt ongelooflijk flauw, maar door jouw lol en blijheid word ik wél heel erg vrolijk. Dank!