Ik heb zo gelachen!

28-10-2010 13:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een geintje uitgehaald met mn huisgenoot en moest het even met jullie delen!

Mijn huisgenootje eet vaak een gebakken ei.

Ik had toevallig vandaag ook zin in een eitje en ben naar de winkel gegaan om ze te kopen. Eenmaal weer thuis heb ik 2 eitjes gekookt...

Vervolgens 1 laten afkoelen en die geruild met een ei van mijn huisgenoot. Ze had er nog maar 2 dus dat kwam goed uit ..

Toen zij naar de keuken liep met haar doosje eieren ben ik in de kamer van mijn andere huisgenootje (uitzicht op raam van de keuken) gaan zitten..

Krak, ene eitje de pan in.... Maar die andere ging natuurlijk niet want die was gekookt..

Haar gezicht was echt hilarisch! Ze heeft 30 seconden lang naar dat ei staat staren van HUH...

Ahum okee naja, dat moest ik dus ff kwijt ..
Stom eiergeintje, maar deze heb ik laatst nagemaakt voor mijn man, die 's ochtends altijd een eitje tikt na het hardlopen. Had ik gewoon zin in. Reactie niet gezien, want het is dan nog maar 05.00 in de ochtend en dat ga ik écht niet rechtop meemaken!
quote:iEendje schreef op 28 oktober 2010 @ 16:28:

Stom eiergeintje, maar deze heb ik laatst nagemaakt voor mijn man, die 's ochtends altijd een eitje tikt na het hardlopen. Had ik gewoon zin in. Reactie niet gezien, want het is dan nog maar 05.00 in de ochtend en dat ga ik écht niet rechtop meemaken! [afbeelding]

Jóuw eiergeintje is een stom eiergeintje!

quote:Sytze_Vliegen schreef op 28 oktober 2010 @ 14:56:

Het is zondagmorgen en de familie zit aan het paasonbijt. Jantje zegt: "Mammie, mijn ei smaakt zo vreemd." Moeder reageert boos: "Houd je mond en eet het op. Over het eten mag niet worden gezeurd."

Jantje eet door, en vraagt een minuutje later: "Mammie, moet ik het snaveltje ook opeten?Denk niet dat ze in China dit mopje zullen begrijpen, kreeg de kip echt inclusief kop snavel en tenen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vroeger hadden mijn ouders een kippehok (en dan bedoel ik met van die beestjes met veren).

Op 1 april hadden de buren daar een groengeverfd ganzenei in gelegd (hok hoefde toen echt nog niet op slot).

Je kunt je voorstellen dat ik (kind van een jaar of 9) echt heel raar naar de kippen heb staan kijken. Dat die beesten eieren leggen is normaal, maar niet zo groot en niet zo groen..

's Avonds aten we gebakken eieren.

Intussen 20 jaar later ben ik het nog niet vergeten, was echt een goede grap!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Weten jullie wel hoeveel werk een kip heeft met zo'n ei? Eieren leggen is serieuze business hoor.

Toen mijn nichtjes hier logeerden had ik ze 's ochtends gevraagd in het legnest te kijken of er een eitje lag voor het ontbijt. Van tevoren had ik er twee kindersurprise-eieren in gelegd. Konden ze wel om lachen.

Ik geef vaak eitjes mee aan visite of aan de buren. Ik schrijf op elk ei altijd de datum en de naam van de hen die het kunstwerk gemaakt heeft. Als ik niet weet welke hen het ei heeft gelegd, schrijf ik er 'Foppe' op. Mijn buurjongetje dacht echt dat er een wonder was gebeurd.
Ik vind hier dingen van.
Ik ben mijn humorgen kwijt denk ik, want ik vind dit allemaal zó niet grappig.

Ik houd niet van die flauwe humor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zit nog steeds te grinniken om de 'bange eieren' van iEendje
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 oktober 2010 @ 13:13:

Ik zit nog steeds te grinniken om de 'bange eieren' van iEendje Die is inderdaad wel leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sabeltand, ik vind het echt heel schattig dat jij dat doet met die namen erop schrijven.
Doen kippenboeren dat niet dan?
Ik vind hier dingen van.
haha die gezichtjes op die eieren
Ik vond die met die hapjes op het balkon ook erg grappig
Ik werk in de catering en heb wel eens een rauw ei tussen de gekookte eieren gedaan. De voorpret die ik ervan had was zó leuk. Maar er is nooit iemand terug gekomen met een rauw ei
Jankerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven