Ik hou van eeehh ... hobby's??
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:40
Hallo,
Ik vraag me af wat voor hobby's jullie hebben, aangezien ik me als ik alleen ben en mezelf even moet vermaken nogal snel verveel. Vaak ga ik dan piekeren over dingen, en daar schiet ik niet zo veel mee op. Of ik zit veel op internet, maar dat geeft me niet echt een voldaan gevoel.
Wat doen jullie graag in je vrijetijd? En waar vrolijk je jezelf mee op?
Ik vraag me af wat voor hobby's jullie hebben, aangezien ik me als ik alleen ben en mezelf even moet vermaken nogal snel verveel. Vaak ga ik dan piekeren over dingen, en daar schiet ik niet zo veel mee op. Of ik zit veel op internet, maar dat geeft me niet echt een voldaan gevoel.
Wat doen jullie graag in je vrijetijd? En waar vrolijk je jezelf mee op?
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:45
lezen
schilderen
kaarten freubelen
ik heb nog ergens een restje origami
huishaten (geen hobby dood wel de tijd)
wandelen
ook in combi met fotograferen en vogels / natuur kijken
slapen
hardlopen
zwemmen
bloem/herfst/kers/zomaar-stukjes maken
en als mijn vriend er is en we hebben beide niets te doen dan weet ik nog wel wat om de tijd door te komen
ow ja vergeten: breien
schilderen
kaarten freubelen
ik heb nog ergens een restje origami
huishaten (geen hobby dood wel de tijd)
wandelen
ook in combi met fotograferen en vogels / natuur kijken
slapen
hardlopen
zwemmen
bloem/herfst/kers/zomaar-stukjes maken
en als mijn vriend er is en we hebben beide niets te doen dan weet ik nog wel wat om de tijd door te komen
ow ja vergeten: breien
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:45
Ik kijk films, series, documentaires. Ik zit veel op internet, forums, mails, hyves en facebook. Lezen, boeken en tijdschriften. Breien doe ik ook en ik vind het heerlijk om kookboeken door te bladeren en in het weekend uitgebreid te koken of te bakken.
Misschien vind je het leuk om een cursus te volgen?? Iets van een taalcursus of iets creatiefs??
Misschien vind je het leuk om een cursus te volgen?? Iets van een taalcursus of iets creatiefs??
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:50
ik zit met hetzelfde.
Heb ineens weer een legere agenda (gedumpt) en wil mn dagen en avonden goed vullen.
Savonds is het toch vaak languit op de bank nu...tis donker en koud en brrr
toch zit ik te denken om weer meer te lezen, mn half affe knutselprojecten af te maken (heb nog een dienblad liggen halfvol met stukjes tegel die nog volgeplakt en afgesmeerd moet worden)
aquarobics op een avond zit ik ook te denken.
Ik heb nog een studie liggen waar ik al een half jaar niet meer naar omgekeken heb....
Tot nu toe blijft het nog bij denken
Heb ineens weer een legere agenda (gedumpt) en wil mn dagen en avonden goed vullen.
Savonds is het toch vaak languit op de bank nu...tis donker en koud en brrr
toch zit ik te denken om weer meer te lezen, mn half affe knutselprojecten af te maken (heb nog een dienblad liggen halfvol met stukjes tegel die nog volgeplakt en afgesmeerd moet worden)
aquarobics op een avond zit ik ook te denken.
Ik heb nog een studie liggen waar ik al een half jaar niet meer naar omgekeken heb....
Tot nu toe blijft het nog bij denken
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:50
Ik ontwerp en maak wel heel veel kleding maar kan niet breien (misschien nog iets om te leren mocht ik mij ooit vervelen), verder (open water) zwemmen, hardlopen, lezen, doelloos op internet rondsurfen (twitter, facebook, viva forum), mij vrijwillig tegen de organisatie van een aantal evenementen aan bemoeien, nieuwe evenementen bedenken en tot uitvoering brengen.... en ik heb ook nog een kind die af en toe wat aandacht wil. Mij vervelen heb ik echt al jaren niet gedaan.
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:51
Lezen, lezen, lezen, dat sowieso overal en altijd.
Verder veel echte brieven/kaarten schrijven naar vrienden en familie, is hartstikke leuk (en als je echt los wilt gaan, kijk je eens bij postcrossing, heb je er gelijk een leuke hobby bij)
Koken en bakken, ook heerlijk.
Skaten of wandelen als het mooi weer is.
Verder veel echte brieven/kaarten schrijven naar vrienden en familie, is hartstikke leuk (en als je echt los wilt gaan, kijk je eens bij postcrossing, heb je er gelijk een leuke hobby bij)
Koken en bakken, ook heerlijk.
Skaten of wandelen als het mooi weer is.
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:51
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:53
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:56
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:58
quote:prettywoman27 schreef op 26 oktober 2010 @ 20:56:
Maar een cursus is misschien wel leuk, maar wat voor cursus?www.openuniversiteit.nl
www.volksuniversiteit.nl
www.buurthuisbijjouwindebuurt.nl
Maar een cursus is misschien wel leuk, maar wat voor cursus?www.openuniversiteit.nl
www.volksuniversiteit.nl
www.buurthuisbijjouwindebuurt.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:03
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:04
zelf sieraden maken (super simpel: haal een berg tangetjes, draad, ketting, slotjes, haakjes en ringetjes, hangertjes en kraaltjes bij de hobbywinkel of kralenzaak en bedenk wat je graag als sieraden draagt en ga aan de slag) zelf kaarten maken, borduren, boeken lezen, muziek luisteren en als je iets geestdodend wil doen haal je een paar dvd boxen van je favoriete serie en hups met je bips op de bank.
Lekker mutsen hoor. Hoe kom je aan zulke vrije tijd?
Lekker mutsen hoor. Hoe kom je aan zulke vrije tijd?