Ik hou van eeehh ... hobby's??
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:40
Hallo,
Ik vraag me af wat voor hobby's jullie hebben, aangezien ik me als ik alleen ben en mezelf even moet vermaken nogal snel verveel. Vaak ga ik dan piekeren over dingen, en daar schiet ik niet zo veel mee op. Of ik zit veel op internet, maar dat geeft me niet echt een voldaan gevoel.
Wat doen jullie graag in je vrijetijd? En waar vrolijk je jezelf mee op?
Ik vraag me af wat voor hobby's jullie hebben, aangezien ik me als ik alleen ben en mezelf even moet vermaken nogal snel verveel. Vaak ga ik dan piekeren over dingen, en daar schiet ik niet zo veel mee op. Of ik zit veel op internet, maar dat geeft me niet echt een voldaan gevoel.
Wat doen jullie graag in je vrijetijd? En waar vrolijk je jezelf mee op?
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:06
-Breien
-Met mijn lief spelen
-Knutselen in het algemeen
-Naar de Action gaan (voor 'knutselen in het algemeen')
-Papier door de shredder halen (za-lig!)
-Kletsen met de verstandelijke gehandicapte buurtjes
-Opruimen!
-Facebooken
-Website maken met iWeb
-Administratie op orde brengen
-In de weer met naaimachine & stofjes (tafelkleden + kussenhoezen maken)
-Naar IKEA
-Opgespaarde tijdschriften verknippen (alle leuke artikelen eruit halen en die inplakken)
-Met m'n vriendje spelen
-Naar een museum (museumjaarkaart!!)
Zoiets?
-Met mijn lief spelen
-Knutselen in het algemeen
-Naar de Action gaan (voor 'knutselen in het algemeen')
-Papier door de shredder halen (za-lig!)
-Kletsen met de verstandelijke gehandicapte buurtjes
-Opruimen!
-Facebooken
-Website maken met iWeb
-Administratie op orde brengen
-In de weer met naaimachine & stofjes (tafelkleden + kussenhoezen maken)
-Naar IKEA
-Opgespaarde tijdschriften verknippen (alle leuke artikelen eruit halen en die inplakken)
-Met m'n vriendje spelen
-Naar een museum (museumjaarkaart!!)
Zoiets?
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:11
quote:CoffeePot schreef op 26 oktober 2010 @ 21:09:
Haha SG, papier door de shredder halen
Ben bezig met een groot haakproject waar ik al (te) veel uur in heb gestoken, kun je ook doen als breien je niks lijkt. Of websites leren maken.Lieverd, ik kan het ie-de-reen van harte aanbevelen. Het is zo ontspannend, echt! (Degene die er ook 1 heeft, kan dat vast beamen.)
Haha SG, papier door de shredder halen
Ben bezig met een groot haakproject waar ik al (te) veel uur in heb gestoken, kun je ook doen als breien je niks lijkt. Of websites leren maken.Lieverd, ik kan het ie-de-reen van harte aanbevelen. Het is zo ontspannend, echt! (Degene die er ook 1 heeft, kan dat vast beamen.)
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:17
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:20
Wat ik erg leuk vind, is digitale foto albums maken (die je dan laat printen). Dan kun je echt hele leuke dingen met je foto's doen.
Ik heb bv. boeken gemaakt van het eerste jaar van mijn zoon en een verre reis die we gemaakt hebben (dat waren grotere 'projecten'), maar ook van een vrijgezellendag, dat is klein boekje geworden.
Die boeken zijn ook veel leuker om te laten zien, dan losse foto's of foto's op de computer.
Ik heb bv. boeken gemaakt van het eerste jaar van mijn zoon en een verre reis die we gemaakt hebben (dat waren grotere 'projecten'), maar ook van een vrijgezellendag, dat is klein boekje geworden.
Die boeken zijn ook veel leuker om te laten zien, dan losse foto's of foto's op de computer.
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:33
Wow.. ja hobby's, ik moet dan altijd weer denken aan de vriendenboekjes waarin je dat opschreef. Het lijkt zo logisch, hobby's hebben, maar als mensen het vragen moet ik toch altijd goed nadenken. Ik geloof ook niet dat ik echte hobby's heb. Op piano spelen na dan. Dat is nog wel een hobby. Verder ga ik voor: lunchen, uiteten, goede wijn, lezen (boeken en tijdschriften), dvdboxen kijken. Oja, het huis inrichten/stylen/whatever doe ik ook graag.
Tjee, het is maar goed dat ik niet op een datingsite sta. Hoe boeiend kom ik over
Tjee, het is maar goed dat ik niet op een datingsite sta. Hoe boeiend kom ik over