Ik zoek een hobby

21-04-2010 20:52 141 berichten
Ik ken helaas nog steeds erg weinig mensen in mijn woonplaats en ik wil graag wat gaan doen. Helaas kan ik zo gauw niks verzinnen wát ik dan zou kunnen gaan doen. Ik zit alleen maar thuis te forummen (hoe leuk ook) en te gamen maar iets buitenshuis doen is ook leuk.

Zoals de titel dus al zegt, ik zoek een hobby. Graag eentje waar je wat mensen bij nodig hebt. Sportief ben ik niet.

Welke hobby heb jij? Wat vind je leuk om in je vrije tijd te doen? En waarom?

Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ow, je vraagt ook waarom ik hetzelf doe? Ehm, ga maar eens onderwater en je bent verslaafd.

Daarnaast ben ik aangesloten bij een duikvereniging en heb echt leuke mensen leren kennen. Mijn vriend duikt zelf ook, dus we gaan ook vaak samen duiken. Maar soms heb ik zin om te duiken, hij is niet in de buurt dus plaats ik ene oproepje op duikforum. Binnen een uur meestal al meerdere reacties binnen, je mailt met ze, maakt een afspraak, gaat rustig je spullen voorbereiden, controleren en gaat op weg naar duikstek. Aangekomen maak je kennis, praat eens wat, bereidt je spullen voor en gaat samen duiken. Doordat je volledig op elkaar bent aanmgewezen op zo'n moment en je samen iets bijzonders meemaakt waar verder niemand bij is, is een band snel geschept.

Mijn beste vrienden zijn allemaal uit de duikwereld.
Ratteke, wat jammer ik heb ook geen rijbewijs. Woon wel bij je in de buurt. Een bakkie koffie samen, lijkt me best een gezellig?

Biol, waar woon jij?
gravinnetje ik woon ( over anderhalve week) in H.I. Ambacht... maar ben wel in bezit van rijbewijs en auto....

ratteke, mail me anders maar op biolloib@gmail.com.... werkt vaak makkelijker dan vrienden functie
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maarre... als ik t goed begrijp zijn er nu al 4 dames in de buurt...

Ratteke heeft het in haar post van de EHBO over samen eten en koken..

MdK en ik houden sowieso van eten ( toch?? MdK??)

en gravinnetje, nou die halen we ook wel over die moet immers ook eten..

kunnen we niet eens in de zoveel tijd een eetcluppie houden??? A la , wie is de chef ofzoiets
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Eten? Ik hou van eten! Zal ik ook even mailen Biol?
Zucht.. Zijn daar nog huizen te koop? Ik willook..
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 april 2010 @ 22:10:

Eten? Ik hou van eten! Zal ik ook even mailen Biol?Tuurlijk MdK... mail maar hoor!!!! gaan we lekker voor elkaar koken.. ( maa geen pasta en vis hoor, da vinnik vies)
Ratteke, beginnerscursus theatersport: http://www.lofenzotheid.nl/dat-wil-ik-doen Lijkt me wel wat!
Kijk dit vind ik nu zo leuk van ons forum, dit soort spontane acties. Ik word er helemaal blij van .
quote:chocolover schreef op 21 april 2010 @ 22:11:

Zucht.. Zijn daar nog huizen te koop? Ik willook..

Nou, dan kom jij toch gewoon logeren? Je was niet bang voor grote blaffende eng uitziende honden toch? Hond is stiekem een sjiwawa hoor... Ook voor de anderen. En de katten wonen boven.

Vriendenfunctie werkte vanavond wel dus ik heb Biol en Gravinnetje uitgenodigd. MdK was al een vriendje van me.

Ik ga zo mailen!
quote:Ratteke schreef op 21 april 2010 @ 22:04:

Ik vind bandjes kijken namelijk wel leuk!!

Ik ook! En ik krijg niemand mee naar de kleine zalen... cultuurbarbaren.

Dus als je wilt kunnen we vriendjes worden en eens kijken of er wat leuks komt in de regio 010
Ohh maar Iris, weet je dan niet wat een schatje ratteke is... daar rij ik graag naar toe hoor...

en MdK, ja dat is MdK... ( die dan ineens ook aangeeft een beetje eenzaam te zijn) en dan denk ik.... ik wil jullie niet eenzaam zien!!! Ik wil met jullie lachen...

dus gaan we dat regelen....
Er komt eten en muziek? Gooi er nog wat wijn tegenaan en ik geloof dat mijn perfecte hobby gevormd wordt!
MdK, ik heb jou ook een vriendenverzoek gestuurd!! Gosh. gaan we toch nog allemaal irl friends worden ipv alleen forum friends
Als je nog ideeen te kort komt:

http://www.flardenvlaardingen.nl/

*bijna jammer dat ik niet in 010 woon als ik dit topic zo lees (knuffel uitdelen was al niet meer nodig geloof ik)*
lieve dames.... ik ga nu slapen... ( zwanger zijn is heerlijk maar ook erg vermoeiend..)

Ratteke, morgen ga ik wat leuks voor ons zoeken... en ook gelijk zorgen dat er een datum komt voor de bios! Dat komt goed.

MdK , gravinnetje... we gaan op korte termijn met z`n vieren eten.. ( of wie er dan nog meer mee wil)

slaap lekker voor nu, en tot morgen
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 22:15:

Kijk dit vind ik nu zo leuk van ons forum, dit soort spontane acties. Ik word er helemaal blij van .

Ik ook! Heb veel keuzes, ga het asiel bellen of ze in het weekend ook mensen nodig hebben, ehbo vind ik goeie optie, toneel lijkt me leuk maar ook eng. Geen idee of ik een beetje kan acteren of niet.

Kookclubjes hou ik ook van. Ben wel een goede kok maar echt exotisch eten koken weet ik niet of ik dat kan. Vast wel.

De cursus fotografie, edelsmederij en kunstgeschiedenis hou ik ook in mijn achterhoofd.

Hahaha, straks ben ik geen avond meer thuis!
Truste Biol! Slaap lekker!
oh nog een brainwave... we kunnen ook ons eigen koor opstellen... lijkt me enig...

"kan je zingen of kan je het niet, doe dan mee en geniet"
Lijkt me een erg leuk plan. Ik heb nog wel wat mitsen en maren maar die bespreken we nog wel. In ieder geval heb ik ook geen rijbewijs. En eten is leuk. Heb heel veel kilo's te veel maar soit.

En choco, je hoeft hier niet te wonen, je bent hier wel van harte welkom. We hebben een groot huis en je mag gewoon in de logeerkamer, 2 persoonsbed staat op je te wachten hoor! En dat meen ik echt, is niet zomaar een kijk eens wat ben ik aardig aanbod.
Mijn lief is overigens naar een of andere whiskeyproeverij hier in de buurt. Ook een orginele manier om van zuipen je hobby te maken
Och wat maakt het ook uit. Mijn mitsen en maren zijn vooral mijn minderwaardigheidscomplex (ik ben echt veel te dik), onzekerheid (niemand vind me leuk) en dus geen rijbewijs, oh en de onregelmatige diensten van man. Maar daar komen we wel uit hoop ik......
quote:biol schreef op 21 april 2010 @ 22:29:

oh nog een brainwave... we kunnen ook ons eigen koor opstellen... lijkt me enig...

"kan je zingen of kan je het niet, doe dan mee en geniet" Heeft ooit bij een onzinclubje gezeten met als slogan: "Hou jij ook zo van zingen; HARD en PIJNLIJK"
Wat leuk en lief wat hier allemaal gebeurd!
quote:Gravinnetje schreef op 21 april 2010 @ 22:31:

Och wat maakt het ook uit. Mijn mitsen en maren zijn vooral mijn minderwaardigheidscomplex (ik ben echt veel te dik), onzekerheid (niemand vind me leuk) en dus geen rijbewijs, oh en de onregelmatige diensten van man. Maar daar komen we wel uit hoop ik......

Ja en wij moeten onze vrienden op een forum scoren.

Ik woon drie keer vallen van een station en maat 36 en ik zijn ook geen vrienden hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven